Hehe, ik moest echt lachen.quote:
Dikke kans, kom op zeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:08 schreef appelsientje het volgende:
Toch denk ik dat Ajax nog wel een dikke kans maakt.. als ze maar snel scoren!
Werder is echt niet zo goed..... ben benieuwd vanavond!
oke dikke kans... kleine kans danquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dikke kans, kom op zeg.
Bremen hoeft maar 1 doelpuntje te maken, en dan is het over en sluiten. Ben het met je eens dat Werder absoluut niet in goede doen is, maar verkloot hebben we het vorige week al.
Hmm ik denk ze die eerste 30 min juist nodig hebben.. maar goed..quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Uit 410 hoor je in ieder geval niets de eerste 30 minuten...
Zuid is er ook nog.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm ik denk ze die eerste 30 min juist nodig hebben.. maar goed..
Afwachten maar
Nee lijkt me ook... juist nu hebben ze jullie nodig! En dan moet je er gewoon staan...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook niet voor om 30 minuten stil te zijn.
Care.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook niet voor om 30 minuten stil te zijn.
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoals maten van mij, die 15min voor tijd wegmoeten omdat ze anders niet meer thuiskomen. Op tijd dan.De paupers.
Tja, ze studeren in Eindhoven hč.quote:
Dat voorbeeld wat ze aanhalen bij hun motivatie is een wedstrijd tegen De Graafschap van 10 jaar terug. De Graafschap...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Niet bij deze wedstrijd in ieder geval en ook niet tegen AZ.
Nee, dan val je op in de Arenaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je echt een punt wilt maken, loop je gewoon 10 voor tijd weg.
Natuurlijk wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen..
Dat verwacht ik wel, en hoop ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
Werder gaat echt geen krachten sparen.. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dat zou echt dom zijn, ookal waren ze stukken beter...quote:
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat wil je met een gehandicapte verdediging een een totaal onzekere keeper?.
Eenschquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, ik heb al 1000x gezegd, gooi die Vermeer er nu eens in!
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Trouwens... zwartkijkers
Kans voor Ajax is nog steeds 50%
JE GAAT DOOR OF NIET
Klaar.
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, er valt niets te verliezen dus spelen!
Natuurlijk, wat zou jij doen? Ik had het de eerste wedstrijd al gedaan, maar ok..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom gaat Ten Cate ook zo in de aanval denk ik
Hond!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo had hij vorige week ook al moeten spelen. Over 50 minuten eindelijk klaar en dan naar het Rembrandt.
Zelfde natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat zou jij doen? Ik had het de eerste wedstrijd al gedaan, maar ok..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Camplo het volgende:
Ik gaat er nu ook vandoor.
Duidelijk herkenbaar dalijk al op station Eindhoven.
Blauw AFCA vest, en Israel cap.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Camplo het volgende:
Ik gaat er nu ook vandoor.
Duidelijk herkenbaar dalijk al op station Eindhoven.
Blauw AFCA vest, en Israel cap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |