die heeft een brief geschreven, zit in z'n broekzakquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan ...
Of de zus van Huub die een brief heeft geschreven aan Brainless (als dat echt zo is).
Amanda heeft z'n haar geknipt.quote:
Ze praten weer met elkaar volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik weet het ik weet het, ik moet de cossen teruglezen maar ik lig er meer dan tien achter geloof ik...
alleen ja/nee is goed als antwoord.
Is het weer goed tussen Natasia en Amanda????
Geknipt door Amoebe vanmiddag ...quote:
Ja, en dan te bedenken dat het een winterjurkje is ........ Wat gaat de zomer ons nog brengenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
vind het jurkje dat Amoebe vandaag aan heeft best leuk staan,...
..
.
.
.
of mag ik dat niet zeggen
Als ze dat dan lekker bij Brainless in zijn kruis doetquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij moet Amanda kotsen of zo.
Zou jij je staande kunnen houden als twee kijvende wijven elk in een van je oren zit te krijsen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian beide dames niet wil laten vallen.
![]()
ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
starten maar, ik moet naar de wc
ik zie haar jongens liever zo dan zonder bedekking. (dan kijken ze zo scheel zeg maar,....)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het een winterjurkje is ........ Wat gaat de zomer ons nog brengen
En Natasia ziet dat ook en heeft hem al gewaarschuwd dat ie beter mee kan gaan met Amoebe eruit stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian moet gewoon Natasia eruit stemmen. Doet hij dat niet, dan gaat Bart dus uit vrije wil weg en dat in Brian zijn backup kwijt. Dan is Natasia idd zijn backup, maar die gaat na 7 maanden ook weg en staat hij alleen. Hij kan dus beter Bart volgen en Natasia eruit stemmen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
vind het jurkje dat Amoebe vandaag aan heeft best leuk staan,...
..
.
.
.
of mag ik dat niet zeggen
Snap ook niet dat zij zoveel krijgt hoor ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor weer voor slabek.
nee tuurlijk niet. Zal wel weer iets leuks zijn, haar kinderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Da hopman het volgende:
Pleeease laat het een bommetje wezen!
maar is Brian zo slim ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian moet gewoon Natasia eruit stemmen. Doet hij dat niet, dan gaat Bart dus uit vrije wil weg en dat in Brian zijn backup kwijt. Dan is Natasia idd zijn backup, maar die gaat na 7 maanden ook weg en staat hij alleen. Hij kan dus beter Bart volgen en Natasia eruit stemmen.
Te laatquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
als het maar niet weer die kinderen zijn....
Bart zocht ook dekking inderdaad, maar die hoeft het niet te hebben van deze dames.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou jij je staande kunnen houden als twee kijvende wijven elk in een van je oren zit te krijsen?
Ik denk dat Brian dan zou toe geven
hoe kan dat nou weer...alweer? behalve als het een kutbericht is.dan is et okequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
GVD, weer filmpje voor Natasia...
hehe,.. dat zowiezo,... bij Amoebe moet je nooit vergeten dat we geen geurstreams hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zolang je maar met 2 handen typt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |