zwak einde..quote:Met Panenka in gedachten wil ie De Mul overtreffen en plaatst een stiftbal. Stekelenburg duikt de verkeerde hoek in, maar....de stiftbal blijft net voor de doellijn liggen
Kan je later tegen je kleinkinderen zeggen:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef Silenus het volgende:
Vet Tong, ben ik even blij dat ik een kaartje heb voor deze wedstrijd!
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef Armageddon het volgende:
AXJA!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef tong80 het volgende:
Strafschoppen. Op de radio zegt Jack van Gelder dat een Nederlands team nog nooit van een Duitse club heeft gewonnen met strafschoppen, buiten Sparta tegen HSV. Ajax mag beginnen en Emanuelson schiet hem recht in de kruising. Nog 7 strafschoppen volgen en de stand is 4-4.
Kan niet, Olaf is geschorst natuurlijk. Anders was het wel realistisch geweest ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:25 schreef PizzaSalami het volgende:
4-0 na verlening door Lindenbergh.
Balen. Dan zet ik mijn geld op Rosales, die is zo mogelijk nog slechter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan niet, Olaf is geschorst natuurlijk. Anders was het wel realistisch geweest ja.
Dit stuk maakt het verhaal helaas onmogelijk.quote:Tweede helft Ajax heeft de zon in het gezicht en de wind in de rug. Edgard Davids niet begonnen aan de wedstrijd wegens een griepje eerder in de week begint wel aan de tweede helft.
Dank je welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:10 schreef space-kees het volgende:
Ik heb werkelijk genoten van je verhaal![]()

Of een gelijkspel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef Frederiqueske het volgende:
0-1 0-2 0-3dat wordt het hehe
Kansloos ben je nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of een gelijkspel.
Maar Ajax is kansloos voor de volgende ronde.
Ga er maar niet vanuit dat Bremen achteruit gaat hangen.quote:
Klopt. Gabri ook niet dacht ik. Ogararu weer wel. En Lindenbergh gelukkig niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef GGMM het volgende:
Davids mag niet meedoen toch?
Die zijn toch allemaal verhuurd door de TD?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Zullen we Jong Ajax opstellen?
Stiekem geloof je ook wel op een kansje voor ajax.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:20 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op een klinische 0-2 overwinning voor de Duitsers.
Dankzij de NOSquote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Begint trouwens om 21.00, waarom weet ik ook niet.
Home eigenlijk open?
Je mag ze wel naar mij sturen hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef Lennox het volgende:
Ik heb nog 4 kaarten liggen en niemand wil/kan meer![]()
Broer heeft hertentamens
Ander maatje kan niet meer
En in mn remie is ook niet zo tof, dan ga ik 's avonds liever naar de jaarbeurs in Utrecht.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
B team van Werder denk ik
Want?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Sure.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
winnen met penaltys natuurlijk !quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij winnen gewoon met 3-0!
En wat daarna gebeurt zien we wel![]()
Dat hadden julie in Bremen moeten doen, niks te vrezen en ballen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef Urquhart het volgende:
Gewoon vrij uit gaan voetballen. Weg met al die opstellingen tactieken om 'de balans in evenwicht te houden'. Hup Perez en Huntelaar erin, en gaan met z'n allen!
Klopt, maar Henk schijnt dat niet begrepen te hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dat hadden julie in Bremen moeten doen, niks te vrezen en ballen!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon vol op de aanval.
ga jij nou maar weer naar het hockey veldquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef Frederiqueske het volgende:
0-1 0-2 0-3dat wordt het hehe
Roep dat maar niet te snel, want zowel Diego als Klose verkeren nu in een crisis. Sterker nog, het elftal draait nu gewoon niet al te best. Als we een fitte verdediging hadden dus met Grygera, Urby en Vermaelen hadden we over de twee wedstrijden serieus een kans gehad. Helaas wordt het nu gewoon een heel lastig verhaal na de 3-0 in Bremenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Bremen heeft een top aanval, maar de verdediging is net zo slecht als die van ons.
het lijkt wel alsof we elke seizoen pech hebben Europees gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te snel, want zowel Diego als Klose verkeren nu in een crisis. Sterker nog, het elftal draait nu gewoon niet al te best. Als we een fitte verdediging hadden dus met Grygera, Urby en Vermaelen hadden we over de twee wedstrijden serieus een kans gehad. Helaas wordt het nu gewoon een hele lastig verhaal na de 3-0 in Bremen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:31 schreef Saekerhett het volgende:
Maar, het kan wel. Ik herinner me nog de volgende twee wedstrijden:
AC Milan - Deportivo la Coruna 4-1
Deportivo la Coruna - AC Milan 4-0
Dus, het kan, het kan...
We houden hoop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:31 schreef Saekerhett het volgende:
Maar, het kan wel. Ik herinner me nog de volgende twee wedstrijden:
AC Milan - Deportivo la Coruna 4-1
Deportivo la Coruna - AC Milan 4-0
Dus, het kan, het kan...
Welke pech dan vorig seizoen? En dat seizoen daarvoor? En daarvoor? Nu hebben we pecht met blessures en schorsingen. In 2002-2003 hadden we pech dat we in de blessuretijd van Milan verloren, waar ik nog steeds doodziek van ben. Maar vorig seizoen, hadden we geen enkele kans in Milaan. Dat seizoen daarvoor was een drama. Die 1-3 in Auxerre was volkomen terecht. En dat seizoen daarvoor was het debacle van Brugge.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof we elke seizoen pech hebben Europees gezien
Neu dan zal het wel zo gaan:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef venomsnake het volgende:
1-0 Babel 14m
2-0 Sneijder 51m
3-0 Huntelaar 86m
3-1 Diego 90+3m
[afbeelding]
Op zijn Duits..
Ajax 4 doelpunten maken...? Ik geloof er niets van..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:58 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu dan zal het wel zo gaan:
1-0 Babel 14m
2-0 Sneijder 51m
3-0 Huntelaar 76m
4-0 Huntelaar 86m
4-1 Diego 90+4m
Op zijn AC Milaans
nee man! Super spits babel is toch al weken de killer der giganten!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax 4 doelpunten maken...? Ik geloof er niets van..
hooguit 3.![]()
Als Werder er dan maar geen maakt en wij de pingels winnen, hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax 4 doelpunten maken...? Ik geloof er niets van..
hooguit 3.![]()
Doe jij es niet zo denigrerend over Ajax.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man! Super spits babel is toch al weken de killer der giganten!!!!
En met toppers als Gabri "de afmaker" en kanon Maduro zit het wel goed hoor!
Jammer dat "ik ben zo goed ik wil naar het buitenland" topper Lindenbergh niet mee mag doen.
Vorige week was ff incidentje, Ajax is in bloedvorm.
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren manquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Werder er dan maar geen maakt en wij de pingels winnen, hoor je mij niet klagen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren man.
Word jij niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren man.
Wel erg jammer dat een vent van 40-50 jaar, die niets anders doet dan de hele dag berichten typen op een forum, nog fouten maakt als 'rendt'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef tong80 het volgende:
Maar dan Jack van Gelder wordt gek, Frank Snoeks roept om zijn moeder, Sjakie Swart rendt het veld in.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat "ik ben zo goed ik wil naar het buitenland" topper Lindenbergh niet mee mag doen.
Ach ja, beetje sarcasme is de meesten onbekend hierquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik merk dat je erg veel vertrouwen in hebt, ach en waarom ook niet..![]()
In plaats van hier te schreeuwen en sarcastisch te doen, raad ik je aan, 3 volle pakjes Vicks Blue te nemen en vanavond de sfeer ff goed te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik word moe van dit Ajax...
Dat mag niet van 410quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
In plaats van hier te schreeuwen en sarcastisch te doen, raad ik je aan, 3 volle pakjes Vicks Blue te nemen en vanavond de sfeer ff goed te zetten.
Fout van die schoffelaartjes van Ajax die z'n eigen supps het hardst van allemaal aanpakken alsof het mongolen zijn.quote:
Vanavond?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef Suijk het volgende:
Goed uitslapen dan.
Wat ik hoop vanavond, is een vroege goal zodat die schijtduitsers gaan twijfelen, aanvallen of toch maar verdedigen, dan net na het begin van de 2e helft de 2-0 en dan de hele 2e helft stormen op die goal van Werder, tegen het eind de 3-0 maken en dan in verlenging afmaken.
Wat ik denk dat realistisch is? Dat we het initiatief hebben, dat er tot aan de zestien van Werder ook wel aardig wat balbezit is, maar dat er in totaal 1,5 kans gecreerd wordt en dat een vrije trap van Sneijder erin gaat en dat in een counter meteen daarna Werder ook scoort en het dus 1-1 wordt.
Maar ik laat me graag verrassen.
Spandoeken weer op de kop vanavond?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef denthemen het volgende:
Heb er zin in, heb alleen wel een keelontsteking gekregen
Maar dat houd me voorlopig niet tegen
Ik merk het. Je sliep zeker toen Gabri geel kreeg en dus geschorst is voor morgen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Spandoeken weer op de kop vanavond?
Uh, morgen ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanavond?.
Vroege goal zal inderdaad erg nodig zijn, 2-0 voor rust zou geniaal zijn.
Trainingsveld betreden was ook niet echt een slimme actie he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zelfde als dat geblaat.....410 overtreedt de regels door het trainingsveld te betreden. Alle spelers vinden die aanmoedigingen supertof en geen 1 speler is bang voor dat gezang en vuurwerk. Maar Ajax gaat er weer mongolisch omdoen..... ZzZZ
Doe ons en jezelf een plezier en wordt voor PSV.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Deden ze al vaker hoor... maar NU moest Ajax zich weer laten gelden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trainingsveld betreden was ook niet echt een slimme actie he.
Joh, maar waarom moeten ze vanavond op de kop?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ultra stijl manier van ongenoegen uiten tegen het bestuur.
Ik bedoel morgenavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Joh, maar waarom moeten ze vanavond op de kop?
En ja, morgen hangen de spandoeken ondersteboven.
Eén keer eerder ja. En ook toen kwam er kritiek vanuit Ajax. Domme actie om het trainingsveld te betreden. De volgende keer is de training (weer) in de Arena.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Deden ze al vaker hoor... maar NU moest Ajax zich weer laten gelden...![]()
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eén keer eerder ja. En ook toen kwam er kritiek vanuit Ajax. Domme actie om het trainingsveld te betreden. De volgende keer is de training (weer) in de Arena.
Ten Cate wel in ieder geval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?
Boeit niet, je moet gewoon van het trainingsveld af blijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?
Idd, de taktiek was volkomen verkeerd. Als je weet dat je zelf een zwakke verdediging hebt maar dat de tegenstander ook verdedigend iig minder is dan aanvallend, dan is leunen op je eigen verdediging nogal dom he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Hard erin gaan. Aanvallen, want daar ligt onze kracht nu we amper verdedigers hebben. Als door een wonder 2 vroege goals en dan afmaken. Vorige keer was het gewoon VEEL te laf. Zo maak je dus geen kans.
Dat zouden ze uberhaupt vaker moeten doen vind ik. Natuurlijk niet zo overtrokken, maar flikker toch eens op met het verplichte meevoetballen van een spits pur sang. Koop hem dan niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar in de basis. Alle ballen op Huntelaar.
Werkte bij Vitesse met Machlas ook prima.
Jawel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef Pjetr het volgende:
realistisch blijven jongens, dit gaat ajax echt niet redden
denk het ook niet. Maar ja, het kan nog.. wat moet Ajax dan doen? Niet komen en 0-3 krijgen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef Pjetr het volgende:
realistisch blijven jongens, dit gaat ajax echt niet redden
Wel in het wit komen he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeuj, ik heb er zin in.
zou prachtig zijn als we de duitsers op die manier verslaan, droomscenario met een huntelaar die mertesacker een paar keer doltquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
denk het ook niet. Maar ja, het kan nog.. wat moet Ajax dan doen? Niet komen en 0-3 krijgen?.
Als we een redelijke scheids hebben, dus geen rode kaarten en geen onterechte goals etc. En een dosis mazzel van hier tot de crabnevel, en het kan.
Tegen wie spelen jullie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef DenniZZ het volgende:
Ow jah jullie spelen ook nog he.... ach wat ga ik hier van genieten. Ik twijfel alleen nog ik het meest ga genieten van de wedstrijd zelf, het zielige publiek of die zielige coach op de persconferentie die weer alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Inderdaad, 3 keer Huntelaar en 3 keer Perez, zodat ze nooit meer buiten de basis gehouden kunnen wordenquote:
Zou wel lekker zijn ja. Als je wil spelen, laat het dan maar eens echt zien hoe het moetquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, 3 keer Huntelaar en 3 keer Perez, zodat ze nooit meer buiten de basis gehouden kunnen worden![]()
Perez en Huntelaar horen wat mij betreft altijd te spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn ja. Als je wil spelen, laat het dan maar eens echt zien hoe het moet.
En zo is het maar net ofniet poepie! ofniet hé hey sow hey!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef Robinho90 het volgende:
Wordt wel een topdag morgen. ajax gaat er weer dik af en AZ door.
Inderdaad. Ik zei het vóór de heenwedstrijd al. We moeten gewoon aanvallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
En een prachtig aanvallende opstelling morgen. Precies wat ik in gedachten had. Jammer dat Henk nu pas doorheeft dat we moeten aanvallen.
Ik moet tot 5 werkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo, nog een paar uur werken en dan de stad in.
Hopen op een leuk dagje.
Zo slecht heb ik het dus nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missenquote:
Ik normaal gesproken ook, maar vandaag kon het echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missen.
Hoe laat vertrek je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
Wou je mee met hem mee? Zie je nog eens aanvallend voetbalquote:
Ja man, het was smullen tot de max afgelopen zondag tegen Excelsiorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zie je nog eens aanvallend voetbal![]()
Die hebben waarschijnlijk nog een kater van carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Ik zit al tot over m'n oren in het werk omdat 3 andere kutkneuzen op het idee kwamen vrij te vragen. En dat zijn eindhovenare
Mja ze kregen wel weer de perfecte wedstrijd. Troosteloze 1-0 overwinning, doelpunt laat gescoord. Normaal scoort p$v vroeg, zodat carnaval in de eerste helft begint en het drankverbod opgeheven wordt in het philipz stadion zodat de 'zuipavond/middag' kan beginnen omdat het voetbal toch niet om aan te zien is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk nog een kater van carnaval
Zo is het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, lach maar.
Ze winnen wel van Arsenal, ik had vorige week ook heel graag met 0-1 gewonnen in een saaie wedstrijd.
Als je nou wat minder op fok! zou posten kon je misschien een trein eerder pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Ik zit al tot over m'n oren in het werk omdat 3 andere kutkneuzen op het idee kwamen vrij te vragen. En dat zijn eindhovenare
Nee zit sowieso vast aan mn werktijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef knep het volgende:
[..]
Als je nou wat minder op fok! zou posten kon je misschien een trein eerder pakken.
Wanneer verwijder je nou eens die foto die niet van jezelf is uit je fotoboek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mja ze kregen wel weer de perfecte wedstrijd. Troosteloze 1-0 overwinning, doelpunt laat gescoord. Normaal scoort p$v vroeg, zodat carnaval in de eerste helft begint en het drankverbod opgeheven wordt in het philipz stadion zodat de 'zuipavond/middag' kan beginnen omdat het voetbal toch niet om aan te zien is.
baas leest mee en die gaat dit niet leuk vinden![]()
Ik ben rood ik ben wit ik ben Ajacied.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wanneer verwijder je nou eens die foto die niet van jezelf is uit je fotoboek?
Beetje de stoere man uithangen met een foto van een stoere ajaxtattoo van iemand anders![]()
Sie kommen mit sie allequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben rood ik ben wit ik ben Ajacied.
Wat doet Ajax niet? Saai spelen.
Nu ff gedwongen wel soms maar int algemeen klaagt iedereen nog steeds steen en been als het maar 2-0 tegen feyenoord oid wordt.
HtC z'n schuld? Niet de onze.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.quote:
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.![]()
Gelukkig is die gast er niet bij vanavond.
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?
Ja dat jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?
Stuk of 2500quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Overdreven onzinnig.quote:
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!quote:
Hehe, ik moest echt lachen.quote:
Dikke kans, kom op zeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:08 schreef appelsientje het volgende:
Toch denk ik dat Ajax nog wel een dikke kans maakt.. als ze maar snel scoren!
Werder is echt niet zo goed..... ben benieuwd vanavond!
oke dikke kans... kleine kans danquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dikke kans, kom op zeg.
Bremen hoeft maar 1 doelpuntje te maken, en dan is het over en sluiten. Ben het met je eens dat Werder absoluut niet in goede doen is, maar verkloot hebben we het vorige week al.
Hmm ik denk ze die eerste 30 min juist nodig hebben.. maar goed..quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Uit 410 hoor je in ieder geval niets de eerste 30 minuten...
Zuid is er ook nog.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm ik denk ze die eerste 30 min juist nodig hebben.. maar goed..
Afwachten maar
Nee lijkt me ook... juist nu hebben ze jullie nodig! En dan moet je er gewoon staan...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook niet voor om 30 minuten stil te zijn.
Care.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook niet voor om 30 minuten stil te zijn.
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.De paupers.
Tja, ze studeren in Eindhoven hè.quote:
Dat voorbeeld wat ze aanhalen bij hun motivatie is een wedstrijd tegen De Graafschap van 10 jaar terug. De Graafschap...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.
Nee, dan val je op in de Arenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
Natuurlijk wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen..
Dat verwacht ik wel, en hoop ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen.. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat zou echt dom zijn, ookal waren ze stukken beter...quote:
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat wil je met een gehandicapte verdediging een een totaal onzekere keeper?.
Eenschquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!
Natuurlijk, wat zou jij doen? Ik had het de eerste wedstrijd al gedaan, maar ok..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Hond!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.
Zelfde natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat zou jij doen? Ik had het de eerste wedstrijd al gedaan, maar ok..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Camplo het volgende:
Ik gaat er nu ook vandoor.
Duidelijk herkenbaar dalijk al op station Eindhoven.
Blauw AFCA vest, en Israel cap.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Camplo het volgende:
Voor ´t carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Camplo het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zijn de mods er al klaar voor ?![]()
vorige week slechts 3 mensen gebandquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zijn de mods er al klaar voor ?![]()
Het scheelt dat Jorien nu in Parijs isquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
vorige week slechts 3 mensen geband![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben psv-fan maar hoop echt van harte dat AJAX doorgaat. Het wordt moeilijk maar heb een heel raar voorgevoel
Ik ook idd. Maar eigenlijk is het gewoon onmogelijk en zou het al knap zijn als we weten te winnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er zin in, en op de een of andere manier wel een goed gevoel over. Maar ik verwacht niks.
Alles kan: koffiekan, theekan..quote:
nog veel meer: IJsselmeer, Markermeer..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alles kan: koffiekan, theekan..![]()
Jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Of begint t pas 21.00?
Op de TV en in de Arena.quote:
Hoe durf je jezelf een PSV-fan te noemen als je PSV met kleine letters schrijft en Ajax met hoofdletters?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben psv-fan maar hoop echt van harte dat AJAX doorgaat. Het wordt moeilijk maar heb een heel raar voorgevoel
hehe.... helemaal niet opgeletquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hoe durf je jezelf een PSV-fan te noemen als je PSV met kleine letters schrijft en Ajax met hoofdletters?
Bescheidenheid siert de mensquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hoe durf je jezelf een PSV-fan te noemen als je PSV met kleine letters schrijft en Ajax met hoofdletters?
Appeltje eitjequote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rosenberg krijgt zijn afscheid![]()
wellicht heeft de treinstoring bij Utrecht er mee te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Guus in een niet volle Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |