Inderdaad. Ik zei het vóór de heenwedstrijd al. We moeten gewoon aanvallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
En een prachtig aanvallende opstelling morgen. Precies wat ik in gedachten had. Jammer dat Henk nu pas doorheeft dat we moeten aanvallen.
Ik moet tot 5 werkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo, nog een paar uur werken en dan de stad in.
Hopen op een leuk dagje.
Zo slecht heb ik het dus nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missenquote:
Ik normaal gesproken ook, maar vandaag kon het echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missen.
Hoe laat vertrek je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
Wou je mee met hem mee? Zie je nog eens aanvallend voetbalquote:
Ja man, het was smullen tot de max afgelopen zondag tegen Excelsiorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zie je nog eens aanvallend voetbal![]()
Die hebben waarschijnlijk nog een kater van carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Ik zit al tot over m'n oren in het werk omdat 3 andere kutkneuzen op het idee kwamen vrij te vragen. En dat zijn eindhovenare
Mja ze kregen wel weer de perfecte wedstrijd. Troosteloze 1-0 overwinning, doelpunt laat gescoord. Normaal scoort p$v vroeg, zodat carnaval in de eerste helft begint en het drankverbod opgeheven wordt in het philipz stadion zodat de 'zuipavond/middag' kan beginnen omdat het voetbal toch niet om aan te zien is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk nog een kater van carnaval
Zo is het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, lach maar.
Ze winnen wel van Arsenal, ik had vorige week ook heel graag met 0-1 gewonnen in een saaie wedstrijd.
Als je nou wat minder op fok! zou posten kon je misschien een trein eerder pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Ik zit al tot over m'n oren in het werk omdat 3 andere kutkneuzen op het idee kwamen vrij te vragen. En dat zijn eindhovenare
Nee zit sowieso vast aan mn werktijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef knep het volgende:
[..]
Als je nou wat minder op fok! zou posten kon je misschien een trein eerder pakken.
Wanneer verwijder je nou eens die foto die niet van jezelf is uit je fotoboek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mja ze kregen wel weer de perfecte wedstrijd. Troosteloze 1-0 overwinning, doelpunt laat gescoord. Normaal scoort p$v vroeg, zodat carnaval in de eerste helft begint en het drankverbod opgeheven wordt in het philipz stadion zodat de 'zuipavond/middag' kan beginnen omdat het voetbal toch niet om aan te zien is.
baas leest mee en die gaat dit niet leuk vinden![]()
Ik ben rood ik ben wit ik ben Ajacied.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wanneer verwijder je nou eens die foto die niet van jezelf is uit je fotoboek?
Beetje de stoere man uithangen met een foto van een stoere ajaxtattoo van iemand anders![]()
Sie kommen mit sie allequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben rood ik ben wit ik ben Ajacied.
Wat doet Ajax niet? Saai spelen.
Nu ff gedwongen wel soms maar int algemeen klaagt iedereen nog steeds steen en been als het maar 2-0 tegen feyenoord oid wordt.
HtC z'n schuld? Niet de onze.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.quote:
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.![]()
Gelukkig is die gast er niet bij vanavond.
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?
Ja dat jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?
Stuk of 2500quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Overdreven onzinnig.quote:
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |