Oh god.... het kan dus nog erger...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is dit de gezonde zus
Dit is dus de zus met de hersenbloeding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Oh god.... het kan dus nog erger...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Miraaa het volgende:
Brian gooit zijn loverboy skills er weer tegenaan.![]()
En daardoor verlamd toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is dus de zus met de hersenbloeding.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ze ging het nog net niet opbiechten.
Zus met Rog, Amandel met Brian, zo was de redenatie
Mis ik iets, BOerBart heeft toch nog geen CP's?????quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Black_king het volgende:
Bart vraagt of Lesley uitgenodigd is.... Huub bevestigt dat.
om haar eigen affaire met Rogier te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het idee dat de zus haar een beetje richting Brian aan het duwen was.
Je mist ongeveer 13 COSsen......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mis ik iets, BOerBart heeft toch nog geen CP's?????
Eeen beetje ???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het idee dat de zus haar een beetje richting Brian aan het duwen was.
Hij heeft toch ook de cp's niet nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mis ik iets, BOerBart heeft toch nog geen CP's?????
Daar kun je ook liggen om lichamelijk weer op kracht te komen van eventuele schade van een hersenbloeding en/of coma.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef s0k het volgende:
'ze lag in het revalidatiecentrum'
die zus is dus niet meer 100%
Houd op zeg, wij wisten toch nog niet of dit het 'zieke' zusje was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
Shame on you, diegenen die allemaal begonnen te schreeuwen hoe dom en sloom ze was........
Echt niet, er is nog geen CP over tafel gekomen, iig niet de 300 van Huub, want die heeft ie niet, die moeten van Syl komenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je mist ongeveer 13 COSsen......![]()
Ze schijnt door haar ex-vriend in elkaar geslagen te zijn en daardoor een hersenbloeding te hebben opgelopen. Heel naar verhaal.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Black_king het volgende:
De zus heeft dus in een revalidatiecentrum gezeten....
OK, maar een welbespraaktje vrouw met een IQ van 170 zal ze ook niet zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
Shame on you, diegenen die allemaal begonnen te schreeuwen hoe dom en sloom ze was........
sorry Komt omdat ze zo leek op haar zus amandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
In het telefoongesprek met rogier werd ze door hem ook Eems genoemdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef vzzzzzbx het volgende:
Werd het geluid weggedraaid toen ze het over Eems / Amy hadden?
Is Amandel haar stage name??
mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Dogga het volgende:
ik vind die "jaa" van amandel ook erg irritant worden
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar die hersenbloeding verklaart ook dat die zus Brian wel okee vond.
Die zus is in elkaar geslagen door een ex vriendje met als gevolg dat ze gevonden is met een hersenbloeding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:16 schreef s0k het volgende:
'ze lag in het revalidatiecentrum'
die zus is dus niet meer 100%
wat nou shame?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
wist ik niet ....heb bij deze mijn commentaar verwijderd...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haar zus, heeft een hersenbloeding gehad. Dat heeft niets met intelligentie van doen.
Niet als hij Valium slikt..... ( Diazepam = Valium)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat dus vliegen.....Is dat nou wel zo verstandig ?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar die hersenbloeding verklaart ook dat die zus Brian wel okee vond.
Huub heeft het etentje geregeld. Daarna volgt logischerwijs natuurlijk de CP overdracht door Syl....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, er is nog geen CP over tafel gekomen, iig niet de 300 van Huub, want die heeft ie niet, die moeten van Syl komen
Dat wel, maar ze legde nu uit waarom Eems, kort voor Amy. En toen was het een paar seconde abrupt stilquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
In het telefoongesprek met rogier werd ze door hem ook Eems genoemd
Eh, diefstal kan verjaren. Moord iig niet, verkrachting weer wel dacht ik, maar daar gaan echt veel jaren over. Lijkt me dat het zelfde geld voor zware mishandeling.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die zus is in elkaar geslagen door een ex vriendje met als gevolg dat ze gevonden is met een hersenbloeding.
Dit heeft na een lange coma periode een jaar revalidatie tot gevolg gehad. ( dit vertelde ze aan Brian )
(Het enige vreemde aan haar verhaal toen, vond ik dat die jongen nooit vervolgt kon worden, omdat het na een jaar verjaart zou zijn ???)![]()
En dan hopen we maar dat hij weer niet doorzakt, de avond van te voren....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niet als hij Valium slikt..... ( Diazepam = Valium)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |