shit. wilde net wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef Lo_La het volgende:
Wie hebben we daar???
2uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
Hoelang mag lesley blijven?
Pas als ze wat minder leuk is tegen Brian en Natasiaquote:
ja das ff wat anders dan Amanda en Natasia hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wel een natural beauty hoor die Lesley............
Ik heb haar van de week horen zeggen dat ze donderdag ook weer rijles had, dusss.....................quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
Morgen is Wilgo jarig.
Heeft Natasia morgen rijles?? Want ik begreep even dat ze morgen hem een kadootje gaat brengen?
had hij toch allang gedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
Huub geeft toe dat ie een fout heeft gemaakt....
Och, kan haar wel pruimen, ben ooit paardenjongetje geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Pas als ze wat minder leuk is tegen Brian en Natasia
maar wel goed dat ze cadeautje mee heeft voor hem
wat nu eigen schuld![]()
nee toch niet zo leuk
Ze zei tegen Brian dat Wilgo morgen jarig is en dat ze dus langs gaat! Brian praatte er gauw doorheen en toen zei ze oh ja...eh ding-dong...en weer eng lachen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Morgen is Wilgo jarig, dan gaat hij weer kadootjes krijgen en toen zei Natas en dan ga ik naar, en verder spak ze het niet uit. Heeft ze ook iets op het programma staan dat ze morgen buiten dgk is?
Ze verlulde zich net ook, ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaan komen, dat was niet in de boodschap te horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik heb haar van de week horen zeggen dat ze donderdag ook weer rijles had, dusss.....................
Bewijzen stapelen zich op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ze verlulde zich net ook, ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaan komen, dat was niet in de boodschap te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |