quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien bewaart hij haar in de schuur en mag ze er af en toe voor wat hand en spandiensten uit komen
Volgens mij woonde juist Amanda bij haar zus, ......ging vervolgens bij Rogier wonen, waar zoals we weten zij 2 maanden mee ging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Kaleddis het volgende:
Maarreh, als d'r zus nu bij Rog woont, was dit dan ook Rogier z'n huis ? Zag er nou niet zo heel sjiek uit. Volgens Amanda zou het heel wat moeten wezen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja het homo forum is ook ingelogd nu![]()
Dank je, maar het gaat nu gelukkig weer beterquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Need I say morequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de homovriendelijkheid in het huis?
Bart zal wel niet houden van het nichterige, en Brian schijnt niets met homo's te maken willen hebben? En verder?
Aha, Rogier is dus de afgelopen dagen druk geweest de spullen van zusje te verhuizen en kan op Valentijnsdag niet omdat ie dan Amanda dr spullen uit het huis van dr zus naar dr moeder moet verhuizen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
Volgens mij niet, haar spullen stonden bij haar zus toen ze de goedenkooi inging omdat ze ruzie had gehad met Rogier.
daarom had ze ook geen kleding bij haar toen ze binnen kwam, haar zus was die dag niet bereikbaar.
Nee maar Eric zeg wel dit....:;)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Bart zal wel niet houden van het nichterige, en Brian schijnt niets met homo's te maken willen hebben? En verder?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee maar Eric zeg wel dit....:;)
Eric heeft een open en bewogen seksleven en geeft aan niet lang zonder te kunnen: “Ik heb in noodgevallen mijn linkerhand, maar je weet nooit wat er kan gebeuren. Het hangt af van mijn stemming. De ene dag heb ik zin in blond, de andere dag in gespierd en weer een andere keer wil ik een neger!”
Nog een zonnebankie Brian![]()
Helaas sla je de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef jinca het volgende:
[..]
Als Fok maar van hem houdt...komt tie een heel eind![]()
Zo lang ie Natasia en Brian aanpakt heeft ie bij mij al een streepje voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef jinca het volgende:
[..]
Als Fok maar van hem houdt...komt tie een heel eind![]()
kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij niet, haar spullen stonden bij haar zus toen ze de goedenkooi inging omdat ze ruzie had gehad met Rogier.
daarom had ze ook geen kleding bij haar toen ze binnen kwam, haar zus was die dag niet bereikbaar.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee maar Eric zeg wel dit....:;)
Eric heeft een open en bewogen seksleven en geeft aan niet lang zonder te kunnen: “Ik heb in noodgevallen mijn linkerhand, maar je weet nooit wat er kan gebeuren. Het hangt af van mijn stemming. De ene dag heb ik zin in blond, de andere dag in gespierd en weer een andere keer wil ik een neger!”
Nog een zonnebankie Brian![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Huub en Syl slim genoeg zijn om verder te kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die is voor Amanda...van elke zin jokt ze de helft..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Prachtige bijnaam voor Brian, die hou ik erin
Zo zie en hoor ik het ook!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
En zusje zou oorspronkelijk bij Amanda en Rogier komen logeren, maar toen ging Amanda plotseling DGK in
En toen is zusje toch bij Rogier langs geweest en zijn ze flink wezen stappen.
Ik haal er niet uit dat zus met Rogier vreemd gaat.
Wel dat zus erg eenzaam is en niet meer naar buiten en onder de mensen wil zijn.
Waarschijnlijk kan ze (nog) niet goed functioneren zonder hulp van Amanda.
Ergo..... ik zie het als een schreeuw om hulp
Niet waar, ze heeft het toch zelf gezien?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef jinca het volgende:
[..]
Die is voor Amanda...van elke zin jokt ze de helft..
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Huub en Syl slim genoeg zijn om verder te kijken
dan alleen de "homo" en misschien een aanwinst in hun kamp.
Maar Brian zit al aan de pillen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef jinca het volgende:
Die is voor Amanda...van elke zin jokt ze de helft..
Het spel moet inderdaad verder gespeeld worden, dus iedereen zal de nieuwe bewoner wel in zijn of haar kamp willen hebben. Ik denk alleen dat Huub en Sylvia de enige zijn met echte sociale vaardigheden en oprechtheid om een persoon in hun kamp of niet toch als persoon te blijven behandelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Huub en Syl slim genoeg zijn om verder te kijken
dan alleen de "homo" en misschien een aanwinst in hun kamp.
Dat dacht ik nu ook, meer van kom thuis.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
En zusje zou oorspronkelijk bij Amanda en Rogier komen logeren, maar toen ging Amanda plotseling DGK in
En toen is zusje toch bij Rogier langs geweest en zijn ze flink wezen stappen.
Ik haal er niet uit dat zus met Rogier vreemd gaat.
Wel dat zus erg eenzaam is en niet meer naar buiten en onder de mensen wil zijn.
Waarschijnlijk kan ze (nog) niet goed functioneren zonder hulp van Amanda.
Ergo..... ik zie het als een schreeuw om hulp
Als die klokl die je iedere x in beeld zie op nul ziet staan......Over 2 uur zo ongeveerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
hoe laat komt eric?
Ja, maar je weet dat zij weet dat haar zus het weet dus de boodschap komt niet aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook, meer van kom thuis.
En deze jongen weet iig wel waar hij aan begint en weet dus ook dat hij Natasia en Brian niet moet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
Het spel moet inderdaad verder gespeeld worden, dus iedereen zal de nieuwe bewoner wel in zijn of haar kamp willen hebben. Ik denk alleen dat Huub en Sylvia de enige zijn met echte sociale vaardigheden en oprechtheid om een persoon in hun kamp of niet toch als persoon te blijven behandelen.
Ja dat moet hij nog gezien hebben, die fotoos met die bolle neptieten stonden levensgroot naast die van Palma........en die kende hij zogenaamd ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Black_king het volgende:
Denk dat Huub een zwijgplicht opgelegd heeft gekregen..... Tuurlijk wet hij dat Eric de kooi inkomt....
Maar hij rookt nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Brian zit al aan de pillen...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef Black_king het volgende:
Brian: "De Het alcohol was gedestilleerd tot 6%...."
Die jongen slaat echt wartaal uit .....
Goh, hoe zou hij op deze associatie komen......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
hahahah huub verteld het Homo verhaal nog een keer van het voorbeeldige kind van Natasia
Damn, ik vond je nog wel zo helder, maar begin jij nu ook al met:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef Ashrak het volgende:
Ja, maar je weet dat zij weet dat haar zus het weet dus de boodschap komt niet aan.
begint het gelazer nu alweerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef korakel het volgende:
iemand een goede link naar streams die het wel doen?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef korakel het volgende:
iemand een goede link naar streams die het wel doen?
Ben benieuwt wat hij tegen erik ga zeggen ???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
hahahah huub verteld het Homo verhaal nog een keer van het voorbeeldige kind van Natasia
Ik denk niet dat zij weet wat haar zus weet dat zij weet. Ze zat er nl niet naast.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat zij weet dat haar zus het weet dus de boodschap komt niet aan.
thanxquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |