aargh Nu merk ik dat ook op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Omdat Bart haar nooit begrijpt in één keer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waarom Lesley zo vaak woorden herhaalt, is dat nervositeit ofzo![]()
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Woont niemand daar in de buurt om eens een keer die lesauto te volgen?
tis altijd niveau prietpraat met die 2 , maar ik vond het al heel wat dat Bart zijn handen niet in zijn zak had bij de begroetingquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
tjonge jonge.. lekker sfeertje tussen die 2.. is dat liefde?
ik denk echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn dat nou extensions van lesley of haar eigen? het is iig super mooi....
Nee volgen.. of ze daadwerkelijk les heeft!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt maar om nou Natasia van de weg af te rammen... zonde man m'n auto.
wat zei ze dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Lieve het volgende:
Beetje minnetjes Leslie
geeft meer een inkijkje in jou dan dat in Huub doet.
Jammer dat je meteen je persoonlijke info op peil moet brengen met Natasia![]()
Huub heeft wel degelijk principesiets waar jullie wat meer moeite mee hebben?
Het niet herkennen is een teken van het niet bezitten?
~Maar goed, ik heb ( sinds de herenliefde van Bart) tegenwoordig wat meer echte medelijden.
![]()
Dat is nou amsterdamse bluf. homootje, joep meloen, sjakie. denigreren zit ingebakken in die joden amsterdammers. [ben er zelf 15 jaar 1 geweest, dus ik mag het zeggen]quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Sug4r het volgende:
Huub komt met champagne ,wat lief...
Ja, ik vind het wel heel lief hoe Huub ze daar aan het verzorgen is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Bart echt lomp eigenlijk.... komt niks spontaan uit, had hij zelf lesley wel uitgenodigd als Huub er niet mee was gekomen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik denk dat ie ook My Funny Valentine op de piano gaat spelen.....![]()
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ben niet blond ikweetniets, maarreh, jouw account geblocked door 10 of wat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef Black_king het volgende:
Ze is een stuk relaxter, en praat opener.....
Bart kan Huub, Syl en Eric vertrouwen !!!!! De breuk is een feit !!!!!
Ik had een abonnement op ikbenterug.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Ik denk dat het echt haar is, ik vind Lesley geen type voor nepquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Niet tegen Lesley denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
Dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
lol. hahaha. Maar wat maakt het Bart uit wat de streamers van hem vinden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
OEI..lol...erm..tja..erm...hmm...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
Yep..... en het lijkt erop dat men een sleutel had ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Is vast echtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |