Waarom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wanneer verwijder je nou eens die foto die niet van jezelf is uit je fotoboek?
Beetje de stoere man uithangen met een foto van een stoere ajaxtattoo van iemand anders![]()
Sie kommen mit sie allequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben rood ik ben wit ik ben Ajacied.
Wat doet Ajax niet? Saai spelen.
Nu ff gedwongen wel soms maar int algemeen klaagt iedereen nog steeds steen en been als het maar 2-0 tegen feyenoord oid wordt.
HtC z'n schuld? Niet de onze.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorige week in Duitsland was hartstikke saai en slecht van Ajax. Dan win ik liever met 0-1 dan dat ik met 3-0 op de kloten krijg.
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.quote:
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, John Heitinga kon weer eens niet normaal doen.![]()
Gelukkig is die gast er niet bij vanavond.
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoeld Lindenbergh neem ik aan?
Ja dat jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt neem ik aan?
Stuk of 2500quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met hoeveel komen de Duitsers eigenlijk?
Overdreven onzinnig.quote:
Dat is pas goed voor het Nederlandse voetbal joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |