Met de complimenten van uw Modquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Perfect toch zo![]()
Fijn, die model-userts.![]()
![]()
VEEG ME OP!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs met de complimenten van beide Mods....
Well done Ian![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
Ga maar liggen, ik kom zo...
Oeps, verkeerde user
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
Ga maar liggen, ik kom zo...
Oeps, verkeerde user
Trustequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even in de SC welterusten zeggen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even in de SC welterusten zeggen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
*gedraagt zich weer, pakt stoffer en blik en begint Ian op te vegen...
Waar?!?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even in de lovecorner Gert kussen
Ok, Jij ook een kus in de love cornerquote:
Nog een maandje en je hebt een DGK TS-record gevestigdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen hier netjes welterusten komt zeggen kan ik zo de volgende SC openen![]()
Eigenlijk vind ik het gewoon KUT.dat je als iemand zijn nestje wil opzoeken je eerst naar de SC moet om een truste-icoontje te posten. Zeker op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iedereen hier netjes welterusten komt zeggen kan ik zo de volgende SC openen![]()
Zo lang nog!?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een maandje en je hebt een DGK TS-record gevestigd![]()
Trustequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon KUT.dat je als iemand zijn nestje wil opzoeken je eerst naar de SC moet om een trsute-icoontje te posten. Zeker op dit tijdstip.
Maar zo komt mijn geliefde SC wel lekker snel volquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon KUT.dat je als iemand zijn nestje wil opzoeken je eerst naar de SC moet om een truste-icoontje te posten. Zeker op dit tijdstip.
Op zich zou het niet zo'n drama zijn als er niet zo veel users in de COS waren, maar als in iedere COS (rond dit tijdstip) 5 mensen "truste" gaan roepen en daar weer 10 mensen op gaan zitten antwoorden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon KUT.dat je als iemand zijn nestje wil opzoeken je eerst naar de SC moet om een truste-icoontje te posten. Zeker op dit tijdstip.
Wat!?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
Overigens...... ik vind dit wel een mooi moment om naar bed te gaan.....
Truste![]()
Ik heb een HELE mooie nieuwe klaarstaan toevalligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
Oh, het zijn nog maar 10 posts... ik dacht dat het er meer waren en ik niet zoveel bagger in me had, maar dit moet lukken
Ik neem aan dat een pooltafel, net als een biljart, verwarmd is.... en dat is niet onprettig in sommige situatiesquote:
Hoeveel nog? Dan help ik welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een HELE mooie nieuwe klaarstaan toevallig![]()
Da's mooiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een pooltafel, net als een biljart, verwarmd is.... en dat is niet onprettig in sommige situaties![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |