Is vast zoekgeraakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:31 schreef Clank het volgende:
Heeft acteur Eric voor vandaag zijn script nog niet gehad?? Hij is vandaag nergens meer na zijn ingestudeerde praatjes van gisteravond.
En blijkbaar is Natasia toen weer naar Bart gegaan om door te geven dat Brian niet mee gaat. En dat Bart toen voorstelde dan brian maar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Brian die ervan baalde dat Natasia die opdracht had meegekregen. Waarop Natasia uitviel dat niemand haar opdrachten geeft, en Brian vermoeiend zei ok, hij heeft je gevraaaaaagd dat aan mij te vragen, maar waarom komt hij zelf niet naar me toe??
Als je het mij vraagt komen daar de eerste barstjes al. . .
Weet iemand of de mannen de Panorama krijgen ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian koopt de Playboy ook alleen maar voor de redactionele stukken .....
Met Patrickquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien zit Lesley met een andere Valentijn aan het diner?![]()
Vanavond staat er een thee-proeverij in de gameroom op het programma waar bakker Koen uit Assendelft de bewoners zijn mariakaakjes en lange vingers laat proeven. Daarna laat Huub een boer en gaat iedereen naar bed....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie nog geen Lesley ...
Wat zou er (kunnen) gaan gebeuren ?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian koopt de Playboy ook alleen maar voor de redactionele stukken .....
Shit, had me zo verheugd op de cursus pitoresk punniken voor beginnersquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Vanavond staat er een thee-proeverij in de gameroom op het programma waar bakker Koen uit Assendelft de bewoners zijn mariakaakjes en lange vingers laat proeven. Daarna laat Huub een boer en gaat iedereen naar bed....
garpjequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
A-DEL heeft gisteren 24 uur aangevraagd![]()
Nee, huub zei: dan brian maar......en toen zei bart: of iemand andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
En blijkbaar is Natasia toen weer naar Bart gegaan om door te geven dat Brian niet mee gaat. En dat Bart toen voorstelde dan brian maar?
Zou ze dan toch eindelijk een van de regels hebben doorgenomen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
A-DEL heeft gisteren 24 uur aangevraagd![]()
Ik denk dat Brian door Amoebe nog een beetje het gevoel heeft bij Nena in de buurt te zijn. Amoebe is ook een van de weinigen die naar Brian luistert. Wat dat betreft komt het Brian goed uit en inderdaad doet hij er, zeker op korte termijn, goed aan om Amoebe niet naar huis te sturen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar eerlijk is eerlijk, Brian doet er goed aan niet mee te gaan om Amanda weg te stemmen. Simpel verstandig, daarbij heb ik oprecht het idee dat die 2 "klikken"
Volgens mij ging dat om de eindronde. Huub wil als laatste met Bart overblijven om goede tv te kunnen maken. Samen met Silvia zou dat niet zo goed lukken. (denkt hij)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja, nog geen week geleden ergens rond 3 uur 's nachts in het kantoor. Huub en Bart hebben toen een pact gesloten om elkaar er niet uit te stemmen. Bart vroeg aan Huub of hij dan bereid was om Sylvia eruit te stemmen. Huub zei dat hij dat dan wel wou!!
Maar je weet natuurlijk nooit of Huub eerlijk is.......
Ik hoorde haar het net zeggen, maar ben zit nu Bart en Eric afteluisterenquote:
volgens mij niet er was veel zwart gemaakt in de kaarten, de mijne niet gelukkig...quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
Blijkbaar is er info door gegeven bij de kaarten vanmiddag en bart baalt daar van.
ja Bart Jij wilt huub in de rug steken. (nu nog niet)
Bart> een man eenman een woord een woord toch? dus bart blijft achter brian
O eric verteld nu dat brian bart een dombo heeft genoemd
Dat ze niet weten wat ze aan hem hebben
Ik ook maar ze bedoelde het als grapje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar het net zeggen, maar ben zit nu Bart en Eric afteluisteren
Vind ik wel slim juistquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
Bah, Bart zegt net dat ie niet op Brian zal stemmen, ook al heeft hij signalen gekregen dat Brian hem er wel uit zu stemmen.
Nu ga je goed Erik, door tegen Bart te zeggen dat Brian hem een domkop noemde tegenover Natasia.
Wat zei ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef suleika25 het volgende:
Eric: ik vind het prima dat natasia denk dat we het prima met elkaar kunnen vinden !!!!!!!!!! JAAAAAAA gogogoogogo
Bart weet dat Eric heel goed zijn huiswerk heeft gemaakt.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Eric lult nu met Bart alsof hij al maanden in de villa zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |