Stream staat op mute ... kan er even niet meer naar luisteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je daar naar kunt luisteren kunt als je de keuze hebt tussen de andere streams![]()
Ik dacht ook al, dat voelt Bartje wel heeeel goed aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 't
En ik zit er weer helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
nog ander half uur. aargh
Echt wel een domme klootzak!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Ahahaha Brian: Jaloezie is een slechte emotionele eigenschap! Wat een drol is het ook.......
kan ie strax in ieder geval met recht zeggen dat hij het wel wistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 't
Heb het idee dat Eric meer de bottom is, maar daar kun je je altijd behoorlijk in vergissen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef Miraaa het volgende:
Zou brian al een kurk op maat hebben laten maken ????![]()
Prachtig toch!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel een domme klootzak!!
De vriend van Amanda is erg jaloers, vandaar dat Brian dit zegt.
Maar een geluk dat Brian deze eigenschap bij zichzelf niet zietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En gelukkig is dat gevoel Brian geheel vreemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda wordt echt helemaal meegezogen in het verhaal van Brian.....Jammer hoor. Hij geniet en praat haar helemaal van Rogier af.
Maar wél een HBO-diploma....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Als jaloezie en arrogantie het overgewicht heeft"
![]()
Huub niet he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat Eric er snel weer uit ligt, te aandachtsgeil
Ja, Brian is niet jaloers...... die is gewoon bezitterigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
En gelukkig is dat gevoel Brian geheel vreemd.
Nee, zo redt je je relatie echt.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog drinkt echt veel volgens Amanda
heerlijk juist.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda wordt echt helemaal meegezogen in het verhaal van Brian.....Jammer hoor. Hij geniet en praat haar helemaal van Rogier af.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Oh God en ik dacht,"is die Rogier zo dik dan?"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Als jaloezie en arrogantie het overgewicht heeft"
![]()
quote:
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog drinkt echt veel volgens Amanda
Echt, hij kan over niets anders praten en denken dan Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Brian is niet jaloers...... die is gewoon bezitterig![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God en ik dacht,"is die Rogier zo dik dan?"
Heb het voorgaande niet zo goed gehoord.
Hangt hier dan een camera?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Degene die het minst aandachtgeil is (Sylvia) zit als het aan de redactie ligt op de schopstoel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat Eric er snel weer uit ligt, te aandachtsgeil
ligt het aan mij of geeft Bart steeds beter tegengas?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
Natasia vind bart niet aardig.
Zelfde dat ze wist hoe brian nena had behandelt en gelijk dikke maatjes met hem werd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef vzzzzzbx het volgende:
Lekker snugger van Amandel ook, als je weet hoe jaloers je vriend is, een huis intrekken waar je veel aandacht van andere jongens krijgt en al dan niet onder invloed van drank geflikflooid wordt
ik den k dat iedereen hem de hele dag feliciteert dat hij zo makkelijk van d'r afgekomen is...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Ebinas het volgende:
Leuk voor Rog om zo de vuile was buiten te hangen.
Als hij nog geen genoeg van haar had, dan nu wel
Heb medelijden met ons!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, houdt je bek, tegenover Brian maar vooral tegenover de streamers. Gek wijf
Met welk relatie heeft ze nooit probleem mee gehad?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef Black_king het volgende:
Amanda geeft aan dat ze in twee maanden tijd al heel vee;l problemen met Rogier heeft gehad. Brian haakt er vrolijk op in....
Hee..... niet te oppervlakkig over Brian hè..... hij praat en denkt ook over Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef Ashrak het volgende:
Echt, hij kan over niets anders praten en denken dan Huub.
Volgens mij zijn er meer mensen naar huis, maar goed hij staat er ver van af.
De kijker beslist, dat is wel duidelijk, na huubquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degene die het minst aandachtgeil is (Sylvia) zit als het aan de redactie ligt op de schopstoel...
Dus kennelijk is dat een gewenste eigenschap.
We zullen het binnenkort in het bubbelbad wel zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Heb het idee dat Eric meer de bottom is, maar daar kun je je altijd behoorlijk in vergissen...![]()
Ze trekt het aan, is het heldere inzicht nu van Amandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Met welk relatie heeft ze nooit probleem mee gehad?Ze vertelde ooit dat zij 11 keer op de politibureau stond met haar ex vriendje...
![]()
Ja die paarden- synthetische haar van d'rquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Die kunnen leuk urenlang elkaars (nep)haren stylen!
Ja, hij kan inderdaad veel beter en vaker sneren .. dus het gaat de goede kant op. Nog even en Bart komt echt los.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef korakel het volgende:
[..]
ligt het aan mij of geeft Bart steeds beter tegengas?![]()
LOL. Maar Eric kan meer maken dan Palma. Zij is tenslotte personeel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef GoldenGuy het volgende:
Palma schreef vandaag, om 18:06
Mythe [Eric] gaat er inderdaad vanavond in dus ik zal hem morgen ochtend als eerste even wakker gaan maken Wuhahahahaha GEWELDIGGGGGGGG
Ik heb afgelopen week een paar maal contact met hem gehad via messenger, maar nooit eerder ontmoet.
Wel weet ik 1 ding.....hij zal het zwaar krijgen o o o wat ze al niet met nieuw komers doen kijk maar naar mij.
Mythe voor zover ik kan, zal ik je steunen.
Niet dat je dit nog kan lezen want je weet als je gaat wonen in de Gouden kooi, mag je er niet meer uit.
Tot morgen ochtend 9uur dan kom ik je wakker maken
Bron: Gay.nl
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Nou snap ik waarom ze die dorpsgek leuk vind.
Ze valt op agressief.
Denkt ze eindelijk een keer goed te zitten heeft ze de grootste gek allertijden aan de haak.
Nou meid het is je gegund.
En de moraal van dit verhaal is........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef Sporti het volgende:
Brian verteld sprookje nu
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef vzzzzzbx het volgende:
Dit gesprek moet op YouTube, vereeuwigd op het web. Ik hoop dat iemand het opneemt
minder streams aanzetten kan helpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
Weten jullie of er iets aan de bufferende streams te doen is?
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
Je moet wel je benen over elkaar houden de hele dag, moet iik ook volgens zdngmw, kijk ff naar het verschil in figuurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
Syl met ene heel sexy jurkje
PM me anders evenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
compilatie misschien danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?
Moet het eerst maar even terugluisteren dan. (luister nl nu even niet)
wees blijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?
Moet het eerst maar even terugluisteren dan. (luister nl nu even niet)
Word nog erger zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
Die zit 24/7 achter de streams, geloof mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
compilatie misschien dan![]()
als rog het maar kan horen![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word nog erger zo.
Vrijdag was een grote ramp.
heb niks gezien en ben overal geweest toen.
Heb eigenlijk nog nooit een Amoebe-familie gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef Black_king het volgende:
Oei..... de klik begint te komen tussen Brainless en Brainlesser....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
haha Rogier 4 jaar in de bak gezeten???
Of impotentie, en schaamte ervoor naar een dokter te gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog kon al vier jaar geen sex hebben.... Gevangenis????
Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zal Rogier leuk vinden dat Amanda dit allemaal over hem zit te vertellen .... het is net alsof ik hem nu ook ken .... geeesh, wat een dom ding
Ik welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook......ik kan geen andere verklaring bedenken![]()
Hahaha, allebei gedachten heb ik ook gehad maar de meest logische kwam uit mijn vingersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of impotentie, en schaamte ervoor naar een dokter te gaan.
Al is gevangenis idd waarschijnlijker.
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
IK OOK !!!! .... ik wil Rogier nou weleens van dichtbij bekijken. De Man Die Het Vier Jaar Niet Deed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja ik vind het eigenlijk wel oneerlijk voor ons...........nu wil ik hem zien ook![]()
Hij zet streepjes op de muurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Brian zegt overigens dat hij 141 dagen al geen sex heeft gehad
Jaja oke die....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wel
Maar dat is zeker niet het geval bij hun.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
brian zijn masterplan nu aan de drank
Ja, hij begint vroeg met het haar dronken voeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Maar hij staat toch overal los van...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Zouden ze beiden sowieso niet kunnen onthoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef noa84 het volgende:
Ik geloof nu echt dat er niet gescript wordt. Dit verzin je gewoon niet!
Dus toch maar geen seks gehad met Neentje misschien ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Scripten is ook een groot woord, sturen is een beter imho....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef noa84 het volgende:
Ik geloof nu echt dat er niet gescript wordt. Dit verzin je gewoon niet!
amanda versoepelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Maar hij staat toch overal los van...
Moet hij zichzelf nu moed indrinken ?
De stream staat uit, maar vind het wel leuk om te reageren op de opmerkingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef jinca het volgende:
Vind het toch knap dat jullie uberhaupt proberen de gesprekken te volgen tussen Brian en Amanda..heb het opgegeven....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zouden ze beiden sowieso niet kunnen onthouden![]()
Zelfs met beelden terugkijken zit zij heus wel wat ze ziet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef Sporti het volgende:
Brian : misschien ziet zij wel wat ze ziet
En morgen dus weer geen vliegles......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Sporti het volgende:
Vind ik van mezelf ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef jinca het volgende:
Vind het toch knap dat jullie uberhaupt proberen de gesprekken te volgen tussen Brian en Amanda..heb het opgegeven....
Dumb and Dumber......Ze zijn weer terug op de buis !!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Doet hij alles wat hij van jou verwacht.
Amanda: Dan zegt hij, jij bent niet gereserveerd genoeg.
Brian: Leg uit.
Amanda: Alleen het woord al.
Er is nu verwarring over de dubbele betekenis van gereserveerd.![]()
Hij had toch seks gehad met Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Huh? Leg uit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Dat gesprek over "gereserveerd"
Zijn er nou echt mensen die zo dom zijn?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Villalux het volgende:
Heeerlijk zo een volwassen gesprek tussen 2 mensen weekdieren?!
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat die Eric echt een flop gaat worden lol.. hij word zo aangeprezen op de goudenkooi site
Toch maar even het geluid van 'er kwam een man bij de dokter' uit zetten en de streams aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
grrrrr het grote ergeren aan de streams gaat beginnen![]()
Ik heb gelukkig nog geen problemen .... Laten we hopen dat het zo blijft de rest van de avond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
Dat zou wel leuk zijn, maar hij kan beter eerst wat support regelen in het huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)
k kijk via www.kanalenkiezer.nl, niks bufferquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
ow ik dacht dat er maand stond, vond het al zo optimistischquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog geen problemen .... Laten we hopen dat het zo blijft de rest van de avond.
Lees even de Tien-site, daar staat Eric uitvoerig beschreven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef zaadjuh het volgende:
komt er echt ene nieuwe bewoner in???hoe weten jullie dat en ja sorry kon ff niet alles volgens ben net van me werk
Om eerlijk te zijn had ik dat er eerst ook staan ... weet niet waar dat vandaan is gekomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ik dacht dat er maand stond, vond het al zo optimistisch![]()
Heeft hij een keer iets rechtstreeks aan nena gevraagd of gezegt, zonder omweg van 3 uur??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Praat geen poep Brian, vraag gewoon wat je kansen zijn bij haar op sex
Cossen lezen of de Tien sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef zaadjuh het volgende:
komt er echt ene nieuwe bewoner in???hoe weten jullie dat en ja sorry kon ff niet alles volgens ben net van me werk
waaaat??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Ruudjem het volgende:
de tijd van het BEWERKSTELLIGEN is weer aangebroken
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Nicoss het volgende:
We weten gelukkig WEL beterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Sug4r het volgende:
Als je dit gesprek ziet tussen Syl en Natasia en je weet niet beter, denk je toch dat ze de grootste vriendinnen zijn?
hm bij mij wel, nou ja weer een adresje om naar toe te zappenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
k kijk via www.kanalenkiezer.nl, niks buffer
Ja Natasia heeft Amanda niet meer...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef Sug4r het volgende:
Als je dit gesprek ziet tussen Syl en Natasia en je weet niet beter, denk je toch dat ze de grootste vriendinnen zijn?
Ik dacht dat jij Brian fan was?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.
We wisten nooit echt wat hij deed, ondernemer is een heel ruim begrip.
Hij klonk heel successol en indien hij zo succesvol was in kleding zaken, had hij zeker een slimmere meid gehad en niet zo'n 19-jarige domme sletje.
Brian: "Om een stoere woord te gebruiken": capabel. Ik zei het gisteren die man geilt op hoe de worden op de tong valt betekenis is een secundaire zaak!![]()
Misschien uit angst voor de nieuwe bewoner ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jinca het volgende:
Natasia is echt harstikke gezellig...voor hoelang??
Huub heeft al een paar keer gezegd dat hij graag wil dat de mannelijke Amoebe ABN gaat spreken..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik nooit durfen over iets te zeggen maar ik vond maar een raar verhaal.
We wisten nooit echt wat hij deed, ondernemer is een heel ruim begrip.
Hij klonk heel successol en indien hij zo succesvol was in kleding zaken, had hij zeker een slimmere meid gehad en niet zo'n 19-jarige domme sletje.
Brian: "Om een stoere woord te gebruiken": capabel. Ik zei het gisteren die man geilt op hoe de worden op de tong valt betekenis is een secundaire zaak!![]()
Ikke een Brian fan!?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Brian fan was?
Nog één uurtje om precies te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jinca het volgende:
Ik denk dat voor mensen die naar de uitzendingen kijken of zo nu en dan een keer kijken Brian een leuke jongen is...ze moesten eens weten..ik vind hem erger dan Natasia. Natasia is voorspelbaar...Brian is a SICK FUCKquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ikke een Brian fan!?Mss in het begin toen ik hem nog niet kende een goede woord voor hem gehad meer niet.
Valt wel op hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, ik bedacht me net wat. Eric moet als vrouw het huis binnenkomen en Huub en Brian moeten lopen geilen op hem/haar.
vertelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Eric komt over min 2 minuten.
Wat een lekker joch ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
Check Huub out op stream 1!!
Bbrrrrquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja ze krijgt er een harde plasser van![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:02 schreef sheriff... het volgende:
Waarom staan die flatscreens binnen af te tellen???
Vraag me af of een pimp met een chauffeur rijdt...denk eerder dat ie in de drugs zitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij heeft die Roger gewoon 2 hoerenkasten
Brian: En nu krijg ik een terugbrief van haar. Ze is nu opgenomen in een siegriatrische inrichting..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Black_king het volgende:
Linda (14) begrijpt de gedichten van Brian heel goed......
Psies Brian, ouder zul je ze niet krijgen met je gedichten.....
Persoonlijk zit ik hem een beetje te knijpen, gewoon omdat ik het voor de verandering eens leuk zou vinden om eens niet een stereotype homo te zien. Ik denk dat ik nu al kromme tenen krijg..maar goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef koppiesoep het volgende:
Het wordt tijd voor een echte relnicht in de kooi. Een rasechte relnicht laat geen spaan heel van die achterlijke natasia. Moet ie wel ff een hekel hebben aan dat kutwijf natuurlijk. Dan kunnen we lachen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef Sporti het volgende:
pppppppfffffffff wat erg die Brian kan 112 gebeld worden, ik zou mijn dochter van 14 verbieden om contact te hebben met zo'n lamlul.
Ik weet het niet, ik denk dat het er eentje is waar Huub zich vanwege theatraal gedrag mateloos aan kan storen en dit niet onder stoelen en banken kan schuiven; ligt niet in Huubs aard en zal dus de draak met hem steken zoals hij ook bij Amanda doet.quote:Please laat het er eentje voor het Huub kamp zijn
Gisteren was ze master tegen Amanda. Ik kwam niet meer bij!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jinca het volgende:
dat komt goed, zie stukje tekst op de DGK site,eric spreekt:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub voelt een nieuwe vriend (Eric dus). Ik hoop dat het klopt
quote:De student laat namelijk niet over zich heen lopen. Dit is dan ook de reden dat hij het met Huub wel denkt te kunnen vinden in de Villa: “Ik ben blij dat hij terug is. Het is een slimme jongen, maar hij moet wel gaan bewijzen dat hij te vertrouwen is. Dan zouden we samen wel een paar spelletjes kunnen spelen!”Eric heeft een open en bewogen seksleven en geeft aan niet lang zonder te kunnen: “Ik heb in noodgevallen mijn linkerhand, maar je weet nooit wat er kan gebeuren. Het hangt af van mijn stemming. De ene dag heb ik zin in blond, de andere dag in gespierd en weer een andere keer wil ik een neger!”
Ik volg hun gesprek niet, maar word het wat tussen Amanda en Brian?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Nasp het volgende:
Hahaha Brian is lekker bezig. Eerst Rogier neerhalen en dan zichzelf helemaal ophemelen.
Ja, tijdens de briefwisselingen alles omdraaien en helemaal doen alsof je in zijn wereld wordt gezogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg ineens zin om een briefwisseling met Brian te worden..... En dan steeds meer siegratische dingen erin gooien.....
Als hij maar SLIM is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:07 schreef koppiesoep het volgende:
Het wordt tijd voor een echte relnicht in de kooi. Een rasechte relnicht laat geen spaan heel van die achterlijke natasia. Moet ie wel ff een hekel hebben aan dat kutwijf natuurlijk. Dan kunnen we lachen.
Daarna bundelen en uitgevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg ineens zin om een briefwisseling met Brian te gaan opstarten..... En dan steeds meer siegratische dingen erin gooien.....![]()
Nog steeds voorspelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik volg hun gesprek niet, maar word het wat tussen Amanda en Brian?
Ik heb ook dubbel gelegen, maar zeer zeker niet omdat Natasia master was. Alles behalve zelfs.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Gisteren was ze master tegen Amanda. Ik kwam niet meer bij!En Fok! was down
![]()
klopt maar ze vermoeden hetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
De bewoners weten toch helemaal niet zeker dat er, bij het aflopen van de klok, een nieuwe bewoner aan komt?
Brian dacht zelfs ff (enigszins grappend), dat er dan iemand uit moet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
De bewoners weten toch helemaal niet zeker dat er, bij het aflopen van de klok, een nieuwe bewoner aan komt?
Ze was eng....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook dubbel gelegen, maar zeer zeker niet omdat Natasia master was. Alles behalve zelfs.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is het toch een wijs man die Brian...er komt straks iemand binnen en dan zie je wie het is
Hij is zooo flex master, weet je. En ook heel diep. Én hij heeft een HBO diploma natuurlijk.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is het toch een wijs man die Brian...er komt straks iemand binnen en dan zie je wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |