zo noem ik alleen vrouwen waar ik van walgquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Draak????????????????????Kutwijf
Dat viel mij ook op!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
Toen Wilgo in beeld kwam, kreeg ze pas tranenhet zou je moeder maar zijn
![]()
Lees jij alleen je eigen posts ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
- Eric omdat deze nog met niemand een hechte band heeft
- Sylvia omdat Huub haar weg wou stemmen in ruil voor een pact met Bart
Erik zei daarop....dus nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
"Ik heb het mooiste gezin op aarde.... waar ik nu alleen even NIET BIJ WIL ZIJN"![]()
![]()
![]()
hardnekkig hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Natasia is zeker gegroeid. In de breedte.
Bart staat niet sterk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat Huub nu al Sylvia eruit zou stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
Ach, bedenk maar dat het voor haar kinderen is...die kunnen er immers ook niks aan doen dat ze zo'n egocentrische moeder hebben...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zij zoveel krijgt hoor ....
Ze mag voorlezen aan de kinderen etc .... het is gewoon verschrikkelijk.
Huub mag het weer opknappen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
Ja, nu mag ze er echt wel uit.
Eric en Huub ... do your thing.
jammer dat Eric niet bijspringtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is er toch nog Huub daar om te zeggen wat wij denken.
ja nu natasia er niet isquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef noa84 het volgende:
"Kijk m'n kindjes. Het gaat zooo goed met ze!"
Omdat ze echt niet zo zeker was van haar zaak met Wilgo, ze was echt wel bang dat hij de benen zou hebben genomen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Ze heeft het mooiste gezin op aarde zegt zewaarom ga je niet naar huis dan BITCH
Echt misbruik van die kinderen makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
Die kinderen worden gewoon gekocht. Geef ze regelmatig wat kado's en ze gaan denken dat mamma ze verlaten heeft voor hun eigen bestwil.
As usual. Bart is ook zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mag het weer opknappen.
Had wel meer steun van Eric verwacht.
Misschien komt ie nog .. hopelijk wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mag het weer opknappen.
Had wel meer steun van Eric verwacht.
Die lessen zijn dan vast afgekeurd door Min van Onderwijsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Sporti het volgende:
Brian : er komen lessen uit die niet te koop zijn vergeet dat niet Huub
waaaaauw die is ergquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
Brian heeft nog nooit een relatie van 5 jaar ervaren.
Nee, binnen een jaar liggen ze ergens in de ongebluste kalk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |