quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die in die blauwe overhemd is oook lekker hoor![]()
Momenteel eerder te vochtig...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
De Villa is ook al niks, volgens Billie. Te tochtig dus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd aan het worden voor een DGK-STAFF Schuimtopic![]()
ehm wil je hier echt een reactie op?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die in die blauwe overhemd is oook lekker hoor![]()
en te zeuren waar z'n witte overhemd isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Japio, dit is een ideaal moment om tegen Liesbet te klagen over tocht in de villa
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap maakt schijnbewegingen met de dweil ... hij doet niet écht mee.
nou bij deze gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm wil je hier echt een reactie op?![]()
Dan kunnen ze die water-stofzuiger beter houden, die kan nog wel eens vaker van pas komen!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Met uitzondering van Japioooooooooooo aldus jaap, zijn de mannen gevlucht. Nou hij had beter ook kunnen vertrekken want dat dweilen doet me ongeboren vrucht nog beter.
Heel nonchalant met een handquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap maakt schijnbewegingen met de dweil ... hij doet niet écht mee.
Hij is tenminste een echte kerelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef milk-shake het volgende:
alle mannen lopen weg behalve jaapiejoo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:02 schreef Sug4r het volgende:
Nou die vloer is weer schoon, de kraan kan dicht![]()
Vieze dikke zeikerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Japio, dit is een ideaal moment om tegen Liesbet te klagen over tocht in de villa
[afbeelding]
In de hoop dat zijn Cora kijktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed zo Japio ......
[afbeelding]
Mag ik die eens lenen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Met uitzondering van Japioooooooooooo aldus jaap, zijn de mannen gevlucht. Nou hij had beter ook kunnen vertrekken want dat dweilen doet me ongeboren vrucht nog beter.
MMMMMMM die zwarte zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
De heren achter de schermen kunnen ze beter in de kooi zetten
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |