Denk ook dat ie dat niet doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Effe de "remote upload" feature van RAPIDSHARE gebruiken, dan kan je 100 video files tegelijk transferen naar rapidshare met een snelheid van 5 Mb / seconde. Leuke manier om je videofiles te backuppenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, "ikbenterug" is een account van iemand die voornamelijk DGK videos op YouTube heeft gezet.
Aangezien zijn account weggehaald is verwacht ik dat er meer zullen volgen (Ik, HidiHo enz...)
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
en zie je die Yvonne. goed dat die ontslagen is
ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia bezoekt dus onder het mom van rijlessen Wilgo?
Ook dat heeft hij al meerdere keren uitgelegd aan bv Brian. Iedereen luistert mee en dan kunnen ze zijn plannen via een brief of via een bezoekje van een familielid verraden. Hij zei dus dat hij niet meer kan zeggen waar hij mee bezig is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen hebben streamers vrijwel geen invloed dus waarom tegenover Lesley en internet liegen?
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen. Hij gaat er dan vast vanuit dat ook zij wel begrijpt dat hij in een spel zit. Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe gemist, wat had dat pisloeder uitgevreten dan?
Dus nog steeds Huub kijk uit voor Bartquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat het via de post weer bij anderen terrecht komt, dat heeft hij al eerder gezegd.
Mee eens, Bart is slim genoeg om zo'n dubbele laag aan te brengen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Nee, dat Bart net zei dat hij Huub en Sylvia vertrouwt zegt helemaal niets.
Volgens mij ging dat over die inbraak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ik hoorde weer iets over informatie die ze van haar hadden gehad
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
wie vertrouwd Bart in het huis
Huub en Sylvia!!!!
huh?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Oooh, zo ver had ik nog niet gedachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft al dagen aangegeven dat hij bepaalde dingen niet kan zeggen, dus zal hij dat nu tegen Lesley ook niet doen.
wees maar niet te blijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik was verbaasd en verheugd dat te horen.![]()
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart zou nooit liegen tegen Lesley. Een man een man een woord een woord.
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamersquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.
hmmquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Morgen is Wilgo jarig, dan gaat hij weer kadootjes krijgen en toen zei Natas en dan ga ik naar, en verder spak ze het niet uit. Heeft ze ook iets op het programma staan dat ze morgen buiten dgk is?
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik geloof niet dat hij aan het spel denkt op Valentijnsdag; kijkend in de ogen van zijn geliefde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Wat kunnen de steamers doen dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamers
ja er is in gebroken en ze zegt tegen Bart dat zijn vrienden heel goed op haar lettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Informatie sturen in brieven enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat kunnen de steamers doen dan?
Terecht, gaat toch gewoon met die meid mee naar huis. Leuk stel zijn ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Berichtjes sturen naar de andere bewoners.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik dat Natasia er uit moetquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...
Ja en hij is ook niet duidelijk bij welk groepje hij hoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.
Kaartenacties !quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom wilt hij dat het zo snel mogelijk afgelopen is, en wanneer er volgende week weer niemand uitgaat vertrekt hij zelf. Hij mist haar heel erg en dat begrijp ik wel, steeds die camera op je gericht wanneer hij met Lesley praat. Zo is het al van het begin van hun relatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Zijn plannen dus doorgeven in ee brief aan Huub bv. Of een familielid (die het dan ook ongetwijfeld krijgt te horen via een streamer) kan het per telefoon of via een bezoekje vertellen. Noem maar op...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ze hadden toch ook gebeld toen Huub niet in de villa was?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik had wel het idee dat Lesley Huub wél leuk vindt
Ja hoor, en die brieven gelezen door de redactiequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef noa84 het volgende:
[..]
Informatie sturen in brieven enzo.
Ja, naar Natasia bijvoorbeeld. Weet ze meteen wat ze aan hem heeft. Is Bart zo dom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef noa84 het volgende:
[..]
Informatie sturen in brieven enzo.
conspiracy kiddiequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwt. Maar Bart weet ook dat alle streamers horen wat hij zegt, dus ook dit kan gespeeld zijn.
Misschien is het feit dat Bart dit zei (dat hij Huub en Sylvia wel vertrouwd) een test om te kijken of het bij nasty en braindead trerecht komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Berichtjes sturen naar de andere bewoners.
Gebeurde vandaag ook. Kleine dingen zoals Bart sluit je aan bij Huub en Syl maar ook het tegendeel
hmmmmmmm als het zo is en dit in overleg met de redactie gebeurt.... hmmmmmmquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...
ach gossiequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb depost van scanman nu gelezen en ben meteen weer helemaal down.![]()
Ze lult zich wel vaker voorbij, dat ze pilletjes van achter krijgt (xtc?), dat Huub en Nena achte rhebben geblowd, ze heeft meer contact met haar kinderen (achter de schermen regelen ze echt heel veel voor haar). Het afscheid met Huub waaruit bleek dat ze wel het een en ander wist enzovoort...van Wilgo die haar wilde dumpen hoor je nu echt niks meer...erg vreemd..en van Wilgo mag ze opeens nog 7 maanden blijven ipv 3 weken? GELD is daar over de balk gegaan...en Ja Natasia werkt aan haarzelf maar dan vooral aan de materialistische kant want dat is toch hetgene wat een mens gelukkig maakt..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik dat Natasia er uit moetHet lijkt me trouwens zeer onwaarschijnlijk. Het zou erg dom van ze zijn om er blind van uit te gaan dat Natasia haar mond houdt in huis, want zo slim is ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |