Een hoop orale zaken zijn idd te vertalen in zilver of goudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik heb geleerd wanneer praten zilver is, en zwijgen goud![]()
![]()
Die moet even bijkomen van het carnaval. Over twee dagen is-ie weer nuchter.quote:
meaning?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop orale zaken zijn idd te vertalen in zilver of goud![]()
6 dagen later heeft dat geen betekenis meer die nog in een (edel)metaal uit te drukken is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
meaning?
Ja goed hè...... deel 3 alquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Is er al een deel 3![]()
Misschien kan een mod al deze bijzondere liefdesgedichten in dit topic![]()
quote:
Weltruste Leandraquote:
Oeh spannend.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even in de lovecorner Gert kussen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef demins het volgende:
[..]
Jij moet nog maar even 37 minuten wachten, jokkebrok!![]()
![]()
![]()
Sommige mensen kicken daaropquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een knuffelhoek word er vrij veel geschopt....
Mwah, ik kan jouw off-topic posts in de COS nog wel redelijk hebben maar dat hersenloze spul wat er op reageert omdat ze je humor niet snappen word ik zo moe van....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je zou me desnoods overál heen willen schoppen, als ik hier maar weg ben?![]()
Dat gaat je punten kosten, tante!![]()
Ik voel me alweer zó begrepen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kan jouw off-topic posts in de COS nog wel redelijk hebben maar dat hersenloze spul wat er op reageert omdat ze je humor niet snappen word ik zo moe van....![]()
Maak je daar maar niet druk over, ik verzin wel wat!quote:Oeh... spannend... het gaat me punten kosten, hoe ga ik dit nou goed maken![]()
![]()
![]()
Daar had ik ook geen enkele twijfel overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef demins het volgende:
Maak je daar maar niet druk over, ik verzin wel wat!![]()
Lieffie tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef Dutchguy het volgende:
Ik kan wel een knuffel gebruiken wegens het einde van een cyberliefde.![]()
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waardquote:
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Da's waar, Prospera is lief.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waard![]()
Oew, das best lullig...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |