Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Denk wel dat Bart weggaat binnenkort, na volgende week donderdag zal het duidelijk zijn dat unaniem iemand wegstemmen onmogelijk is, tenzij er in een zeldzaam geval een persoon is waar iedereen een hekel aan heeft.
Dan is meteen je vakantie verpest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie. Kan dat dus niet volgen.
Oh, wacht, ik kan me abonneren op het audio-logboek van Natasja.Kan krijg ik een berichtje van haar.
ze volgt het programma nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Day het volgende:
Zegt Lesley nou net dat ze Bart geen seconde verdrietig heeft gezien?
Dan kent ze haar vriendje wel heel erg slecht.
Mwah, zender uit en doek over de camera... en Bart kan zo met Lesley de poort uitlopen. Als hij wil. Nicolaas heeft het geintje al voorgedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mag niet, eerst 24uur aanvragen en verplicht gesprek met psych![]()
Mja, zou kunnen maar is niet echt Bart zijn stijlquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Mwah, zender uit en doek over de camera... en Bart kan zo met Lesley de poort uitlopen. Als hij wil. Nicolaas heeft het geintje al voorgedaan.![]()
Psies. Want aangeven dat je weg gestemd wil worden, werkt niet meer sinds Ilona. Dan maar op deze manier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.
Hij is niet gek.
Hij heeft nu ook al heel vaak verkondigt dat als er niemand uit gaat hij opstapt.
Dus wat gebeurt er dan, dat ze straks denken, hey waarom stemmen we Bart er dan niet uit, houd hij zijn inleg geld nog. Anders gaat hij toch weg.
Oei.....goed gedacht, maar zijn ze daar zo slim?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een spelletje is. Bart weet dat het niet gaat lukken om er iemand uit te krijgen.
Hij is niet gek.
Hij heeft nu ook al heel vaak verkondigt dat als er niemand uit gaat hij opstapt.
Dus wat gebeurt er dan, dat ze straks denken, hey waarom stemmen we Bart er dan niet uit, houd hij zijn inleg geld nog. Anders gaat hij toch weg.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan is meteen je vakantie verpest.
ja . Ze hebben echt wel in de gaten dat ze er niemand uit krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oei.....goed gedacht, maar zijn ze daar zo slim?
Amanda niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hebben Natasia en Amanda inmiddels een Valentijnsgroet van hun geliefde gekregen![]()
Hier net ook ff, opnieuw inbooten en doet het weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Stream down...DGK_REDACTIE een stekker is uit!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Zowieso heeft JDM zanglessen voor dat kind van Natasia geregeld..en van Wilgo hoor je nu niks meer dus misschien dat Natasia gedurende haar rijlessen Wilgo effe afzuigt in de berm langs de snelweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |