Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart zou nooit liegen tegen Lesley. Een man een man een woord een woord.
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamersquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Lesley doet niet mee aan het spel. Ze gaat straks weer naar huis.
hmmquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Morgen is Wilgo jarig, dan gaat hij weer kadootjes krijgen en toen zei Natas en dan ga ik naar, en verder spak ze het niet uit. Heeft ze ook iets op het programma staan dat ze morgen buiten dgk is?
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia bezoekt dus onder het mom van rijlessen Wilgo?
Ik geloof niet dat hij aan het spel denkt op Valentijnsdag; kijkend in de ogen van zijn geliefde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Wat kunnen de steamers doen dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar Bart is zich inderdaad erg bewust van de streamers
ja er is in gebroken en ze zegt tegen Bart dat zijn vrienden heel goed op haar lettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef noa84 het volgende:
Zei Lesley dat er bij haar was ingebroken?
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Informatie sturen in brieven enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat kunnen de steamers doen dan?
Terecht, gaat toch gewoon met die meid mee naar huis. Leuk stel zijn ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Bart er over 2 weken niet meer in zit.
Berichtjes sturen naar de andere bewoners.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik dat Natasia er uit moetquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En de kinderen dus blijkbaar ook. Er was een maand terug al iemand die Natasia en Wilgo samen gezien had ergens, maar niemand geloofde dat eigenlijk, er werd vanuit gegaan "als het waar ZOU zijn, dan had het al in de roddelbladen gestaan". Maar niemand heeft het gecheckt. Maar ik begin het langzaam aan ook te geloven, en zou veel verklaren over de hele Natasia-Wilgo affaire...
Ja en hij is ook niet duidelijk bij welk groepje hij hoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..hij is de enige die relatief makkelijk is weg te stemmen omdat hij half aan 2 groepjes hangt..en als je half hangt val je sneller.
Kaartenacties !quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom wilt hij dat het zo snel mogelijk afgelopen is, en wanneer er volgende week weer niemand uitgaat vertrekt hij zelf. Hij mist haar heel erg en dat begrijp ik wel, steeds die camera op je gericht wanneer hij met Lesley praat. Zo is het al van het begin van hun relatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft juist meerdere keren tegen Lesley gezegd dat ze niet moet vergeten dat hij in een spel zit en dat alles - behalve zijn gevoelens voor haar - met het spel te maken kan hebben.
Zijn plannen dus doorgeven in ee brief aan Huub bv. Of een familielid (die het dan ook ongetwijfeld krijgt te horen via een streamer) kan het per telefoon of via een bezoekje vertellen. Noem maar op...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |