Dat gaat m niet worden dan hè....... nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Ashrak het volgende:
Nee, joh.
Hoe kom je daar nou bij![]()
Zit nog bij stap 1 of zelfs nog voor stap 1 ... glasharde ontkenning.
Huub (lachend): "Voor XX miljoen" (ben even kwijt hoeveel miljoen)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef Ashrak het volgende:
Huub: "Je moet vaker een pak aantrekken man"
Bart: "Waarom"
Huub: "Dan ben je bijna leuk om naar te kijken"
Das vast weer een broodje aap verhaal, anders stonden de zgn. foto's die gemaakt zijn toch allang hier?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Hmmm heeft iemand nog iets gehoord van de foto's van Natasia die Wilgo ontmoet tijdens de rijlessen?
Ze vind het jurkje leuk, dus ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Leuke kleding voor Syl, werd tijd trouwens, en weer CS kleding voor Snollie![]()
CS?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Leuke kleding voor Syl, werd tijd trouwens, en weer CS kleding voor Snollie![]()
I rest my casequote:
Centraal Station...... de plek waar Nena zich volgens Natasia over een paar jaar tegen een spotprijsje verhoert.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef vzzzzzbx het volgende:
CS?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden dan hè....... nog in de ontkenningsfase![]()
Eigenlijk '' achter het CS'' de opmerking van zdngmw tegen Nena, je voor ¤ 10,- ver kopen achter Het CS.quote:
ja, je ziet het aan 'm. je ziet 'm denken "eindelijk een keer iets meer niveau"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
Bart MOET het wel prettig vinden om met Huub en Syl te praten. Dan gaat het eens niet over het spel en het is dan eens een keer geen geroddel.
Je bent echt een newbie hè...... niet alleen qua Fok! maar ook qua DGK.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef vzzzzzbx het volgende:
verder kom ik ook niet. iemand die rond CS hangt? tippelzone?
Je kunt ook het verschil zien ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
Bart MOET het wel prettig vinden om met Huub en Syl te praten. Dan gaat het eens niet over het spel en het is dan eens een keer geen geroddel.
en ik ben nog zo stom om het uit te leggen ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent echt een newbie hè...... niet alleen qua Fok! maar ook qua DGK.
Zoek maar ff op YouTube naar de ruzie tussen Nena en Natasia.
Oh ik hoop toch echt dat Eric nu al/nog mee zit te kijken en homofobe Bart daar strax eens even flink mee gaat plagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Haha, Bart: mijn vriend wordt jaloers.
anders ik wel....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
Bart huub en Sylvia hebben lol. Bart vraagt zich af wat voor mongool zich heeft opgegeven.
Doe ff aardig zegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent echt een newbie hè...... niet alleen qua Fok! maar ook qua DGK.
Zoek maar ff op YouTube naar de ruzie tussen Nena en Natasia.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Lady-night het volgende:
Ja maar bart laat Huubje vallen.
En Bart heeft gelijk....... het is eerst een jongen en daarna een vrouw, alleen die 30 minuten is voor een complete make-over misschien een beetje snel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
![]()
![]()
huub denkt dat het een man is.
Bart een jongen tussen 20 en 30
daarna ene vrouw tussen 35 en 45. In tijdsbestek van 30 minuten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Bart heeft gelijk....... het is eerst een jongen en daarna een vrouw, alleen die 30 minuten is voor een complete make-over misschien een beetje snel.![]()
====>quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Brian: Belangrijk dat je zus langskomt..
Brain: Ik maak natuurlijk WEL kennis met haar. GATVER
Ik kan die kostsmiley niet zo snel vinden
You never know maar denk het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt vanavond toch geen vervanging voor Ilona?
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 'tquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Miraaa het volgende:
Bart heeft het bijna goed...![]()
Er komt een jongen van pak em beet 20-30 en daarna een vrouw van 30-35.........en dat in een tijdsbestek van een half uur
Ehhhhhhhhhh, fout bart, ze komen gelijktijdig.......in 1 en de zelfde persoon....![]()
Dat je daar naar kunt luisteren kunt als je de keuze hebt tussen de andere streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Brian: Belangrijk dat je zus langskomt..
Brain: Ik maak natuurlijk WEL kennis met haar. GATVER
Ik kan die kostsmiley niet zo snel vinden
Ik mag bart wel hoor. Beetje saai, maar okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef jinca het volgende:
[..]
Je bent een echte Bart fan..of niet..ik wel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |