Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.quote:
* is in een knuffelmoodquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je hebt 10 minuten moeten wachten, maar een knuffel van Prospera lijkt me dat toch waard![]()
Ahh lieverdje tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen band via internet met veel gevoel van beide kanten, een ontmoeting die steeds uitgesteld wordt en nu issie verliefd op een ander en kom ik er niet meer aan te pas.![]()
Tuurlijk,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.
Maar goed... zon zal wel weer gaan schijnen ooit.
Ja joh, dat doet wel zeerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit weekend gaat er een brief de deur uit dat ik alles afkap. Wil dit niet meer.
hey, ik ken dat welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:32 schreef Dutchguy het volgende:
Thanks Prospera en Ian_Nick. Kanjers zijn jullie.
Piet kan ook knuffelen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:16 schreef Talitha het volgende:
Toch maar eens hier proberen dan. Op aanraden van Pietje dus.
Oe, da's wel lief van je!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Piet kan ook knuffelen hoor![]()
Knuffels hier genoeg Talitha![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Piet kan ook knuffelen hoor![]()
Knuffels hier genoeg Talitha![]()
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Knuffelen kan altijd.
Op commando gebashed worden is weer een ander verhaal. Dat moet je eerst eerlijk verdienen.![]()
Trustuh!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.![]()
Truste Talithaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zal ik dan later m'n best voor gaan doen. Nu eerst even slapen.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
quote:
[]Op zaterdag 31 maart 2007 02:11 schreef kleinzusje het volgende:quote:
Als je niet kan slapen......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[]Op zaterdag 31 maart 2007 02:11 schreef kleinzusje het volgende:
truste voor zo fokkertjes![]()
]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian huppelt naar het Knuffeltopic
Ik was er allang hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dan huppel ik vrolijk mee (voor zover m'n oude stramme lijf huppelen toestaat)![]()
Ja duh, jij hebt ook geen oud en stram lijf..... als je echt van me hield had je in mijn tempo gehuppeldquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt ook geen oud en stram lijf..... als je echt van me hield had je in mijn tempo gehuppeld![]()
Wat zeg je?? Ik heb m'n gehoorapparaten niet in en kan m'n brilletje ook al nergens vindenquote:
HET SPIJT ME!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zeg je?? Ik heb m'n gehoorapparaten niet in en kan m'n brilletje ook al nergens vinden![]()
Zou het beginnende alzheimer zijn??
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zijn de knuffels al op?
Die hoor je gewoon altijd paraat te hebben!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kon mijn knuffelsmiley even niet vinden...![]()
Als je dat niet weet, wat maakt het je dan uit?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, da's wel lief van je!![]()
![]()
Maar vertel eens: hoe herken je een kwaliteitsknuffel?
Je wou wat vragen...?quote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Demins, wil je met me ehhhhhh...................................
lamar
Ehhh, ja maar ik durf niet zo goed. Ben beetje verlegen.quote:
PM?quote:Op maandag 2 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh, ja maar ik durf niet zo goed. Ben beetje verlegen.![]()
![]()
Je bent nooit te oud om te leren toch?quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, wat maakt het je dan uit?![]()
Buuf, je bent een lieverd! Ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
TalitHa!!!
* lekkere dikke knuffel geeft
heej lekkerding, met zo'n kwaaie kop wil niemand flirten met je. Je moet lieflijk kijken zoals ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |