Er mist een n in knowquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben hier van de taalpolitie, is al een keer gezegdneem een glas, ik weet ervan
oftewel I Kowww.
Nee hij gaat niet leeg, en zit eens ff niet (2 keer) door een slotje heen te posten RelModdereterquote:
En ik wou nog gillen dat Gert een nieuwe SC moest openen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hij gaat niet leeg, en zit eens ff niet (2 keer) door een slotje heen te posten RelModdereter![]()
Allang antwoord op man!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
Maar ik vroeg dus, Leandra, of je die hele fles nog soldaat gaat maken.
Want dan blijf ik ook nog even op.
Nee dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
Maar ik vroeg dus, Leandra, of je die hele fles nog soldaat gaat maken.
Want dan blijf ik ook nog even op.
Jammer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hij gaat niet leeg, en zit eens ff niet (2 keer) door een slotje heen te posten RelModdereter![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Lees een topic dan ook door voor je gaat posten![]()
Dat is dan weer engelstalig, maar ok een slip off the tongquote:
Wrom moest Gert dat doen?? Ik heb in de rook gestaan, heb geen lobotomy gehad ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik wou nog gillen dat Gert een nieuwe SC moest openen!![]()
Dit is niet het HOOLI-GANS-topic. Hier zijn we lief voor elkaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Lees een topic dan ook door voor je gaat posten![]()
Omdat hij het in zijn blauwe hoofd haalde 2x door een slotje heen te posten!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom moest Gert dat doen?? Ik heb in de rook gestaan, heb geen lobotomy gehad ofzo![]()
Of..... neuh ik hou al op...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is dan weer engelstalig, maar ok een slip off the tong![]()
Sorry, sorry...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet het HOOLI-GANS-topic. Hier zijn we lief voor elkaar.![]()
Tja, dat door een slotje heen posten heb je pas in de gaten als het gebeurd is. De SC gaat vanavond harder dan de COS bijna.![]()
Ah!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:59 schreef Dutchguy het volgende:
Heb je nog balletjes meegenomen Leandra?
Tsss lief zijn, maar wel zitten wachten op het moment dat ik met een paar glazen wijn op ga zitten rellen... het is gvd bijna uitlokkingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet het HOOLI-GANS-topic. Hier zijn we lief voor elkaar.![]()
Tja, dat door een slotje heen posten heb je pas in de gaten als het gebeurd is. De SC gaat vanavond harder dan de COS bijna.![]()
Ik heb ook zin in patat en kroketten maar wie gaat halen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah!
Eindelijk iemand met goeie onderwerpen!
![]()
Nope... ons "uitje" verliep een beetje anders dan geplandquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:59 schreef Dutchguy het volgende:
Heb je nog balletjes meegenomen Leandra?
In de OP van de SC had mogen staan dat Leandra een nare avond had en wij haar hier in dequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer.
En je hebt nog we zo'n goede bodem van zweedse gehaktballetjes.![]()
Nee lieverd, ik zit te wachten op wat geille SC-seks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss lief zijn, maar wel zitten wachten op het moment dat ik met een paar glazen wijn op ga zitten rellen... het is gvd bijna uitlokking![]()
Of zit je te wachten op het moment dat je mij een ban kunt aansmeren??![]()
Ohw wat heerlijk om te kunnen zeggen:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ons "uitje" verliep een beetje anders dan geplanned![]()
Ligt er aan wat voor rook, misschien hadden die benedenburen wel een illegale wietplantagequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom moest Gert dat doen?? Ik heb in de rook gestaan, heb geen lobotomy gehad ofzo![]()
Toe ff.... ik wilde het hier eigenlijk al niet zeggen, maar het hoeft al helemaal niet in een TT te staanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
In de OP van de SC had mogen staan dat Leandra een nare avond had en wij haar hier in de
SC niet in de steek laten.
Ik zeg: Gert, doe er wat aan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
In de OP van de SC had mogen staan dat Leandra een nare avond had en wij haar hier in de
SC niet in de steek laten.
Oei klinkt niet zo positief. Sorry als je er al over gepost hebt, kom zo binnendenderen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ons "uitje" verliep een beetje anders dan gepland![]()
Belandden jullie in de ballenbak en riep niemand jullie om?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ons "uitje" verliep een beetje anders dan gepland![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor rook, misschien hadden die benedenburen wel een illegale wietplantage![]()
Ik denk dat ik een topic voor je ga openen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toe ff.... ik wilde het hier eigenlijk al niet zeggen, maar het hoeft al helemaal niet in een TT te staan![]()
Zelf gemaakte frietjes zijn het lekkerstquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in patat en kroketten maar wie gaat halen?![]()
Cavia-opvang?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat iig niet, maar om de anonimiteit van t dinnetje een beetje te waarborgen ga ik niet vertellen wat er beneden wel was
![]()
Moet ik de frituur maar even aangooien?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zelf gemaakte frietjes zijn het lekkerst![]()
Ja! Van die lekkere dikke hompen met veel mayo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zelf gemaakte frietjes zijn het lekkerst![]()
Ehm... liever niet dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een topic voor je ga openen...
Steun *hier* Leandra # 1
"Leandra wilt uit de ballenbak gehaald worden, 42e omroep, aub we gaan zo sluiten...iemand...aub ??"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Belandden jullie in de ballenbak en riep niemand jullie om?
Zaanse mayonaisequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja! Van die lekkere dikke hompen met veel mayo.![]()
En dat er dan nog niemand komt... en dat de medewerkers dan vals gaan spelen bij het loten om wie me mee naar huis moet nemen... omdat ze allemaal als de dood zijn dat hun FOK! account een ban gaat oplopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
"Leandra wil uit de ballenbak gehaald worden, 42e omroep, aub we gaan zo sluiten...iemand...aub ??"
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja! Van die lekkere dikke hompen met veel mayo.![]()
Jezus, iedereen heeft een kutdag...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is inderdaad de lekkerste.Heb alleen nog brood in huis... dammit.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik toch!![]()
![]()
![]()
Ik deed een poging je op te vrolijken!
ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, iedereen heeft een kutdag...![]()
Om je dan ff helemaal ziek te maken: ik had nog 1 (zelfgemaakte) hamburger in de koelkast liggen, en die heb ik een half uurtje geleden met wat Zaanse mayonaise, sla, ketchup en BBQ-saus op een sesambolletje gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is inderdaad de lekkerste.Heb alleen nog brood in huis... dammit.
internet cafe, afspreken, uit eten..................quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik ben volgende week de hele week niet online...
Hoe moet ik nou weten hoe het mijn Leandra vergaat!![]()
Ja dat kan dus niet he hoe moet dat dan met al die OP's?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik ben volgende week de hele week niet online...
Hoe moet ik nou weten hoe het mijn Leandra vergaat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |