Mijn hemel, weer zo'n nerd term...........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Leandra het volgende:
Dat doe je nog aardig goed dan
Wat dat betreft zijn die tabbladen van IE 7.0 wel handig![]()
Heb je Internet Explorer 6 of 7???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijn hemel, weer zo'n nerd term...........( net de shift knop gevonden)
Was dat ???????
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Hee kutnewbie Schnitzeltjevan me... ook weer klaar met "staken"?
Koffie??![]()
Bezig zijn?? Je zou stakenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weet je hoe lang ik gister bezig geweest ben met snode plannen!!
Waar kan ik dat zien ?quote:
Ik heb dan ook ONTZETTEND weinig gepost!quote:
In dit scherm staat waarschijnlijk bovenin een rijtje "Bestand, Bewerken, Beeld, Favorieten, Extra en Help"quote:
Dat staat er bij mij niet tussen hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit scherm staat waarschijnlijk bovenin een rijtje "Bestand, Bewerken, Beeld, Favorieten, Extra en Help"
Op Help klikken en dan op "Over Internet Explorer"
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit scherm staat waarschijnlijk bovenin een rijtje "Bestand, Bewerken, Beeld, Favorieten, Extra en Help"
Op Help klikken en dan op "Over Internet Explorer"
Brrrrrrrrrrrrrrr, klinkt wel spannendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
Wat je ook kunt doen KZ...... is ff op deze link: www.leandra66.tk klikken...... dan vertel ik je zo wel ff of je IE 6 of 7 hebt
Moet je het wel als enige doen.... anders weet ik nog niet welke jij bent
Ah...... illegale windows dus waarschijnlijkquote:
Ben nu even hier: http://www.huishoudplaza.nl/quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah...... illegale windows dus waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan heb je nog geen tabbladen enzo, dus dan geldt het voor jou niet.
Tipje om makkelijk van topic te wisselen: Ieder topic in een apart venster openen en dan met Alt + Tab (die boven de Caps Lock, met een pijltje naar links en een pijltje naar rechts erop) van venster wisselen.![]()
![]()
![]()
Nee schatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Euronet is je provider??
Boen ze, en anders maar dat superspul van HG in huis halen... dat doet het ook primaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar nu ben ik echt even met wat azijn mn tegels aan het boenen ( tip)
Hmmz... wat lees ik hier??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Met uitzondering van Japioooooooooooo aldus jaap, zijn de mannen gevlucht. Nou hij had beter ook kunnen vertrekken want dat dweilen doet me ongeboren vrucht nog beter.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... wat lees ik hier??
Pietje??? Had jij een zwangere vrouw tegen een hek willen laten fietsen??![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik kreeg een uurtje geleden een SMSje van een dinnetje met een Ikea-noodgeval: zin in Zweedse gehaktballetjes![]()
Dus ik ben even mijn sociale "verplichtingen" vervullen![]()
Laters![]()
![]()
Oei lekker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik kreeg een uurtje geleden een SMSje van een dinnetje met een Ikea-noodgeval: zin in Zweedse gehaktballetjes![]()
Laters![]()
![]()
Same here,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee Ian_Nicky, alles goed?![]()
Ik lees iets over Zweedse gehaktballetjes en die wil ik ook!
Vast wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same here,
Misschien kan Leandra er een paar meenemen voor ons?
Helaas niet, al een dag of 2 stralend mooi weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Ligt er nog steeds sneeuw bij jullie?
Waarschijnlijk is die nog niet gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan de COS nergens vinden
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu loopt dus zelfs mijn poetsschema gelijk met DGK![]()
Hee wat leuk! Hoop op mooi weer voor je!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas niet, al een dag of 2 stralend mooi weer![]()
Niet dat het me veel uitmaakt trouwens, ik mag zondag lekker een weekje naar Nederland![]()
Och, al regent het de hele week, vermaken doe ik me toch welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee wat leuk! Hoop op mooi weer voor je!![]()
Shit, te laat... ik zit zo'n beetje naast de IKEA! Had ik ook even mee kunnen nassen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Laters![]()
![]()
Oh ja, die Duits nagesynchroniseerde films.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, al regent het de hele week, vermaken doe ik me toch wel![]()
Eindelijk weer Hertog Jan bier, goeie shag...
Engels gesproken films in de bios..
![]()
![]()
![]()
Thanks, gaat helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh ja, die Duits nagesynchroniseerde films.Ik denk dat ik daar nooit aan zou wennen...
Moet ff offline maar wens je een hele leuke tijd in NL toe!![]()
De Bijlmerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, te laat... ik zit zo'n beetje naast de IKEA! Had ik ook even mee kunnen nassen.
Tenminste, gezien je grote waffel neem ik aan dat je die van A'dam bedoelt?
Da's toch industrie? Ik ken wel iemand die woont aan het Bullewijkpad, maar da's volgens mij ook de Bijlmer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |