Nee nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:47 schreef Yvet_te het volgende:
is lesley nog geweest vandaag?
En Erik trekt aan Bart: dus je stemt Brian er zeker weten niet uit???quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef _Boo_ het volgende:
Bart trekt op een andere manier aan Erik.
Brian een mes in z'n rug zetten moet ie over nadenken, zelf opstappen niet, dat is 200% bullsh*tquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Maar je stemt Brian er niet uit?"
Bart: "Daar moet ik héél goed over nadenken"
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart ziet het helemaal voor zich : Natasia daags voor haar verjaardag eruit stemmen ......
Eric omdat ze het zo lief vraagt (heel sarcastisch)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Natasia: Verzamelen op de bank. En Erik, mijn drankje is op, mag ik een nieuwe????
ja bah. filmpje voor Natasia en Amanda waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
Vast een vieo boodschap over valentijn.
samen in bedquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Ik vermoed een videoboodschap van Rogier en Wilgo......
Dacht ik ook net aan ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef ozewiesewoze het volgende:
of hedda.....
Afgelopen week was de zus van Nena, Tessie, ook 'achter' voor een video-opname.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Ik vermoed een videoboodschap van Rogier en Wilgo......
Dus Huub is de enige die daar eerlijk alles doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Eric: " Ik hou ze nog allemaal even te vriend"
Bart: " Doe ik al 4 maanden "
Eric: " Deal"
maak me nu niet blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Afgelopen week was de zus van Nena, Tessie, ook 'achter' voor een video-opname.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef suleika25 het volgende:
Ik hoop een afscheidspreek van wilgo![]()
En dan één dag voor haar verjaardagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Plannetjes om natasia er uit te krijgen, o als dat eens mocht lukken, ik zie haar hoofd nu al voor me.
Geen van beide, dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Het moet toch vrij makkelijk zijn om tussen Amanda en Natasia te stoken, dat die continue ruzie hebben. Beide trekken dan aan Brian om een keuze te maken.
En die keuze is dan meteen de keuze voor de stemronde.... wie zal Brian laten vallen als Amanda en Natasia niet meer met elkaar door één deur kunnen?
Ik denk dat Brian beide dames niet wil laten vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
Het moet toch vrij makkelijk zijn om tussen Amanda en Natasia te stoken, dat die continue ruzie hebben. Beide trekken dan aan Brian om een keuze te maken.
En die keuze is dan meteen de keuze voor de stemronde.... wie zal Brian laten vallen als Amanda en Natasia niet meer met elkaar door één deur kunnen?
Dat verschilt per uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik weet het ik weet het, ik moet de cossen teruglezen maar ik lig er meer dan tien achter geloof ik...
alleen ja/nee is goed als antwoord.
Is het weer goed tussen Natasia en Amanda????
die heeft een brief geschreven, zit in z'n broekzakquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan ...
Of de zus van Huub die een brief heeft geschreven aan Brainless (als dat echt zo is).
Amanda heeft z'n haar geknipt.quote:
Ze praten weer met elkaar volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik weet het ik weet het, ik moet de cossen teruglezen maar ik lig er meer dan tien achter geloof ik...
alleen ja/nee is goed als antwoord.
Is het weer goed tussen Natasia en Amanda????
Geknipt door Amoebe vanmiddag ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |