Zo zie je maar hoe weinig de rest eigenlijk onderneemt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Mwa, Huub plant duidelijk zijn showmomenten sinds hij terug is. Ik vind het veel en veels te karig...........
Dat zei dat meisje al toen ze voor het eerst de villa in ging. Boeide mevrouw Natasia voor geen meter.... en nog steeds niet. Natasia heeft spijt als haren op haar hoofd van die kids.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
O ja: als haar kinderen zeggen "we trekken het niet meer" dan gaat ze meteen weg uit de villa.
Klasse mams, om die beslissing bij je kinderen te leggen.
is ze pas 9?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Chayenne is toch 9 jaar?
Op die leeftijd accepteer je alles van volwassenen.
Dan kun je misschien wel kotsend op de stoep staan en in de taxi geduwd worden, maar dat helpt geen reet, want je kunt gewoon niet tegen volwassenen op
goed dat Huub haar spullen niet weer in de kast legt
Dat heeft zij niet eens dus valt weinig op in te spelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kom op Huub, inspelen op het moedergevoel.
Huub doet tenminste nog iets.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe weinig de rest eigenlijk onderneemt.
Niemand die de natasja show durft af te branden? of vinden ze het een slecht moment? Is natuurlijk ook niet goed gekozen, als die koe op een high is, kan je nog zo je best doen, je krijgt haar niet down. Dus had niet echt veel zin dit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe weinig de rest eigenlijk onderneemt.
Ja dat is nu eenmaal huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub doet tenminste nog iets.
Als ik hem was zou ik er ook mee kappen.
Huub alles opknappen en hun mee waaien.
nee niet alleen omdat dat toch niet lukt bij Natasia. maar ook omdat hij dat zelf niet kan. te ver vind gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Black_king het volgende:
Huub verwoordt dus wat ik net zei. Hij kan de kinderen niet gebruiken voor het spel.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub en amanda weer samen. Dat wordt nog wel wat.
Huub: "Drie kilo aan siliconen... godsamme."
Toen Gordon voor de deur stond en dat zoontje hartstochtelijk stond te huilen omdat hij niet wilde dat ze toen al vertrok ging ze gewoon toch. Welke moeder kán dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei dat meisje al toen ze voor het eerst de villa in ging. Boeide mevrouw Natasia voor geen meter.... en nog steeds niet. Natasia heeft spijt als haren op haar hoofd van die kids.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
IEMAND NOG GOEDE STREAMS?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:28 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet alleen omdat dat toch niet lukt bij Natasia. maar ook omdat hij dat zelf niet kan. te ver vind gaan.
nowlivequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
HEEFT ER ECHT NIEMAND GOEDE STREAMS?
Natasia alias de zwarte divaquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Toen Gordon voor de deur stond en dat zoontje hartstochtelijk stond te huilen omdat hij niet wilde dat ze toen al vertrok ging ze gewoon toch. Welke moeder kán dat?![]()
![]()
![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
sssst, Natasia praat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
U bent zeer scherp...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:27 schreef Black_king het volgende:
Huub verwoordt dus wat ik net zei. Hij kan de kinderen niet gebruiken voor het spel.
Volgens mij denkt Huub daar niet eens bij na, hij doet dit omdat hij gewoon zo echt isquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub doet tenminste nog iets.
Als ik hem was zou ik er ook mee kappen.
Huub alles opknappen en hun mee waaien.
Heerlijk lekker houden zo ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Huub daar niet eens bij na, hij doet dit omdat hij gewoon zo echt is
Ook zo nep bedoel je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef LoveProfusion het volgende:
ZOals Natasia soms praat is ze net Connie Breukhoven.
Maar gaat hem wel de kop kosten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heerlijk lekker houden zo ....
Kun je jezelf ook gewoon recht in de ogen blijven kijken.
In ieder geval voor 50% SCREAMSquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Vind ik ook, oneerlijke mensen moeten ook een goed geheugen hebben. Huub kan gewoon zichzelf zijn en adremquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heerlijk lekker houden zo ....
Kun je jezelf ook gewoon recht in de ogen blijven kijken.
Hum, die zie ik ook niet in staat om zich te verlagen om de kinderen te gaan gebruiken voor het spel. Voor dat je het weet komt het op niveau Brian.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:30 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
U bent zeer scherp...![]()
Ik vindt hem idd regelmatig te eerlijk, zoals ie soms iets probeert uit te leggen, niet doen man. Is klasse, maar niet gemeen genoeg, wat dat betreft verwacht ik meer van De Neus, maar het duurt me wel wat lang zo.
Wie weet ...quote:
niet mee eens. Er zitten nog genoeg mensne aan wie ik me kan ergerenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef robert2006 het volgende:
natas blijft nog een tijdje, zal desnoods john de mol zelf voor zorgen, want wat je ook vindt van d'r en tuurlijk de meesten walgen van haar ze zorgt er wel voor dat het programma minder saai wordt, kun je niet zeggen van sylvia
shit. wilde net wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef Lo_La het volgende:
Wie hebben we daar???
2uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
Hoelang mag lesley blijven?
Pas als ze wat minder leuk is tegen Brian en Natasiaquote:
ja das ff wat anders dan Amanda en Natasia hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wel een natural beauty hoor die Lesley............
Ik heb haar van de week horen zeggen dat ze donderdag ook weer rijles had, dusss.....................quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
Morgen is Wilgo jarig.
Heeft Natasia morgen rijles?? Want ik begreep even dat ze morgen hem een kadootje gaat brengen?
had hij toch allang gedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
Huub geeft toe dat ie een fout heeft gemaakt....
Och, kan haar wel pruimen, ben ooit paardenjongetje geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Pas als ze wat minder leuk is tegen Brian en Natasia
maar wel goed dat ze cadeautje mee heeft voor hem
wat nu eigen schuld![]()
nee toch niet zo leuk
Ze zei tegen Brian dat Wilgo morgen jarig is en dat ze dus langs gaat! Brian praatte er gauw doorheen en toen zei ze oh ja...eh ding-dong...en weer eng lachen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Morgen is Wilgo jarig, dan gaat hij weer kadootjes krijgen en toen zei Natas en dan ga ik naar, en verder spak ze het niet uit. Heeft ze ook iets op het programma staan dat ze morgen buiten dgk is?
Ze verlulde zich net ook, ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaan komen, dat was niet in de boodschap te horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik heb haar van de week horen zeggen dat ze donderdag ook weer rijles had, dusss.....................
Bewijzen stapelen zich op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ze verlulde zich net ook, ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaan komen, dat was niet in de boodschap te horen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ze zei tegen Brian dat Wilgo morgen jarig is en dat ze dus langs gaat! Brian praatte er gauw doorheen en toen zei ze oh ja...eh ding-dong...en weer eng lachen...![]()
Ze heeft hem gesproken toen hij even vakantie hadquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
Leslie weet waarom Huub het deed?
Platter dan de acties van Brian kan al niet meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
Opblaaspop..... Dat gaat nog leuke TV opleveren.... Als het maar niet te plat wordt.....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
Bart heel denigrerend Homoooootje
Ben niet blond ikweetniets, maarreh, jouw account geblocked door 10 of wat?quote:
aargh Nu merk ik dat ook op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Omdat Bart haar nooit begrijpt in één keer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Woont niemand daar in de buurt om eens een keer die lesauto te volgen?
tis altijd niveau prietpraat met die 2 , maar ik vond het al heel wat dat Bart zijn handen niet in zijn zak had bij de begroetingquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
tjonge jonge.. lekker sfeertje tussen die 2.. is dat liefde?
ik denk echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn dat nou extensions van lesley of haar eigen? het is iig super mooi....
Nee volgen.. of ze daadwerkelijk les heeft!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.
wat zei ze dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Lieve het volgende:
Beetje minnetjes Leslie
geeft meer een inkijkje in jou dan dat in Huub doet.
Jammer dat je meteen je persoonlijke info op peil moet brengen met Natasia![]()
Huub heeft wel degelijk principesiets waar jullie wat meer moeite mee hebben?
Het niet herkennen is een teken van het niet bezitten?
~Maar goed, ik heb ( sinds de herenliefde van Bart) tegenwoordig wat meer echte medelijden.
![]()
Dat is nou amsterdamse bluf. homootje, joep meloen, sjakie. denigreren zit ingebakken in die joden amsterdammers. [ben er zelf 15 jaar 1 geweest, dus ik mag het zeggen]quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
Huub komt met champagne ,wat lief...
Ja, ik vind het wel heel lief hoe Huub ze daar aan het verzorgen is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart echt lomp eigenlijk.... komt niks spontaan uit, had hij zelf lesley wel uitgenodigd als Huub er niet mee was gekomen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....![]()
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ben niet blond ikweetniets, maarreh, jouw account geblocked door 10 of wat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef Black_king het volgende:
Ze is een stuk relaxter, en praat opener.....
Bart kan Huub, Syl en Eric vertrouwen !!!!! De breuk is een feit !!!!!
Ik had een abonnement op ikbenterug.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Ik denk dat het echt haar is, ik vind Lesley geen type voor nepquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Niet tegen Lesley denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
Dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
lol. hahaha. Maar wat maakt het Bart uit wat de streamers van hem vinden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
OEI..lol...erm..tja..erm...hmm...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
Yep..... en het lijkt erop dat men een sleutel had ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Is vast echtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.quote:
Denk ook dat ie dat niet doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Effe de "remote upload" feature van RAPIDSHARE gebruiken, dan kan je 100 video files tegelijk transferen naar rapidshare met een snelheid van 5 Mb / seconde. Leuke manier om je videofiles te backuppenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
en zie je die Yvonne. goed dat die ontslagen is
ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia bezoekt dus onder het mom van rijlessen Wilgo?
Ook dat heeft hij al meerdere keren uitgelegd aan bv Brian. Iedereen luistert mee en dan kunnen ze zijn plannen via een brief of via een bezoekje van een familielid verraden. Hij zei dus dat hij niet meer kan zeggen waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?
Dus nog steeds Huub kijk uit voor Bartquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.
Mee eens, Bart is slim genoeg om zo'n dubbele laag aan te brengen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Volgens mij ging dat over die inbraak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehad
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
wie vertrouwd Bart in het huis
Huub en Sylvia!!!!
huh?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Oooh, zo ver had ik nog niet gedachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen.
wees maar niet te blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.![]()
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart zou nooit liegen tegen Lesley. Een man een man een woord een woord.
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamersquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.
hmmquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Morgen is Wilgo jarig, dan gaat hij weer kadootjes krijgen en toen zei Natas en dan ga ik naar, en verder spak ze het niet uit. Heeft ze ook iets op het programma staan dat ze morgen buiten dgk is?
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik geloof niet dat hij aan het spel denkt op Valentijnsdag; kijkend in de ogen van zijn geliefde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Wat kunnen de steamers doen dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamers
ja er is in gebroken en ze zegt tegen Bart dat zijn vrienden heel goed op haar lettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Informatie sturen in brieven enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat kunnen de steamers doen dan?
Terecht, gaat toch gewoon met die meid mee naar huis. Leuk stel zijn ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Berichtjes sturen naar de andere bewoners.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik dat Natasia er uit moetquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...
Ja en hij is ook niet duidelijk bij welk groepje hij hoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.
Kaartenacties !quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom wilt hij dat het zo snel mogelijk afgelopen is, en wanneer er volgende week weer niemand uitgaat vertrekt hij zelf. Hij mist haar heel erg en dat begrijp ik wel, steeds die camera op je gericht wanneer hij met Lesley praat. Zo is het al van het begin van hun relatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Zijn plannen dus doorgeven in ee brief aan Huub bv. Of een familielid (die het dan ook ongetwijfeld krijgt te horen via een streamer) kan het per telefoon of via een bezoekje vertellen. Noem maar op...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ze hadden toch ook gebeld toen Huub niet in de villa was?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik had wel het idee dat Lesley Huub wél leuk vindt
Ja hoor, en die brieven gelezen door de redactiequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef noa84 het volgende:
[..]
Informatie sturen in brieven enzo.
Ja, naar Natasia bijvoorbeeld. Weet ze meteen wat ze aan hem heeft. Is Bart zo dom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef noa84 het volgende:
[..]
Informatie sturen in brieven enzo.
conspiracy kiddiequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is het feit dat Bart dit zei (dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwd) een test om te kijken of het bij nasty en braindead trerecht komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Berichtjes sturen naar de andere bewoners.
Gebeurde vandaag ook. Kleine dingen zoals Bart sluit je aan bij Huub en Syl maar ook het tegendeel
hmmmmmmm als het zo is en dit in overleg met de redactie gebeurt.... hmmmmmmquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...
ach gossiequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb depost van scanman nu gelezen en ben meteen weer helemaal down.![]()
Ze lult zich wel vaker voorbij, dat ze pilletjes van achter krijgt (xtc?), dat Huub en Nena achte rhebben geblowd, ze heeft meer contact met haar kinderen (achter de schermen regelen ze echt heel veel voor haar). Het afscheid met Huub waaruit bleek dat ze wel het een en ander wist enzovoort...van Wilgo die haar wilde dumpen hoor je nu echt niks meer...erg vreemd..en van Wilgo mag ze opeens nog 7 maanden blijven ipv 3 weken? GELD is daar over de balk gegaan...en Ja Natasia werkt aan haarzelf maar dan vooral aan de materialistische kant want dat is toch hetgene wat een mens gelukkig maakt..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik dat Natasia er uit moetHet lijkt me trouwens zeer onwaarschijnlijk. Het zou erg dom van ze zijn om er blind van uit te gaan dat Natasia haar mond houdt in huis, want zo slim is ze niet.
JA!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
Ik begin nu te denken dat dit bart zijn strategie is. Hij wil er zelf uitgestemd worden.
Houd hij zijn inleg
Kijk jij vrijwillig naar een stream waar Natasja op is terwijl er een andere stream isquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef Lo_La het volgende:
Oh god, Blablasia gaat toch niet zingen he?!![]()
Hij moet nog maar 9 dagen wachten geloof ik..dan is de ontslagronde...dan zou ik ook wel blijven zitten als het om 10.000 euro gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef RSie het volgende:
Bart is een knuppel,.. waarom het risico lopen om een meisje als Lesley te laten lopen voor die 10.000 euro!
leuke meid,.. spontaan,.. niet hoerig of whatsoever,.... gewoon goed!
de villa gaat hij toch nooit winnen,.. en die 10.000 heb je snel genoeg terugverdiend, Kortom spullen pakken en gaaaaan!
hij heeft nog steeds zijn waardigheid behouden en zal in de buitenwereld dus ook geen problemen ondervinden. m.b.t. baan vinden etc.
Och...In BB6/Monique was hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmmmmmmm als het zo is en dit in overleg met de redactie gebeurt.... hmmmmmm![]()
Volgens mij is ze gewoon zo'n vals loeder dat het maximale uit JdM b.v. wil halen, alles eisen waar ze "recht" op heeft......behangetje, vakantietje, kadootje voor haar mannetje, autootje, buikje...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmmmmmmm als het zo is en dit in overleg met de redactie gebeurt.... hmmmmmm![]()
bart is geen huub, huub zou bij binnenkomst van een meisje zijn kleren al uittrekken in de hal en het bijna daar gaan doen, wat dat betreft heeft bart een lage sexdrive of misschien is-ie wel netjes opgevoed, lolquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind dat zij niet echt veel kussen...Vreemd![]()
Helaas, dat is psies en exact ook mijn indruk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze lult zich wel vaker voorbij, dat ze pilletjes van achter krijgt (xtc?), dat Huub en Nena achte rhebben geblowd, ze heeft meer contact met haar kinderen (achter de schermen regelen ze echt heel veel voor haar). Het afscheid met Huub waaruit bleek dat ze wel het een en ander wist enzovoort...van Wilgo die haar wilde dumpen hoor je nu echt niks meer...erg vreemd..en van Wilgo mag ze opeens nog 7 maanden blijven ipv 3 weken? GELD is daar over de balk gegaan...en Ja Natasia werkt aan haarzelf maar dan vooral aan de materialistische kant want dat is toch hetgene wat een mens gelukkig maakt..
Mag niet, eerst 24uur aanvragen en verplicht gesprek met psychquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
Bart moet gewoon weggaan met Lesley. Wat is nou die 10K.....
dit laatste was wel nogal een verspreking van haar dan. pilletjes a la, blowtjes a la - de kinderen en wilgo stiekem toch mogen zien en contact met de buitenwereld (+tig telefoontjes waar ze geen cp's voor hoeft in te leveren) is een no go - ik zie dit heel graag bewezen worden - opzouten met die heks!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze lult zich wel vaker voorbij, dat ze pilletjes van achter krijgt (xtc?), dat Huub en Nena achte rhebben geblowd, ze heeft meer contact met haar kinderen (achter de schermen regelen ze echt heel veel voor haar). Het afscheid met Huub waaruit bleek dat ze wel het een en ander wist enzovoort...van Wilgo die haar wilde dumpen hoor je nu echt niks meer...erg vreemd..en van Wilgo mag ze opeens nog 7 maanden blijven ipv 3 weken? GELD is daar over de balk gegaan...en Ja Natasia werkt aan haarzelf maar dan vooral aan de materialistische kant want dat is toch hetgene wat een mens gelukkig maakt..
Voor haar is de slavernij in iedergeval niet afgeschaft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon zo'n vals loeder dat het maximale uit JdM b.v. wil halen, alles eisen waar ze "recht" op heeft......behangetje, vakantietje, kadootje voor haar mannetje, autootje, buikje...![]()
![]()
Ik vind wel dat hij schade heeft opgelopen. Echt waar. In het begin vond ik hem een klein beetje opgeblazen mannetje, maar wel leuk. Heb hem zeker een eerste plaats gegund ooit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef RSie het volgende:
Bart is een knuppel,.. waarom het risico lopen om een meisje als Lesley te laten lopen voor die 10.000 euro!
leuke meid,.. spontaan,.. niet hoerig of whatsoever,.... gewoon goed!
de villa gaat hij toch nooit winnen,.. en die 10.000 heb je snel genoeg terugverdiend, Kortom spullen pakken en gaaaaan!
hij heeft nog steeds zijn waardigheid behouden en zal in de buitenwereld dus ook geen problemen ondervinden. m.b.t. baan vinden etc.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JA!
Dat we daar niet eerder opkwamen. Dat Bart zichzelf bewust uitschakeld..en dat kan en MAG hij niet vertellen..dan moet hij eruit en krijgt hij zijn borg niet terug..nog 9 dagen dus.
Day, Lesley maakte een grapjequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Day het volgende:
Zegt Lesley nou net dat ze Bart geen seconde verdrietig heeft gezien?
Dan kent ze haar vriendje wel heel erg slecht.
Nee maar gewoon ff zoenen...niet gelijk vulgairquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bart is geen huub, huub zou bij binnenkomst van een meisje zijn kleren al uittrekken in de hal en het bijna daar gaan doen, wat dat betreft heeft bart een lage sexdrive of misschien is-ie wel netjes opgevoed, lol
Klopt, jammer hoor. Echt veel interesse heeft ze niet in zijn optreden in de kooi....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Day het volgende:
Ze is zich ook veel te bewust van dat zij 'n 'kijkcijferkanon' zou zijn ( zo heeft ze zichzelf ook echt genoemd volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon zo'n vals loeder dat het maximale uit JdM b.v. wil halen, alles eisen waar ze "recht" op heeft......behangetje, vakantietje, kadootje voor haar mannetje, autootje, buikje...![]()
![]()
Misschein Amoebe..als ze Brians sexavanaches afwijst..of als ze teveel naar Huub trekt..dan gaat Brian ook wel mee uit jaloesie. Dan heeft Huub 2 dingen bereikt: Amoebe eruit en aantonen dat Brian een ziekelijk jaloers figuur is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Denk wel dat Bart weggaat binnenkort, na volgende week donderdag zal het duidelijk zijn dat unaniem iemand wegstemmen onmogelijk is, tenzij er in een zeldzaam geval een persoon is waar iedereen een hekel aan heeft.
Zou het echt? Ik viel midden in het gesprek.quote:
Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Denk wel dat Bart weggaat binnenkort, na volgende week donderdag zal het duidelijk zijn dat unaniem iemand wegstemmen onmogelijk is, tenzij er in een zeldzaam geval een persoon is waar iedereen een hekel aan heeft.
Dan is meteen je vakantie verpest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie. Kan dat dus niet volgen.
Oh, wacht, ik kan me abonneren op het audio-logboek van Natasja.Kan krijg ik een berichtje van haar.
ze volgt het programma nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Day het volgende:
Mwah, zender uit en doek over de camera... en Bart kan zo met Lesley de poort uitlopen. Als hij wil. Nicolaas heeft het geintje al voorgedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mag niet, eerst 24uur aanvragen en verplicht gesprek met psych![]()
Mja, zou kunnen maar is niet echt Bart zijn stijlquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Mwah, zender uit en doek over de camera... en Bart kan zo met Lesley de poort uitlopen. Als hij wil. Nicolaas heeft het geintje al voorgedaan.![]()
Psies. Want aangeven dat je weg gestemd wil worden, werkt niet meer sinds Ilona. Dan maar op deze manier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.
Hij is niet gek.
Hij heeft nu ook al heel vaak verkondigt dat als er niemand uit gaat hij opstapt.
Dus wat gebeurt er dan, dat ze straks denken, hey waarom stemmen we Bart er dan niet uit, houd hij zijn inleg geld nog. Anders gaat hij toch weg.
Oei.....goed gedacht, maar zijn ze daar zo slim?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.
Hij is niet gek.
Hij heeft nu ook al heel vaak verkondigt dat als er niemand uit gaat hij opstapt.
Dus wat gebeurt er dan, dat ze straks denken, hey waarom stemmen we Bart er dan niet uit, houd hij zijn inleg geld nog. Anders gaat hij toch weg.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan is meteen je vakantie verpest.
ja . Ze hebben echt wel in de gaten dat ze er niemand uit krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oei.....goed gedacht, maar zijn ze daar zo slim?
Amanda niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hebben Natasia en Amanda inmiddels een Valentijnsgroet van hun geliefde gekregen![]()
Hier net ook ff, opnieuw inbooten en doet het weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Stream down...DGK_REDACTIE een stekker is uit!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Zowieso heeft JDM zanglessen voor dat kind van Natasia geregeld..en van Wilgo hoor je nu niks meer dus misschien dat Natasia gedurende haar rijlessen Wilgo effe afzuigt in de berm langs de snelweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |