Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ben niet blond ikweetniets, maarreh, jouw account geblocked door 10 of wat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef Black_king het volgende:
Ze is een stuk relaxter, en praat opener.....
Bart kan Huub, Syl en Eric vertrouwen !!!!! De breuk is een feit !!!!!
Ik had een abonnement op ikbenterug.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Ik denk dat het echt haar is, ik vind Lesley geen type voor nepquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn dat nou extensions van lesley of haar eigen? het is iig super mooi....
Niet tegen Lesley denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
Dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
lol. hahaha. Maar wat maakt het Bart uit wat de streamers van hem vinden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
OEI..lol...erm..tja..erm...hmm...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
Lesley: hoe is de nieuwe bewoner?
Bart: Ja wel leuk. Erik. Homootje. Aardige gast.
Yep..... en het lijkt erop dat men een sleutel had ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Is vast echtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn dat nou extensions van lesley of haar eigen? het is iig super mooi....
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.quote:
Denk ook dat ie dat niet doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Effe de "remote upload" feature van RAPIDSHARE gebruiken, dan kan je 100 video files tegelijk transferen naar rapidshare met een snelheid van 5 Mb / seconde. Leuke manier om je videofiles te backuppenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
en zie je die Yvonne. goed dat die ontslagen is
ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia bezoekt dus onder het mom van rijlessen Wilgo?
Ook dat heeft hij al meerdere keren uitgelegd aan bv Brian. Iedereen luistert mee en dan kunnen ze zijn plannen via een brief of via een bezoekje van een familielid verraden. Hij zei dus dat hij niet meer kan zeggen waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?
Dus nog steeds Huub kijk uit voor Bartquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.
Mee eens, Bart is slim genoeg om zo'n dubbele laag aan te brengen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Volgens mij ging dat over die inbraak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehad
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
wie vertrouwd Bart in het huis
Huub en Sylvia!!!!
huh?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia bezoekt dus onder het mom van rijlessen Wilgo?
Oooh, zo ver had ik nog niet gedachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen.
wees maar niet te blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |