Care.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook niet voor om 30 minuten stil te zijn.
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.De paupers.
Tja, ze studeren in Eindhoven hč.quote:
Dat voorbeeld wat ze aanhalen bij hun motivatie is een wedstrijd tegen De Graafschap van 10 jaar terug. De Graafschap...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.
Nee, dan val je op in de Arenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
Natuurlijk wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen..
Dat verwacht ik wel, en hoop ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen.. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat zou echt dom zijn, ookal waren ze stukken beter...quote:
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat wil je met een gehandicapte verdediging een een totaal onzekere keeper?.
Eenschquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!
Natuurlijk, wat zou jij doen? Ik had het de eerste wedstrijd al gedaan, maar ok..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Hond!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |