quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Miraaa het volgende:
Ben benieuwt wat hij tegen erik ga zeggen ???![]()
Sorry ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik vond je nog wel zo helder, maar begin jij nu ook al met:
Ja, maar je weet dat zij weet dat haar zus het weet ??![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Sporti het volgende:
hahahaha Amanda valt door de mand ze heeft een duidelijke paypal voorkeur
Ik begrijp je helemaal........ daarom ben ik ook zo lang mogelijk streamlessquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
Sorry ....
Maar als ik op een dag zo lang gedwongen word om naar gesprekken te kijken van de 2 amoebes heb ik een zwak moment.....
We gaan inderdaad wel omhoog qua analyses ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij weet wat haar zus weet dat zij weet. Ze zat er nl niet naast.
Brian is een macho en een homofoob en daar heb ik het niet op”, laat hij in niet mis te verstane woorden weten. Maar als het aan de Leidenaar ligt, is het Natasia die als eerste de Villa verlaat: “Ze moet gewoon terug naar haar kinderen.”quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef jinca het volgende:
Denk dat Eric reeds zijn strategie al bepaald heeft...Oh,wat krijgt Natasia het op haar bordje...Brian mag nog een extra pilletje voor 21.00 uur en Amanda doet al niet meer mee...
Denk dat tie gelijk Huub en Sylvia gaat opzoeken...Bart is een twijfelgeval...denk ik..
Dit is een echte Braaaaajen opmerkingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Sporti het volgende:
hahahaha Amanda valt door de bank ze heeft een duidelijke paypal voorkeur
En gaat vervolgens verder met voerenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef Black_king het volgende:
Huub lacht wat besmuikt als sex met een man wordt gesuggereerd door Bart....
Ik probeer het wel, maar het afkicken van de streams .. tis zo moeilijk ..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal........ daarom ben ik ook zo lang mogelijk streamless![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Even 2 citaten gepikt van Eric op de tien site............alleen hierom mag ik hem nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, het valt niet mee....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:57 schreef Ashrak het volgende:
Ik probeer het wel, maar het afkicken van de streams .. tis zo moeilijk ..
Die zit achter al mee te kijken natuurlijk...... Hij krijgt even tips en mag het scriptboek even inkijken.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Ashrak het volgende:
Ow dit is wel leuk zo ...
Als Huub echt al weet wie er binnenkomt is dit natuurlijk wel een mooi gesprek voor de nieuwe bewoner om uit te vinden hoe ze er in staan.
En daar heeft hij gelijk in, ze verhoeren zichzelf daar gewoon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
Huub "Wij allemaal prostitueren toch ons eigen leven hier"
En zo is het maar net, komt wel bij dat ik een voyeur ben met het volgen van de streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef Black_king het volgende:
Huub "Wij allemaal prostitueren toch ons eigen leven hier"
En krijgt inderdaad via het script mee wat hij moet gaan doen ... eens kijken of hij het spel van DGK wil spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die zit achter al mee te kijken natuurlijk...... Hij krijgt even tips en mag het scriptboek even inkijken.....![]()
Johquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Dogga het volgende:
Amanda begrijpt niet wat huub uit zit te leggen
verhoereren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar heeft hij gelijk in, ze verhoeren zichzelf daar gewoon.
iddquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:02 schreef Dogga het volgende:
"welke kleur wijn"
Zeg ehm Ashrak, wanneer komt hier de rest van de info???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Ashrak het volgende:
En krijgt inderdaad via het script mee wat hij moet gaan doen ... eens kijken of hij het spel van DGK wil spelen.
Volgens mij zien ze het zolangzamerhand zelf ook als TV maken. Na een heftige scene zie je ze ook vaak gebroederlijk bijeenzitten en een wijntje op de goede afloop drinken.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef Ethel het volgende:
Wat een gezellig sfeertje aan tafel zeg, je zou bijna vergeten dat ze ook wel eens ruzie hebben.
Gronden van waarheid denk ik!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef THCees het volgende:
heb dus net ff de tv-uitzending gekeken (van zo'n 4/5 dagen geleden) .
ze lieten het stukkie zien van RTL-boulevard .....maar niet dat stukkie met de ex van natasia en de enstra-tapes.
ik denk dat tien zich niet in vingers wil snijden of zo .....want wat is anders de reden dat ze dat niet uitzenden![]()
Kortom de smoel van natsia was priceless .....maar tien waarom nie alles uitzenden
![]()
ja in de uitzending van vandaag zijn zowel huub als illona weg gegaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef THCees het volgende:
ze lieten het stukkie zien van RTL-boulevard .....maar niet dat stukkie met de ex van natasia en de enstra-tapes.
ik denk dat tien zich niet in vingers wil snijden of zo .....want wat is anders de reden dat ze dat niet uitzenden![]()
Kortom de smoel van natsia was priceless .....maar tien waarom nie alles uitzenden
![]()
[/quot
Is in de TV uitzending Ilona al naar huis?
Misschien vannacht als ik toch niet kan slapen .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ehm Ashrak, wanneer komt hier de rest van de info???![]()
Dat je een DGK verslaving hebt???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef Ashrak het volgende:
Misschien vannacht als ik toch niet kan slapen .....
Maar een ding heb ik natuurlijk al verklapt
En dat heb ik dan net weer gemist.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Gronden van waarheid denk ik!
Maar die jongen in die sportauto waar Huub mee aankwam....
Dat is toch STIJN??![]()
![]()
![]()
HOI STIJN! ( leuke jongen die Stijn! Fout dasje, das dan weer een beetje jammer, maar leuke jongen!)
ja da was vandaag !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef THCees het volgende:
![]()
[/quot
Is in de TV uitzending Ilona al naar huis?
Nee, joh.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je een DGK verslaving hebt???![]()
wrs bij UPDATESquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En dat heb ik dan net weer gemist.....
FF kijken of ik dat nog ergens kan vinden.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
Gezellie, Jelmer gaat morgen weer cadeautjes brengen bij Natasia thuis @@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |