Bij Rog, dus pas maar opquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Waar woont die zus? Ik ben ook eenzaam....![]()
dat ook.....dan werken die Valiums twee keer zo sterk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
En dan hopen we maar dat hij weer niet doorzakt, de avond van te voren....
Ben blij dat je het in ieder geval gedeeltijk met me eens bent, ik cos me te pletter, maar je kunt natuurlijk niet alles onthoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
[..]
Huub heeft het etentje geregeld. Daarna volgt logischerwijs natuurlijk de CP overdracht door Syl....
Of niet natuurlijk....![]()
Ja dat laatste is op z'n minst discutabel. Het zou zijn omdat de zus pas aangifte kon doen na haar coma en het misdrijf toen verjaard zou zijn....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Miraaa het volgende:
Die zus is in elkaar geslagen door een ex vriendje met als gevolg dat ze gevonden is met een hersenbloeding.
Dit heeft na een lange coma periode een jaar revalidatie tot gevolg gehad. ( dit vertelde ze aan Brian )
(Het enige vreemde aan haar verhaal toen, vond ik dat die jongen nooit vervolgt kon worden, omdat het na een jaar verjaart zou zijn ???)![]()
Nee toch. In de brief stond dat Rogier niet "kan" of wilquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Heb ff teruggezocht maar heb niks kunnen vinden, komt Rogier morgen nou???
Ja dat deel van het verhaal vond ik ook erg vaag, kan helemaal niet zelfs volgens mij. zware mishandeling met die gevolgen is echt niet binnen 1 jaar verjaardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef s0k het volgende:
[..]
Eh, diefstal kan verjaren. Moord iig niet, verkrachting weer wel dacht ik, maar daar gaan echt veel jaren over. Lijkt me dat het zelfde geld voor zware mishandeling.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben blij dat je het in ieder geval gedeeltijk met me eens bent, ik cos me te pletter, maar je kunt natuurlijk niet alles onthouden![]()
Ook moord verjaart in dit land nog gewoon. Het is achterlijk maar het is niet andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef s0k het volgende:
Eh, diefstal kan verjaren. Moord iig niet, verkrachting weer wel dacht ik, maar daar gaan echt veel jaren over. Lijkt me dat het zelfde geld voor zware mishandeling.
Ter aanvulling:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat laatste is op z'n minst discutabel. Het zou zijn omdat de zus pas aangifte kon doen na haar coma en het misdrijf toen verjaard zou zijn....
Dat is dus gelul, want om te voorkomen dat iemand in geval van mishandeling geen aangifte doet vanwege bedreigingen enz. mag de officier van justitie dat al jaren zelf doen.
Dit is juist veranderd om te zorgen dat er altijd aangifte gedaan kan worden.
We gaan niet Brian zijn taktieken overnemen hehquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Rog is waarschijnlijk niet veel thuis, als ik het zo hoor. Ze is eenzaam, maw Rogier is ook steeds de hort op met een ander wijf......alleen Amanda snapt dat niet.....quote:
Het gaat er imho om dat er een misdaad gepleegd is. Dus absoluut nog niet verjaard....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Ter aanvulling:
"Het onderscheid is van belang voor de procedureregels die gevolgd moeten worden. Een voorbeeld is de duur van de verjaringstermijn waarbinnen de straf gevorderd moet worden: voor overtredingen is dat 6 maand, voor wanbedrijven 5 jaar, voor misdaden 10 of 15 jaar (die termijnen kunnen verlengd worden en maximaal verdubbeld)" (Wikipedia)
Weet niet hoelang ze comateus was?
En gigageilquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Stik, heb je gelijk in, nou je het zegt. 18 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook moord verjaart in dit land nog gewoon. Het is achterlijk maar het is niet anders![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef Miraaa het volgende:
[..]
We gaan niet Brian zijn taktieken overnemen heh![]()
Ach, er zullen vast andere zaken hebben meegespeelt, die amanda niet voor de camera durfde te vertellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het gaat er imho om dat er een misdaad gepleegd is. Dus absoluut nog niet verjaard....
Sorry hoor, maar wanbedrijven bestaan in Nederland niet (Belgisch strafrecht)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Ter aanvulling:
"Het onderscheid is van belang voor de procedureregels die gevolgd moeten worden. Een voorbeeld is de duur van de verjaringstermijn waarbinnen de straf gevorderd moet worden: voor overtredingen is dat 6 maand, voor wanbedrijven 5 jaar, voor misdaden 10 of 15 jaar (die termijnen kunnen verlengd worden en maximaal verdubbeld)" (Wikipedia)
Weet niet hoelang ze comateus was?
ja een filmpje van ons streamers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef GoldenGuy het volgende:
Sylvia verdient ook een videoboodschap!!!!!
Dan kun je nog beter naar de Bart Smit gaan en daar een pop uitzoeken, eentje waar ook een uit-knop op zitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Potdikkemme, zitten die belgen alweer onze wikipedia te vervuilen dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:27 schreef noa84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wanbedrijven bestaan in Nederland niet (Belgisch strafrecht)
Die zus wacht gewoon totdat ze daar ook uit huis word geslagenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz...die zus woont bij Rogier?!? Best wel vreemd, als je als zus weet dat de relatie over is...En dan ook nog eens je zus richting Brian gaat sturen...[afbeelding]
Ik neem het met de dode zee!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef jinca het volgende:
Ben bang dat we alles wat Amanda zegt met een klein of groot korreltje zout moeten gaan nemen....
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Amanda excuses aangeboden aan Natasia met veel snot kwijl en tranen van beide kanten![]()
Gevalletje Tara Singh Varma?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef jinca het volgende:
Ben bang dat we alles wat Amanda zegt met een klein of groot korreltje zout moeten gaan nemen....
Ik zat fout, mea culpa, heb mijn opmerking net ge-edit:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef s0k het volgende:
Stik, heb je gelijk in, nou je het zegt. 18 jaar dacht ik.
quote:Verjaring:
Verder wordt op 1 januari 2006 de verjaring afgeschaft bij misdrijven waarop een levenslange gevangenisstraf staat. Het gaat dan om de meest ernstige zaken zoals moord. Voorts wordt voor misdrijven waarop een gevangenisstraf van meer dan 10 jaar staat, de termijn verhoogd van 15 naar 20 jaar. Een en ander is het gevolg van een initiatiefwetsvoorstel. De regeling geldt niet alleen voor nieuwe gevallen maar ook voor zaken waarvan op 1 januari 2006 de verjaringstermijn nog niet is verlopen.
Ja het homo forum is ook ingelogd nuquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef noa84 het volgende:
Pff, de streams beginnen nu al te bufferen![]()
Ziet er niet uit inderdaad. Nog een puntje waarom hij perfect bij Amoebe pastquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Miraaa het volgende:
Kan iemand Brian uitleggen hoe je een lepel moet vasthouden........![]()
Volgens mij niet, haar spullen stonden bij haar zus toen ze de goedenkooi inging omdat ze ruzie had gehad met Rogier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz...die zus woont bij Rogier?!? Best wel vreemd, als je als zus weet dat de relatie over is...En dan ook nog eens je zus richting Brian gaat sturen...[afbeelding]
Er wordt geadviseerd vanaf 21.00 uur de streams te volgen, om 18.00 uur ging er een scherm aan in de villa waarop 4 uur werd teruggeteld, dus ik ga er vanuit dat het rond 22.00 uur gaat beginnen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef Miraaa het volgende:
Maarre.......hoe gaat "Diva Eric" vanavond de woning betreden...........
Als Eric of Natrascha <=== of wat hij er ook van gemaakt heeft![]()
Misschien bewaart hij haar in de schuur en mag ze er af en toe voor wat hand en spandiensten uit komenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Kaleddis het volgende:
Maarreh, als d'r zus nu bij Rog woont, was dit dan ook Rogier z'n huis ? Zag er nou niet zo heel sjiek uit. Volgens Amanda zou het heel wat moeten wezen.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef noa84 het volgende:
Pff, de streams beginnen nu al te bufferen![]()
Alleen moord verjaart niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook moord verjaart in dit land nog gewoon. Het is achterlijk maar het is niet anders![]()
Edit: wet is per 1 januari 2006 aangepast.... zware misdrijven verjaren niet meer.
Tara Singh Pharmaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Sporti het volgende:
Gevalletje Tara Singh Varma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |