quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ze zei tegen Brian dat Wilgo morgen jarig is en dat ze dus langs gaat! Brian praatte er gauw doorheen en toen zei ze oh ja...eh ding-dong...en weer eng lachen...![]()
Ze heeft hem gesproken toen hij even vakantie hadquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
Leslie weet waarom Huub het deed?
Platter dan de acties van Brian kan al niet meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
Opblaaspop..... Dat gaat nog leuke TV opleveren.... Als het maar niet te plat wordt.....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
Bart heel denigrerend Homoooootje
Ben niet blond ikweetniets, maarreh, jouw account geblocked door 10 of wat?quote:
aargh Nu merk ik dat ook op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Omdat Bart haar nooit begrijpt in één keer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Woont niemand daar in de buurt om eens een keer die lesauto te volgen?
tis altijd niveau prietpraat met die 2 , maar ik vond het al heel wat dat Bart zijn handen niet in zijn zak had bij de begroetingquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
tjonge jonge.. lekker sfeertje tussen die 2.. is dat liefde?
ik denk echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn dat nou extensions van lesley of haar eigen? het is iig super mooi....
Nee volgen.. of ze daadwerkelijk les heeft!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.
wat zei ze dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Lieve het volgende:
Beetje minnetjes Leslie
geeft meer een inkijkje in jou dan dat in Huub doet.
Jammer dat je meteen je persoonlijke info op peil moet brengen met Natasia![]()
Huub heeft wel degelijk principesiets waar jullie wat meer moeite mee hebben?
Het niet herkennen is een teken van het niet bezitten?
~Maar goed, ik heb ( sinds de herenliefde van Bart) tegenwoordig wat meer echte medelijden.
![]()
Dat is nou amsterdamse bluf. homootje, joep meloen, sjakie. denigreren zit ingebakken in die joden amsterdammers. [ben er zelf 15 jaar 1 geweest, dus ik mag het zeggen]quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
Huub komt met champagne ,wat lief...
Ja, ik vind het wel heel lief hoe Huub ze daar aan het verzorgen is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart echt lomp eigenlijk.... komt niks spontaan uit, had hij zelf lesley wel uitgenodigd als Huub er niet mee was gekomen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |