Stream staat op mute ... kan er even niet meer naar luisteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je daar naar kunt luisteren kunt als je de keuze hebt tussen de andere streams![]()
Ik dacht ook al, dat voelt Bartje wel heeeel goed aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 't
En ik zit er weer helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
nog ander half uur. aargh
Echt wel een domme klootzak!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Ahahaha Brian: Jaloezie is een slechte emotionele eigenschap! Wat een drol is het ook.......
kan ie strax in ieder geval met recht zeggen dat hij het wel wistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:21 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 't
Heb het idee dat Eric meer de bottom is, maar daar kun je je altijd behoorlijk in vergissen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:25 schreef Miraaa het volgende:
Zou brian al een kurk op maat hebben laten maken ????![]()
Prachtig toch!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel een domme klootzak!!
De vriend van Amanda is erg jaloers, vandaar dat Brian dit zegt.
Maar een geluk dat Brian deze eigenschap bij zichzelf niet zietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En gelukkig is dat gevoel Brian geheel vreemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda wordt echt helemaal meegezogen in het verhaal van Brian.....Jammer hoor. Hij geniet en praat haar helemaal van Rogier af.
Maar wél een HBO-diploma....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Als jaloezie en arrogantie het overgewicht heeft"
![]()
Huub niet he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat Eric er snel weer uit ligt, te aandachtsgeil
Ja, Brian is niet jaloers...... die is gewoon bezitterigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
En gelukkig is dat gevoel Brian geheel vreemd.
Nee, zo redt je je relatie echt.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog drinkt echt veel volgens Amanda
heerlijk juist.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda wordt echt helemaal meegezogen in het verhaal van Brian.....Jammer hoor. Hij geniet en praat haar helemaal van Rogier af.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef Black_king het volgende:
Oh God en ik dacht,"is die Rogier zo dik dan?"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Als jaloezie en arrogantie het overgewicht heeft"
![]()
quote:
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Rog drinkt echt veel volgens Amanda
Echt, hij kan over niets anders praten en denken dan Huub.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Brian is niet jaloers...... die is gewoon bezitterig![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God en ik dacht,"is die Rogier zo dik dan?"
Heb het voorgaande niet zo goed gehoord.
Hangt hier dan een camera?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk kind is het toch hè, Huub z'n familie en vrienden worden door Brian te kijk gezet met allerlei achterlijke opmerkingen, maar Amanda flikkert gewoon zelf alle vuile was naar buiten.
Die heeft echt niet door dat iedereen alles kan zien en horen.....
Degene die het minst aandachtgeil is (Sylvia) zit als het aan de redactie ligt op de schopstoel...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat Eric er snel weer uit ligt, te aandachtsgeil
ligt het aan mij of geeft Bart steeds beter tegengas?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
Natasia vind bart niet aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |