Ten Cate wel in ieder geval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?
Boeit niet, je moet gewoon van het trainingsveld af blijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
laat Ajax lekker kritiek hebben.... hadden de spelers ook kritiek?
Idd, de taktiek was volkomen verkeerd. Als je weet dat je zelf een zwakke verdediging hebt maar dat de tegenstander ook verdedigend iig minder is dan aanvallend, dan is leunen op je eigen verdediging nogal dom he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Hard erin gaan. Aanvallen, want daar ligt onze kracht nu we amper verdedigers hebben. Als door een wonder 2 vroege goals en dan afmaken. Vorige keer was het gewoon VEEL te laf. Zo maak je dus geen kans.
Dat zouden ze uberhaupt vaker moeten doen vind ik. Natuurlijk niet zo overtrokken, maar flikker toch eens op met het verplichte meevoetballen van een spits pur sang. Koop hem dan niet..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar in de basis. Alle ballen op Huntelaar.
Werkte bij Vitesse met Machlas ook prima.
Jawel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef Pjetr het volgende:
realistisch blijven jongens, dit gaat ajax echt niet redden
denk het ook niet. Maar ja, het kan nog.. wat moet Ajax dan doen? Niet komen en 0-3 krijgen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef Pjetr het volgende:
realistisch blijven jongens, dit gaat ajax echt niet redden
Wel in het wit komen he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeuj, ik heb er zin in.
zou prachtig zijn als we de duitsers op die manier verslaan, droomscenario met een huntelaar die mertesacker een paar keer doltquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
denk het ook niet. Maar ja, het kan nog.. wat moet Ajax dan doen? Niet komen en 0-3 krijgen?.
Als we een redelijke scheids hebben, dus geen rode kaarten en geen onterechte goals etc. En een dosis mazzel van hier tot de crabnevel, en het kan.
Tegen wie spelen jullie?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:51 schreef DenniZZ het volgende:
Ow jah jullie spelen ook nog he.... ach wat ga ik hier van genieten. Ik twijfel alleen nog ik het meest ga genieten van de wedstrijd zelf, het zielige publiek of die zielige coach op de persconferentie die weer alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Inderdaad, 3 keer Huntelaar en 3 keer Perez, zodat ze nooit meer buiten de basis gehouden kunnen wordenquote:
Zou wel lekker zijn ja. Als je wil spelen, laat het dan maar eens echt zien hoe het moetquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, 3 keer Huntelaar en 3 keer Perez, zodat ze nooit meer buiten de basis gehouden kunnen worden![]()
Perez en Huntelaar horen wat mij betreft altijd te spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn ja. Als je wil spelen, laat het dan maar eens echt zien hoe het moet.
En zo is het maar net ofniet poepie! ofniet hé hey sow hey!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:52 schreef Robinho90 het volgende:
Wordt wel een topdag morgen. ajax gaat er weer dik af en AZ door.
Inderdaad. Ik zei het vóór de heenwedstrijd al. We moeten gewoon aanvallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
En een prachtig aanvallende opstelling morgen. Precies wat ik in gedachten had. Jammer dat Henk nu pas doorheeft dat we moeten aanvallen.
Ik moet tot 5 werkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo, nog een paar uur werken en dan de stad in.
Hopen op een leuk dagje.
Zo slecht heb ik het dus nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missenquote:
Ik normaal gesproken ook, maar vandaag kon het echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik regel altijd wel vrij voor dit soort dingen. Opeens zijn er dan 'afspraken' die ik niet mag missen.
Hoe laat vertrek je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Ik tot 18:00!!!
En vanaf Eindhoven komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |