hoi, jij gaat toch wel de 1000ste COS openen hequote:
Waar denk je dat ik op zit te zwoegen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi, jij gaat toch wel de 1000ste COS openen he![]()
Je opent de 1000ste COS en vult hem ook gelijk zover dat ie gelijk weer gesloten is!!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik op zit te zwoegen...
1000 klinkt misschien als niet zoveel maar als je door al die COSsen moet baggeren...![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Je opent de 1000ste COS en vult hem ook gelijk zover dat ie gelijk weer gesloten is!!!!!
Ik Seg: Ik Hou Der Fan!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik Seg: Ik Hou Der Fan!
Ik ga er overigens vanuit dat Lieve Lieke in de COS#1000-OP de toegewijde aandacht krijgt die zij verdient.![]()
Lieve Pietje...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik Seg: Ik Hou Der Fan!
Ik ga er overigens vanuit dat Lieve Lieke in de COS#1000-OP de toegewijde aandacht krijgt die zij verdient.![]()
Hey hallo, dit is een gezallich SC-topic! Ik zit me rot te rellen in DGK HOOLIGANS, en kom hier om even uit te blazen.quote:
Ik vind dat je als een ware strijder tekeer gaat in HOOLIGANSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey hallo, dit is een gezallich SC-topic! Ik zit me rot te rellen in DGK HOOLIGANS, en kom hier om even uit te blazen.
Niet zo doen he! Niet zo doen!![]()
Doe mijn best, maar ik geloof dat ik Disana eigenlijk best leuk vind.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat je als een ware strijder tekeer gaat in HOOLIGANS![]()
Ik houd uiteraard mijn mondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar ik geloof dat ik Disana eigenlijk best leuk vind.![]()
Niet verder vertellen hoor!
Maar Gertje heeft wel het zo bloemrijke 'standaard'-gedeelte van de OP om zeep geholpen.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik denk dat als je de SC opent en je zo'n post ziet staan dat je ook niet gaat zitten janken....
Ik ben niet zo van het rellenquote:
Ik ben vandaag niet echt van het posten...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het rellenmaar dan zou iemand echt vragen om een virtueel pak op z'n donder
![]()
*Is vandaag niet echt in de diplomatieke modus overigens... voor mensen die zich geroepen voelen![]()
Zullen we morgen samen gaan staken??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet echt van het posten...![]()
Waarom moeten we staken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we morgen samen gaan staken??![]()
We verzinnen wel een nobel doel tijdens onze stakingsactie, voorals nog gewoon uit rellerigheidquote:
Hmm, goed idee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
We verzinnen wel een nobel doel tijdens onze stakingsactie, voorals nog gewoon uit rellerigheid
Met andere woorden: de standaard stakingsprocedure![]()
Mooiquote:
Truste!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi![]()
Sterker nog: ik begin gelijk... voor de komende minimaal 8 a 10 uur![]()
Voor degenen niet niet gaan staken maar heel burgerlijk gaan slapen: Truste (voor strax)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Truste!![]()
![]()
Enneuh... ik staak niet, maar dat dan weer wel uit rellerigheid.![]()
niet-staken tegen jouw staken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor dat u het tegenovergestelde doet![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
niet-staken tegen jouw staken?
zal ik dat dan morgen in mijn onderschrift gaan opnemen. 'Omdat Ian_Nick staakt, staak ik NIET!'
Wil je nou een FOK!-legende worden of niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus
Die UberCOS#1000 is echt afgrijselijk veel werk!
Schande! Klaag hem aan! Sleep hem voor de rechter!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
neemt Huub nu MIJN woorden over! Grrrrrrr! Hij zei muppet tegen iemand!
Kuthuubquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Schande! Klaag hem aan! Sleep hem voor de rechter!![]()
Psiesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
itt tot wat er in de cos gebeurt, waar zijn de fundamentalisten als je ze nodig hebt ;-p
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
neemt Huub nu MIJN woorden over! Grrrrrrr! Hij zei muppet tegen iemand!
Er staan onderin de topiclijst een stuk of 900-zoveel oude COSsen! Eat Your Heart Out!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
Tsjonge, wat kunnen jullie iemand ophemelen zeg![]()
Ik zit eerst mijn muis leeg te scrollen voordat ik de COS in kan.
Peter6000 is nog heiliger met zijn dood zijn is fijn![]()
Geef me de oude COS terug please![]()
![]()
![]()
Zou je je dan alsjeblieft in Ian_Nick support topic willen melden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
Tsjonge, wat kunnen jullie iemand ophemelen zeg![]()
Ik zit eerst mijn muis leeg te scrollen voordat ik de COS in kan.
Peter6000 is nog heiliger met zijn dood zijn is fijn![]()
Geef me de oude COS terug please![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |