nee man! Super spits babel is toch al weken de killer der giganten!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax 4 doelpunten maken...? Ik geloof er niets van..
hooguit 3.![]()
Als Werder er dan maar geen maakt en wij de pingels winnen, hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax 4 doelpunten maken...? Ik geloof er niets van..
hooguit 3.![]()
Doe jij es niet zo denigrerend over Ajax.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man! Super spits babel is toch al weken de killer der giganten!!!!
En met toppers als Gabri "de afmaker" en kanon Maduro zit het wel goed hoor!
Jammer dat "ik ben zo goed ik wil naar het buitenland" topper Lindenbergh niet mee mag doen.
Vorige week was ff incidentje, Ajax is in bloedvorm.
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren manquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Werder er dan maar geen maakt en wij de pingels winnen, hoor je mij niet klagen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren man.
Word jij niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog, want "De Steek' is niet te passeren man.
Wel erg jammer dat een vent van 40-50 jaar, die niets anders doet dan de hele dag berichten typen op een forum, nog fouten maakt als 'rendt'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef tong80 het volgende:
Maar dan Jack van Gelder wordt gek, Frank Snoeks roept om zijn moeder, Sjakie Swart rendt het veld in.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat "ik ben zo goed ik wil naar het buitenland" topper Lindenbergh niet mee mag doen.
Ach ja, beetje sarcasme is de meesten onbekend hierquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik merk dat je erg veel vertrouwen in hebt, ach en waarom ook niet..![]()
In plaats van hier te schreeuwen en sarcastisch te doen, raad ik je aan, 3 volle pakjes Vicks Blue te nemen en vanavond de sfeer ff goed te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik word moe van dit Ajax...
Dat mag niet van 410quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
In plaats van hier te schreeuwen en sarcastisch te doen, raad ik je aan, 3 volle pakjes Vicks Blue te nemen en vanavond de sfeer ff goed te zetten.
Fout van die schoffelaartjes van Ajax die z'n eigen supps het hardst van allemaal aanpakken alsof het mongolen zijn.quote:
Vanavond?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef Suijk het volgende:
Goed uitslapen dan.
Wat ik hoop vanavond, is een vroege goal zodat die schijtduitsers gaan twijfelen, aanvallen of toch maar verdedigen, dan net na het begin van de 2e helft de 2-0 en dan de hele 2e helft stormen op die goal van Werder, tegen het eind de 3-0 maken en dan in verlenging afmaken.
Wat ik denk dat realistisch is? Dat we het initiatief hebben, dat er tot aan de zestien van Werder ook wel aardig wat balbezit is, maar dat er in totaal 1,5 kans gecreerd wordt en dat een vrije trap van Sneijder erin gaat en dat in een counter meteen daarna Werder ook scoort en het dus 1-1 wordt.
Maar ik laat me graag verrassen.
Spandoeken weer op de kop vanavond?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef denthemen het volgende:
Heb er zin in, heb alleen wel een keelontsteking gekregen
Maar dat houd me voorlopig niet tegen
Ik merk het. Je sliep zeker toen Gabri geel kreeg en dus geschorst is voor morgen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Spandoeken weer op de kop vanavond?
Uh, morgen ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanavond?.
Vroege goal zal inderdaad erg nodig zijn, 2-0 voor rust zou geniaal zijn.
Trainingsveld betreden was ook niet echt een slimme actie he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zelfde als dat geblaat.....410 overtreedt de regels door het trainingsveld te betreden. Alle spelers vinden die aanmoedigingen supertof en geen 1 speler is bang voor dat gezang en vuurwerk. Maar Ajax gaat er weer mongolisch omdoen..... ZzZZ
Doe ons en jezelf een plezier en wordt voor PSV.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Deden ze al vaker hoor... maar NU moest Ajax zich weer laten gelden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trainingsveld betreden was ook niet echt een slimme actie he.
Joh, maar waarom moeten ze vanavond op de kop?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ultra stijl manier van ongenoegen uiten tegen het bestuur.
Ik bedoel morgenavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Joh, maar waarom moeten ze vanavond op de kop?
En ja, morgen hangen de spandoeken ondersteboven.
Eén keer eerder ja. En ook toen kwam er kritiek vanuit Ajax. Domme actie om het trainingsveld te betreden. De volgende keer is de training (weer) in de Arena.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Deden ze al vaker hoor... maar NU moest Ajax zich weer laten gelden...![]()
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eén keer eerder ja. En ook toen kwam er kritiek vanuit Ajax. Domme actie om het trainingsveld te betreden. De volgende keer is de training (weer) in de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |