Uit zo'n trekbak van de kermis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
glimt mij iets teveel die ring.... nep?
Haha Huub begint alvastquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
Ja, hoppa, pakken die koffers!
Pas jij maar op, anders vraag ik Yvonne of ze het traliehek weer openzet voor de heer L. Simpel. Hij LUST JE RAUW!! HIJ LUST JE RAUW!!! HIJ LUST JE RAUW!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderator
Ik wacht op de reactie naar Eric van "zie je wel dat er maar 1 diva in het huis zit en dat ben ik"quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Kan Huub nou niet gewoon weg lopen en lekker gaan roken in de game room. Dat mens krijgt weer véél te veel aandacht, wat we weer uitgebreid op tv gaan zien
hahahahahahaha WTFquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Fikkert het volgende:
hahaha, huub gaat dr koffer inpakken
Ja, dat is zo ongelooflijk onuitstaanbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
Waarom DGK redactie. waarom krijgt zij toch altijd meer dan de rest, terwijl dat echt het tegendeel is wat de kijkers willen zien.![]()
Al lang gedaan hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs met geluid uit is het nog niet te verdragen. Streams maar helemaal uit dus.
Wat heerlijk voor je, ik kon er echt de humor niet meer van inzienquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
IK LACH ME KAPOT!!!
O die zag ik er niet bij staan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ookDe knipoog stond er niet voor niets
Dat zag er toch super droog uit....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je, ik kon er echt de humor niet meer van inzien![]()
schijterdsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef tipsch het volgende:
wat is dat dan, is de rest weg? niemand valt Huub ook maar een beetje bij!?
huub maakt nu ook een opmerking die kantquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo ongelooflijk onuitstaanbaar.
Ik verwacht ze nog wel, maar ja ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Geen filmpjes meer?
Ziet er niet naar uit....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Geen filmpjes meer?
Hij komt zijn woord wel na ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kom op Huub, inspelen op het moedergevoel.
welk moedergevoel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kom op Huub, inspelen op het moedergevoel.
Grijze muis was die vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Sug4r het volgende:
Eric vindt zichzelf ook wat rustig zijn eerste dag.
Precies, dat vind ik ook zo erg. Uit loyaliteit naar hun moeder zullen ze dat dus nooit doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
O ja: als haar kinderen zeggen "we trekken het niet meer" dan gaat ze meteen weg uit de villa.
Klasse mams, om die beslissing bij je kinderen te leggen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Die kinderen durven niet te zeggen dat ze het niet meer trekken.
zegt huub nu ook
Het zou me niets verbazen als dat waar is, juist dankzij de afwezigheid van 'moeder' Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
De kindjes gaan goed hoor (aldus de fijne moeder Natasia)![]()
![]()
dat zegt Huub ook. Wat een verantwoordelijkheid voor die kinderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef noa84 het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook zo erg. Uit loyaliteit naar hun moeder zullen ze dat dus nooit doen.![]()
Dat durven die kids niet eens, ze slaat ze waarschijnlijk verrot als ze dan weer thuis is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
O ja: als haar kinderen zeggen "we trekken het niet meer" dan gaat ze meteen weg uit de villa.
Klasse mams, om die beslissing bij je kinderen te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |