quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Lady-night het volgende:
Ja maar bart laat Huubje vallen.
En Bart heeft gelijk....... het is eerst een jongen en daarna een vrouw, alleen die 30 minuten is voor een complete make-over misschien een beetje snel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
![]()
![]()
huub denkt dat het een man is.
Bart een jongen tussen 20 en 30
daarna ene vrouw tussen 35 en 45. In tijdsbestek van 30 minuten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Bart heeft gelijk....... het is eerst een jongen en daarna een vrouw, alleen die 30 minuten is voor een complete make-over misschien een beetje snel.![]()
====>quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Brian: Belangrijk dat je zus langskomt..
Brain: Ik maak natuurlijk WEL kennis met haar. GATVER
Ik kan die kostsmiley niet zo snel vinden
You never know maar denk het niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt vanavond toch geen vervanging voor Ilona?
gelijktijdig is ook binnen een tijdsbestek van een half uur. bart weet 'tquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Miraaa het volgende:
Bart heeft het bijna goed...![]()
Er komt een jongen van pak em beet 20-30 en daarna een vrouw van 30-35.........en dat in een tijdsbestek van een half uur
Ehhhhhhhhhh, fout bart, ze komen gelijktijdig.......in 1 en de zelfde persoon....![]()
Dat je daar naar kunt luisteren kunt als je de keuze hebt tussen de andere streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Brian: Belangrijk dat je zus langskomt..
Brain: Ik maak natuurlijk WEL kennis met haar. GATVER
Ik kan die kostsmiley niet zo snel vinden
Ik mag bart wel hoor. Beetje saai, maar okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef jinca het volgende:
[..]
Je bent een echte Bart fan..of niet..ik wel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |