Ook geen eitje meer, kan je met brood mixen en bakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is inderdaad de lekkerste.Heb alleen nog brood in huis... dammit.
Doorzuipen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Kut, al bijna 02.15 en m'n glaasje wijn is nog niet leeg..... en nu??![]()
* gaat een sateetje makenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om je dan ff helemaal ziek te maken: ik had nog 1 (zelfgemaakte) hamburger in de koelkast liggen, en die heb ik een half uurtje geleden met wat Zaanse mayonaise, sla, ketchup en BBQ-saus op een sesambolletje gedaan![]()
dat glaasje komt wel leeg en de tijd loopt wel doorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Kut, al bijna 02.15 en m'n glaasje wijn is nog niet leeg..... en nu??![]()
Weet ik, maar dat vind ik zo ranzigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook potten zaanse mayo! Belgische is trouwens ook wel yummie.
Fuck, dat meen je niet?? Zo ineens??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Okay......... er valt net een stukje van mn voortand......
Had ineens een hard stukje op mn tong liggen.... net even spiegel gekeken, een stukje van de tand rechts naast mn voortand..... soort schilfer @@quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck, dat meen je niet?? Zo ineens??
Hey Mootiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook potten zaanse mayo! Belgische is trouwens ook wel yummie.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrij weinig over t algemeen... ik moet ze alleen niet in m'n bed koelkast hebben![]()
Zwaar klotequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ineens een hard stukje op mn tong liggen.... net even spiegel gekeken, een stukje van de tand rechts naast mn voortand..... soort schilfer @@
Zomaar opeens?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Okay......... er valt net een stukje van mn voortand......
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hey Mootie![]()
Ik vind de mayo van Hellmann's het lekkerst![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Had ineens een hard stukje op mn tong liggen.... net even spiegel gekeken, een stukje van de tand rechts naast mn voortand..... soort schilfer @@
Amerikaanse mayo... heeft idd ook wel watquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hey Mootie![]()
Ik vind de mayo van Hellmann's het lekkerst![]()
Maandag ff naar de tandarts dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
2e spiegelcheck, stukje van een vulling denk ik (ik ben van alle gemakken voorzien, spiegeltje bij de pc)
vreemdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag maar ff laten checken, hoe kan dat zo gebeuren??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
t wordt pas echt een klotedag als ik naar de tandarts moetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zo, dát zuigt!
Zie je wel IEDEREEN (behalve Sug4r) heeft een debiele klotedag!![]()
Dan is het dus de vraag of het nu nog gisteren is of al morgen....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zo, dát zuigt!
Zie je wel IEDEREEN (behalve Sug4r) heeft een debiele klotedag!![]()
Gaan kikkertjes niet graag naar de tandarts?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
t wordt pas echt een klotedag als ik naar de tandarts moet![]()
Gatver, technisch gezien moet ik dus al overmorgen naar de tandarts!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het dus de vraag of het nu nog gisteren is of al morgen....![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan kikkertjes niet graag naar de tandarts?
Ik voorzie een overkoepelende doom-arch...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben geen kikkertje maar moet er ook niks van hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan kikkertjes niet graag naar de tandarts?
Tell me about boren en vullen..... ;-(quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
Heet Cariës, beetje boren, opvullen en voilá.
Technisch is het morgenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom hier maar eens over heen: 2 apexresectiesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Tell me about boren en vullen..... ;-(
Today is yesterday’s tomorrow and in a few moments, tomorrow will be todayquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Technisch is het morgen
praktisch is het vannacht![]()
Mwah...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
Heet Cariës, beetje boren, opvullen en voilá.
Waarom negeer je me in het knuffeltopic!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah...![]()
Als er hele stukken tand loskomen, dan valt dat niet meer onder de noemer cariës volgens mij.
Thnxquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik las net ff terug, maar erg klote voor je vriendin, Leandra.
Sjezus, zitten jullie daar ook te baggeren??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom negeer je me in het knuffeltopic!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |