Echt, hij kan over niets anders praten en denken dan Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Brian is niet jaloers...... die is gewoon bezitterig![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God en ik dacht,"is die Rogier zo dik dan?"
Heb het voorgaande niet zo goed gehoord.
Hangt hier dan een camera?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Degene die het minst aandachtgeil is (Sylvia) zit als het aan de redactie ligt op de schopstoel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat Eric er snel weer uit ligt, te aandachtsgeil
ligt het aan mij of geeft Bart steeds beter tegengas?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
Natasia vind bart niet aardig.
Zelfde dat ze wist hoe brian nena had behandelt en gelijk dikke maatjes met hem werd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef vzzzzzbx het volgende:
Lekker snugger van Amandel ook, als je weet hoe jaloers je vriend is, een huis intrekken waar je veel aandacht van andere jongens krijgt en al dan niet onder invloed van drank geflikflooid wordt
ik den k dat iedereen hem de hele dag feliciteert dat hij zo makkelijk van d'r afgekomen is...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Ebinas het volgende:
Leuk voor Rog om zo de vuile was buiten te hangen.
Als hij nog geen genoeg van haar had, dan nu wel
Heb medelijden met ons!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, houdt je bek, tegenover Brian maar vooral tegenover de streamers. Gek wijf
Met welk relatie heeft ze nooit probleem mee gehad?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef Black_king het volgende:
Amanda geeft aan dat ze in twee maanden tijd al heel vee;l problemen met Rogier heeft gehad. Brian haakt er vrolijk op in....
Hee..... niet te oppervlakkig over Brian hè..... hij praat en denkt ook over Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef Ashrak het volgende:
Echt, hij kan over niets anders praten en denken dan Huub.
Volgens mij zijn er meer mensen naar huis, maar goed hij staat er ver van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |