Achter de streams zitten nog 100 Japio's te kijken... om over de Dirk's maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Kan het Snollie nou echt niks schelen dat, als zij zich aan het omkleden is, Billie altijd zit te gluren.
Ik krijg er echt de kriebels van![]()
Ik krijg de kriebels van al jou zielige posts, kan je daar svp ook mee stoppen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Kan het Snollie nou echt niks schelen dat, als zij zich aan het omkleden is, Billie altijd zit te gluren.
Ik krijg er echt de kriebels van![]()
Een beetje miljonair met zo'n postuur zou een wasstraat kopen zoals voor tramsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gatver. Japio peutert de kaas tussen z'n tenen weg, dan vinger een keer in z'n oor en gaat weer verder met tenen peuteren.
bij opties kun je de instellingen zo zetten dat je er geen last van hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand dat plaatje ff verkleinen??
De OP wordt er zo zwaar van![]()
Same here.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef danos het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van al jou zielige posts, kan je daar svp ook mee stoppen?
Jij bent vandaag met je verkeerde been uit het bed gestapt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef danos het volgende:
Ik krijg de kriebels van al jou zielige posts, kan je daar svp ook mee stoppen?
Het ging dan ook niet om mezelf.... er schijnen nog wat mensen deze COSsen te lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef maril het volgende:
[..]
bij opties kun je de instellingen zo zetten dat je er geen last van hebt.
Je snapt het niet, de cap is nu nog maar 20% van de orginele ...... Denk aan tijd om te laden !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef maril het volgende:
[..]
bij opties kun je de instellingen zo zetten dat je er geen last van hebt.
Past wel in de nieuwe opzet van de OPquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand dat plaatje ff verkleinen??
De OP wordt er zo zwaar van![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent vandaag met je verkeerde been uit het bed gestapt?
Wat een gesikkeneur.
http://www.yoursurprise.com/quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Had Huub het nou net over een site waar je een plaatje voor iemand kunt laten maken?
Zoiets begreeo ik in ieder geval. Hij noemde yousurprise.com, maar die bestaat helaas niet.
Die kunnen dat ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om mezelf.... er schijnen nog wat mensen deze COSsen te lezen![]()
Ik ben het deze keer met haar eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef pullup het volgende:
Syl heeft een keer iemand tussen zijn benen geschopt toen die jongen een rotje naar haar hond had gegooid
Die badjas van daarnet was ook mooi witquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft geen witte kleding. Brian vraagt nog of hij niets kan regelen, maar Japio is van mening dat hij niet kan toveren. Nogmaals geef Brian het advies "Straks sta je helemaal voor paal" maar Japio is niet van plan veel te doen : "Ik zal vanavond nog wel een keer bellen"
[afbeelding]
Dan kan Jaap dus in zijn badjas als Jaap Hefner gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die badjas van daarnet was ook mooi wit
Of als Casper het vriendelijke spookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan Jaap dus in zijn badjas als Jaap Hefner gaan![]()
Hij is wel koppig in het volhouden dat hij niet met pen en papier wil schrijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is weer op dreef. Tegen Palma verteld hij dat ze 'achter' een geweldige verhaallijn hadden gekregen en nou kan hij geen brieven schrijven. Palma is het niet helemaal met hem eens, het is geen verhaallijn "maar een gebed zonder end".
Of een witte dekbedhoes en een opening eruit knippen om z'n kop door te steken .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die badjas van daarnet was ook mooi wit
En dan te bedenken dat die trouwerij de boeken ingaat als de eerste RLS-wedding ooitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
Indien geen passende witte kleding te vinden is, mag de bruidegom misschien naar Cora om the wedding of the year voor te bereiden![]()
Volgens mij is de FEBO niet zo blij met dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is weer op dreef. Tegen Palma verteld hij dat ze 'achter' een geweldige verhaallijn hadden gekregen en nou kan hij geen brieven schrijven. Palma is het niet helemaal met hem eens, het is geen verhaallijn "maar een gebed zonder end".
Hij is toch echt te lui om aan zn kont te krabben... Schrijf gewoon een brief, lamstraal!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is wel koppig in het volhouden dat hij niet met pen en papier wil schrijven
Ik zeg: spellingcontrolequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is wel koppig in het volhouden dat hij niet met pen en papier wil schrijven
Hij moet een brief schrijven aan zn vriendin over hun huwelijk...... en dat laat ie van een pc afhangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg: spellingcontrole![]()
En wellicht een dramatisch handschrift.
En Japio laat al zo veel afhangenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet een brief schrijven aan zn vriendin over hun huwelijk...... en dat laat ie van een pc afhangen.![]()
Dat denk ik ook. En het is niet de eerste keer dat Japio fors commentaar heeft .........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is de FEBO niet zo blij met dit soort uitspraken.
Jaap bewerkstelligt zijn eigen exit door zo door te gaan inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En het is niet de eerste keer dat Japio fors commentaar heeft .........
"Beste Cora, Sorry dat is pas na 3 weken reageer op je huwelijks-aanzoek-video. De PC hier was kapot en die hommels van de redactie verrekten het om er iets aan te doen. En ik heb je maar niet gebeld, want dat kost me weer 50 cpt. ......."quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet een brief schrijven aan zn vriendin over hun huwelijk...... en dat laat ie van een pc afhangen.![]()
Die brief had al lang en breed de deur uit moeten zijn!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat schattug Ammandel komt Brian even opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |