Die heeft net tegen Bart gezegd dat hij Natasia voorlopig even te vriend houdt. Is nu wel even slim van hem. Maar wel heeeeel jammer voor ons. Gelukkig komt dat nog wel...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mag het weer opknappen.
Had wel meer steun van Eric verwacht.
Die zien haar nu al als een vreemde dat kan toch niet andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kinderen altijd iets te beleefd. Volgens mij gaat de zweep erover als Natasia thuis is.
bah. Zie je wel. alleen maar praatjes van te voren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog .. hopelijk wel.
Maar net zei hij al tegen Bart ... voorlopig hou ik ze nog allemaal te vriend.
Die gaan die de cadeautjes meer missen in de toekomst dan nu hun moederquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die zien haar nu al als een vreemde dat kan toch niet anders![]()
Die moeder is een dictator. Je zag hoe ze tegen Amanda te keer ging toen die één keer niet door het stof voor haar wilde kruipen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kinderen altijd iets te beleefd. Volgens mij gaat de zweep erover als Natasia thuis is.
Misschien is het tactisch niet slim van huub maar ik heb dat 1000 keer liever dan een schijnheilquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook zo.
Huub is tenminste eerlijk,vind de rest lamzakken.
Ja als ze bijna weggaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die heeft net tegen Bart gezegd dat hij Natasia voorlopig even te vriend houdt. Is nu wel even slim van hem. Maar wel heeeeel jammer voor ons. Gelukkig komt dat nog wel...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Normaal zou het schattig moeten zijn, zo'n moeder die helemaal smelt en trots is op haar kindjes en partner.
Bij dat kirrende over the top stemmetje van Natasia en dat walgelijke accentje (voor messssellluf) moet ik kotsen.![]()
En Brian HOUD JE BEK SMERIGE REMSPOORLIKKER![]()
![]()
Nu! Beeeghh!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
De boel staat weer MUTE bij mij. Ik word er kotsmisselijk van
Klopt .. Huub moet het voorlopig nog steeds alleen maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook zo.
Huub is tenminste eerlijk,vind de rest lamzakken.
Het is zooo ongelooflijk hypocriet, dat mijn ingewanden spontaan naar buiten komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Normaal zou het schattig moeten zijn, zo'n moeder die helemaal smelt en trots is op haar kindjes en partner.
Geluid staat op mutequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian de psychiater....
Precies!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef zaadjuh het volgende:
ZORGZAME moeders zitten nu bij hun kids!!!!
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderatorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
En Brian HOUD JE BEK SMERIGE REMSPOORLIKKER![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Gigageil het volgende:
Ja Brian....Maar WTF hebben WIJ daar mee te maken????
Het is een SPEL om Miljoenen. Niet één of andere "Hoe maken we wat van een negerin die het een paar jaartjes moeilijk heeft gehad - Show?"![]()
Ach Ik kan het begrijpen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderator
Wilgo word goed betaald.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
Gadver, het wordt weer de Tas-show. eeeek
oh ne, ik bedoel err Ericquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
Rogier had ik nu echt moeten horen - jammer. heel jammer, kans gemist.
nee joh die is omgekochtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Sporti het volgende:
Daar hebben ze Wilgo toch vast het mes voor op de keel gezet voor die tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |