Nee nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:47 schreef Yvet_te het volgende:
is lesley nog geweest vandaag?
En Erik trekt aan Bart: dus je stemt Brian er zeker weten niet uit???quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef _Boo_ het volgende:
Bart trekt op een andere manier aan Erik.
Brian een mes in z'n rug zetten moet ie over nadenken, zelf opstappen niet, dat is 200% bullsh*tquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Maar je stemt Brian er niet uit?"
Bart: "Daar moet ik héél goed over nadenken"
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart ziet het helemaal voor zich : Natasia daags voor haar verjaardag eruit stemmen ......
Eric omdat ze het zo lief vraagt (heel sarcastisch)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Natasia: Verzamelen op de bank. En Erik, mijn drankje is op, mag ik een nieuwe????
ja bah. filmpje voor Natasia en Amanda waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Vast een vieo boodschap over valentijn.
samen in bedquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Ik vermoed een videoboodschap van Rogier en Wilgo......
Dacht ik ook net aan ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef ozewiesewoze het volgende:
of hedda.....
Afgelopen week was de zus van Nena, Tessie, ook 'achter' voor een video-opname.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Ik vermoed een videoboodschap van Rogier en Wilgo......
Dus Huub is de enige die daar eerlijk alles doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Eric: " Ik hou ze nog allemaal even te vriend"
Bart: " Doe ik al 4 maanden "
Eric: " Deal"
maak me nu niet blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Afgelopen week was de zus van Nena, Tessie, ook 'achter' voor een video-opname.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef suleika25 het volgende:
Ik hoop een afscheidspreek van wilgo![]()
En dan één dag voor haar verjaardagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Plannetjes om natasia er uit te krijgen, o als dat eens mocht lukken, ik zie haar hoofd nu al voor me.
Geen van beide, dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Het moet toch vrij makkelijk zijn om tussen Amanda en Natasia te stoken, dat die continue ruzie hebben. Beide trekken dan aan Brian om een keuze te maken.
En die keuze is dan meteen de keuze voor de stemronde.... wie zal Brian laten vallen als Amanda en Natasia niet meer met elkaar door één deur kunnen?
Ik denk dat Brian beide dames niet wil laten vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Het moet toch vrij makkelijk zijn om tussen Amanda en Natasia te stoken, dat die continue ruzie hebben. Beide trekken dan aan Brian om een keuze te maken.
En die keuze is dan meteen de keuze voor de stemronde.... wie zal Brian laten vallen als Amanda en Natasia niet meer met elkaar door één deur kunnen?
Dat verschilt per uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik weet het ik weet het, ik moet de cossen teruglezen maar ik lig er meer dan tien achter geloof ik...
alleen ja/nee is goed als antwoord.
Is het weer goed tussen Natasia en Amanda????
die heeft een brief geschreven, zit in z'n broekzakquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan ...
Of de zus van Huub die een brief heeft geschreven aan Brainless (als dat echt zo is).
Amanda heeft z'n haar geknipt.quote:
Ze praten weer met elkaar volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik weet het ik weet het, ik moet de cossen teruglezen maar ik lig er meer dan tien achter geloof ik...
alleen ja/nee is goed als antwoord.
Is het weer goed tussen Natasia en Amanda????
Geknipt door Amoebe vanmiddag ...quote:
Ja, en dan te bedenken dat het een winterjurkje is ........ Wat gaat de zomer ons nog brengenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
vind het jurkje dat Amoebe vandaag aan heeft best leuk staan,...
..
.
.
.
of mag ik dat niet zeggen
Als ze dat dan lekker bij Brainless in zijn kruis doetquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij moet Amanda kotsen of zo.
Zou jij je staande kunnen houden als twee kijvende wijven elk in een van je oren zit te krijsen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian beide dames niet wil laten vallen.
![]()
ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
starten maar, ik moet naar de wc
ik zie haar jongens liever zo dan zonder bedekking. (dan kijken ze zo scheel zeg maar,....)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het een winterjurkje is ........ Wat gaat de zomer ons nog brengen
En Natasia ziet dat ook en heeft hem al gewaarschuwd dat ie beter mee kan gaan met Amoebe eruit stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian moet gewoon Natasia eruit stemmen. Doet hij dat niet, dan gaat Bart dus uit vrije wil weg en dat in Brian zijn backup kwijt. Dan is Natasia idd zijn backup, maar die gaat na 7 maanden ook weg en staat hij alleen. Hij kan dus beter Bart volgen en Natasia eruit stemmen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
vind het jurkje dat Amoebe vandaag aan heeft best leuk staan,...
..
.
.
.
of mag ik dat niet zeggen
Snap ook niet dat zij zoveel krijgt hoor ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor weer voor slabek.
nee tuurlijk niet. Zal wel weer iets leuks zijn, haar kinderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Da hopman het volgende:
Pleeease laat het een bommetje wezen!
maar is Brian zo slim ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian moet gewoon Natasia eruit stemmen. Doet hij dat niet, dan gaat Bart dus uit vrije wil weg en dat in Brian zijn backup kwijt. Dan is Natasia idd zijn backup, maar die gaat na 7 maanden ook weg en staat hij alleen. Hij kan dus beter Bart volgen en Natasia eruit stemmen.
Te laatquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef ozewiesewoze het volgende:
als het maar niet weer die kinderen zijn....
Bart zocht ook dekking inderdaad, maar die hoeft het niet te hebben van deze dames.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou jij je staande kunnen houden als twee kijvende wijven elk in een van je oren zit te krijsen?
Ik denk dat Brian dan zou toe geven
hoe kan dat nou weer...alweer? behalve als het een kutbericht is.dan is et okequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
GVD, weer filmpje voor Natasia...
hehe,.. dat zowiezo,... bij Amoebe moet je nooit vergeten dat we geen geurstreams hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zolang je maar met 2 handen typt
![]()
Belachelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat is dat voor onzin dat die kinderen kado's krijgen op valentine?
Ja, voor die kinderen is het triest...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het gewoon jammer dat het wel leuke kinderen zijn....
Het hele idee van Valentijnsdag is sowieso al totaal vernaggeld, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Veeg mij maar op, waarom krijgen die kinderen cadeautjes op Valentijnsdag?
Dat is toch al zo vanaf het begin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef suleika25 het volgende:
Oh......ja bij haar vent kan ze wél janken....maar bij haar kids niet![]()
Nee GVD.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sporti het volgende:
wat een schertsvertoning, is er nu echt nog iemand die dit seriues neemt?![]()
zo noem ik alleen vrouwen waar ik van walgquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Draak????????????????????Kutwijf
Dat viel mij ook op!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
Toen Wilgo in beeld kwam, kreeg ze pas tranenhet zou je moeder maar zijn
![]()
Lees jij alleen je eigen posts ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
- Eric omdat deze nog met niemand een hechte band heeft
- Sylvia omdat Huub haar weg wou stemmen in ruil voor een pact met Bart
Erik zei daarop....dus nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
"Ik heb het mooiste gezin op aarde.... waar ik nu alleen even NIET BIJ WIL ZIJN"![]()
![]()
![]()
hardnekkig hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
De enige opties voor de wegstemronde zijn volgens mij Eric of Sylvia, de rest heeft allemaal back-up.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
Natasia is zeker gegroeid. In de breedte.
Bart staat niet sterk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat Huub nu al Sylvia eruit zou stemmen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef _-inge-_ het volgende:
Ach, bedenk maar dat het voor haar kinderen is...die kunnen er immers ook niks aan doen dat ze zo'n egocentrische moeder hebben...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zij zoveel krijgt hoor ....
Ze mag voorlezen aan de kinderen etc .... het is gewoon verschrikkelijk.
Huub mag het weer opknappen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
Ja, nu mag ze er echt wel uit.
Eric en Huub ... do your thing.
jammer dat Eric niet bijspringtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is er toch nog Huub daar om te zeggen wat wij denken.
ja nu natasia er niet isquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef noa84 het volgende:
"Kijk m'n kindjes. Het gaat zooo goed met ze!"
Omdat ze echt niet zo zeker was van haar zaak met Wilgo, ze was echt wel bang dat hij de benen zou hebben genomen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Sug4r het volgende:
![]()
Ze heeft het mooiste gezin op aarde zegt zewaarom ga je niet naar huis dan BITCH
Echt misbruik van die kinderen makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Mika25 het volgende:
Die kinderen worden gewoon gekocht. Geef ze regelmatig wat kado's en ze gaan denken dat mamma ze verlaten heeft voor hun eigen bestwil.
As usual. Bart is ook zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mag het weer opknappen.
Had wel meer steun van Eric verwacht.
Misschien komt ie nog .. hopelijk wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die lessen zijn dan vast afgekeurd door Min van Onderwijsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Sporti het volgende:
Brian : er komen lessen uit die niet te koop zijn vergeet dat niet Huub
waaaaauw die is ergquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
Brian heeft nog nooit een relatie van 5 jaar ervaren.
Nee, binnen een jaar liggen ze ergens in de ongebluste kalk.
Die heeft net tegen Bart gezegd dat hij Natasia voorlopig even te vriend houdt. Is nu wel even slim van hem. Maar wel heeeeel jammer voor ons. Gelukkig komt dat nog wel...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die zien haar nu al als een vreemde dat kan toch niet andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kinderen altijd iets te beleefd. Volgens mij gaat de zweep erover als Natasia thuis is.
bah. Zie je wel. alleen maar praatjes van te voren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog .. hopelijk wel.
Maar net zei hij al tegen Bart ... voorlopig hou ik ze nog allemaal te vriend.
Die gaan die de cadeautjes meer missen in de toekomst dan nu hun moederquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die zien haar nu al als een vreemde dat kan toch niet anders![]()
Die moeder is een dictator. Je zag hoe ze tegen Amanda te keer ging toen die één keer niet door het stof voor haar wilde kruipen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kinderen altijd iets te beleefd. Volgens mij gaat de zweep erover als Natasia thuis is.
Misschien is het tactisch niet slim van huub maar ik heb dat 1000 keer liever dan een schijnheilquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook zo.
Huub is tenminste eerlijk,vind de rest lamzakken.
Ja als ze bijna weggaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die heeft net tegen Bart gezegd dat hij Natasia voorlopig even te vriend houdt. Is nu wel even slim van hem. Maar wel heeeeel jammer voor ons. Gelukkig komt dat nog wel...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Normaal zou het schattig moeten zijn, zo'n moeder die helemaal smelt en trots is op haar kindjes en partner.
Bij dat kirrende over the top stemmetje van Natasia en dat walgelijke accentje (voor messssellluf) moet ik kotsen.![]()
En Brian HOUD JE BEK SMERIGE REMSPOORLIKKER![]()
![]()
Nu! Beeeghh!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
De boel staat weer MUTE bij mij. Ik word er kotsmisselijk van
Klopt .. Huub moet het voorlopig nog steeds alleen maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook zo.
Huub is tenminste eerlijk,vind de rest lamzakken.
Het is zooo ongelooflijk hypocriet, dat mijn ingewanden spontaan naar buiten komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Normaal zou het schattig moeten zijn, zo'n moeder die helemaal smelt en trots is op haar kindjes en partner.
Geluid staat op mutequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian de psychiater....
Precies!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef zaadjuh het volgende:
ZORGZAME moeders zitten nu bij hun kids!!!!
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderatorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
En Brian HOUD JE BEK SMERIGE REMSPOORLIKKER![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Gigageil het volgende:
Ja Brian....Maar WTF hebben WIJ daar mee te maken????
Het is een SPEL om Miljoenen. Niet één of andere "Hoe maken we wat van een negerin die het een paar jaartjes moeilijk heeft gehad - Show?"![]()
Ach Ik kan het begrijpen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderator
Wilgo word goed betaald.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
Gadver, het wordt weer de Tas-show. eeeek
oh ne, ik bedoel err Ericquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
Rogier had ik nu echt moeten horen - jammer. heel jammer, kans gemist.
nee joh die is omgekochtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Sporti het volgende:
Daar hebben ze Wilgo toch vast het mes voor op de keel gezet voor die tekst
Uit zo'n trekbak van de kermis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
glimt mij iets teveel die ring.... nep?
Haha Huub begint alvastquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
Ja, hoppa, pakken die koffers!
Pas jij maar op, anders vraag ik Yvonne of ze het traliehek weer openzet voor de heer L. Simpel. Hij LUST JE RAUW!! HIJ LUST JE RAUW!!! HIJ LUST JE RAUW!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is toch geen taal voor een moderator
Ik wacht op de reactie naar Eric van "zie je wel dat er maar 1 diva in het huis zit en dat ben ik"quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Kan Huub nou niet gewoon weg lopen en lekker gaan roken in de game room. Dat mens krijgt weer véél te veel aandacht, wat we weer uitgebreid op tv gaan zien
hahahahahahaha WTFquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Fikkert het volgende:
hahaha, huub gaat dr koffer inpakken
Ja, dat is zo ongelooflijk onuitstaanbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
Waarom DGK redactie. waarom krijgt zij toch altijd meer dan de rest, terwijl dat echt het tegendeel is wat de kijkers willen zien.![]()
Al lang gedaan hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs met geluid uit is het nog niet te verdragen. Streams maar helemaal uit dus.
Wat heerlijk voor je, ik kon er echt de humor niet meer van inzienquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
IK LACH ME KAPOT!!!
O die zag ik er niet bij staan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ookDe knipoog stond er niet voor niets
Dat zag er toch super droog uit....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je, ik kon er echt de humor niet meer van inzien![]()
schijterdsquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef tipsch het volgende:
wat is dat dan, is de rest weg? niemand valt Huub ook maar een beetje bij!?
huub maakt nu ook een opmerking die kantquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo ongelooflijk onuitstaanbaar.
Ik verwacht ze nog wel, maar ja ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Geen filmpjes meer?
Ziet er niet naar uit....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Geen filmpjes meer?
Hij komt zijn woord wel na ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kom op Huub, inspelen op het moedergevoel.
welk moedergevoel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kom op Huub, inspelen op het moedergevoel.
Grijze muis was die vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Sug4r het volgende:
Eric vindt zichzelf ook wat rustig zijn eerste dag.
Precies, dat vind ik ook zo erg. Uit loyaliteit naar hun moeder zullen ze dat dus nooit doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
O ja: als haar kinderen zeggen "we trekken het niet meer" dan gaat ze meteen weg uit de villa.
Klasse mams, om die beslissing bij je kinderen te leggen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Die kinderen durven niet te zeggen dat ze het niet meer trekken.
zegt huub nu ook
Het zou me niets verbazen als dat waar is, juist dankzij de afwezigheid van 'moeder' Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
De kindjes gaan goed hoor (aldus de fijne moeder Natasia)![]()
![]()
dat zegt Huub ook. Wat een verantwoordelijkheid voor die kinderenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef noa84 het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook zo erg. Uit loyaliteit naar hun moeder zullen ze dat dus nooit doen.![]()
Dat durven die kids niet eens, ze slaat ze waarschijnlijk verrot als ze dan weer thuis is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
O ja: als haar kinderen zeggen "we trekken het niet meer" dan gaat ze meteen weg uit de villa.
Klasse mams, om die beslissing bij je kinderen te leggen.
Mwa, Huub plant duidelijk zijn showmomenten sinds hij terug is. Ik vind het veel en veels te karig...........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |