Belachelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat is dat voor onzin dat die kinderen kado's krijgen op valentine?
Ja, voor die kinderen is het triest...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het gewoon jammer dat het wel leuke kinderen zijn....
Het hele idee van Valentijnsdag is sowieso al totaal vernaggeld, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Veeg mij maar op, waarom krijgen die kinderen cadeautjes op Valentijnsdag?
Dat is toch al zo vanaf het begin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef suleika25 het volgende:
Oh......ja bij haar vent kan ze wél janken....maar bij haar kids niet![]()
Nee GVD.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sporti het volgende:
wat een schertsvertoning, is er nu echt nog iemand die dit seriues neemt?![]()
zo noem ik alleen vrouwen waar ik van walgquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Draak????????????????????Kutwijf
Dat viel mij ook op!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
Toen Wilgo in beeld kwam, kreeg ze pas tranenhet zou je moeder maar zijn
![]()
Lees jij alleen je eigen posts ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
- Eric omdat deze nog met niemand een hechte band heeft
- Sylvia omdat Huub haar weg wou stemmen in ruil voor een pact met Bart
Erik zei daarop....dus nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
"Ik heb het mooiste gezin op aarde.... waar ik nu alleen even NIET BIJ WIL ZIJN"![]()
![]()
![]()
hardnekkig hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
- Eric omdat deze nog met niemand een hechte band heeft
- Sylvia omdat Huub haar weg wou stemmen in ruil voor een pact met Bart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |