Halve huwelijksaanzoek van CORA he...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
Zet de streams net aan, maar nix gemist zie ik.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef demins het volgende:
Ik loop toch niet echt het risico dat je mod wordt als je met Gert bent getrouwd? Quelle horror...
Marrije (let op die geestig eigenwijze schrijfwijze! Vast met open hartjes als puntjes op de iquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:49 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, Pietje, Marije................... joehoe
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gerttttttttttttttt
Ik heb ook poesjes op MSN ( en beertjes)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Marrije (let op die geestig eigenwijze schrijfwijze! Vast met open hartjes als puntjes op de i) hoeft voor mij niet te komen hoor...
Heb je hulp nodig, knul?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
En stiekem, ergens verderop, knutseld Ian alvast aan COS#1000...
Eerst even mailen Gert, heb niet genoeg puntenquote:
Ik wil het niet weten!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb ook poesjes op MSN ( en beertjes)
Van mij mag je ook jouw eigen foto in die OP zetten. Maar ja, wie ben ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
En stiekem, ergens verderop, knutseld Ian alvast aan COS#1000...
quote:
Ik ook niet..... maar ik weet het wèl. Het is echt erg.quote:
Bij wijze van al afgrijselijk offtopic gaan in de OP zelf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van mij mag je ook jouw eigen foto in die OP zetten. Maar ja, wie ben ik![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van mij mag je ook jouw eigen foto in die OP zetten. Maar ja, wie ben ik![]()
OK. skip dat aanzoek maar.quote:
Nou de reden is meer................ ( knip)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij wijze van al afgrijselijk offtopic gaan in de OP zelf?![]()
Als je je weer zo snel van begrip toont wordt ik wel weer vreselijk geil...quote:
Onze eerste ruziequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet..... maar ik weet het wèl. Het is echt erg.![]()
Pfffffffffff, gelukkig................ werd al ongerustquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Als je je weer zo snel van begrip toont wordt ik wel weer vreselijk geil...
Demins !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef demins het volgende:
[..]
Als je je weer zo snel van begrip toont word ik wel weer vreselijk geil...
Is correct schatquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het al weer goed gemaakt, middels een eh... "speciaal type mail".quote:
Wat is correct, het feit dat demins had getypt wordt ik ???? of het feit dat ik het had verbeterd naar word ik.quote:
Ohhhhhhhhhhhhh, sjemig. Dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat is correct, het feit dat demins had getypt wordt ik ???? of het feit dat ik het had verbeterd naar word ik.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het al weer goed gemaakt, middels een eh... "speciaal type mail".
Tja het is zo zelden dat je Demins op foutjes kan betrappen dus dan moet je er aandacht op vestigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh, sjemig. Dat had ik niet gezien![]()
Sorry, ik was een beetje geil!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Format C dan maarquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje geil!![]()
Dit zit verkeerd geprogrammeerd in mijn kop! Dezelfde fout maak ik vaker... altijd met "wordt ik"
Jammer dat het voorbij is!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje geil!![]()
Dit zit verkeerd geprogrammeerd in mijn kop! Dezelfde fout maak ik vaker... altijd met "wordt ik"
Ik ben bezig met uiterst snode plannen die ik zelfs met jullie niet kan delen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ja Ian lig je te pitten of zit je te vunzen.
Oude snode plannen maker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uiterst snode plannen die ik zelfs met jullie niet kan delen...![]()
Ik had echter al in de COS gewaarschuwd dat ik niet degene zou zijn die een nieuwe opentrekt,
Woeiii spannendquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uiterst snode plannen die ik zelfs met jullie niet kan delen...![]()
Ik had echter al in de COS gewaarschuwd dat ik niet degene zou zijn die een nieuwe opentrekt,
Ja dat mag je wel zeggen hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhhhhh, het is hier veel gezelliger.
Enne, hier mag ik wsl wel zeggen dat mijn buuv die alleen de tv volgt vanavond bij Lepels is geweest, maar ze kreeg absoluut niet de kans bij Huub in de buurt te komen. Ze was samen met haar zoon, maar die keuken kwamen ze niet in. Ze hebben wel lekker gegeten, dus misschien had Huub wel geholpen dat te koken/bakken.
en damn, ik had haar nog wel zoveel ingefluisterd vanmorgen, allemaal voor noppes!
Jammer ook al niet, ik was te laat hij liep net naar binnen daar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:49 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhhhhh, het is hier veel gezelliger.
Enne, hier mag ik wsl wel zeggen dat mijn buuv die alleen de tv volgt vanavond bij Lepels is geweest, maar ze kreeg absoluut niet de kans bij Huub in de buurt te komen. Ze was samen met haar zoon, maar die keuken kwamen ze niet in. Ze hebben wel lekker gegeten, dus misschien had Huub wel geholpen dat te koken/bakken.
en damn, ik had haar nog wel zoveel ingefluisterd vanmorgen, allemaal voor noppes!
Ohh ben jij ook geweest Petra?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer ook al niet, ik was te laat hij liep net naar binnen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |