quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef farceman het volgende:
Amanda lijkt wel de minst domme thuis.....
Wat een debiele zus, haaha.
Weetjewel.....
Haar zus, heeft een hersenbloeding gehad. Dat heeft niets met intelligentie van doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Heathen het volgende:
"ik belde maar je nam niet op"
Ook weer zo'n helder licht.
Haar zus, heeft een hersenbloeding gehad. Dat heeft niets met intelligentie van doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Tissik het volgende:
quote]Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Heathen het volgende:
"ik belde maar je nam niet op"
Ook weer zo'n helder licht.
ze krijgt een 10 alleen al omdat judith niet wilt luisterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef schatje het volgende:
Alsof Amanda een spreekbeurt kan houden.
Nou ja, ze is wel in coma geslagen door haar ex geloof ik....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef snkr-xxx het volgende:
steeds wanneer je denkt dat ze niet dommer kunnen, komen ze met een bewijs van het tegendeel...
eng.
Ze heeft twee zussen. Hoe weet je zeker dat dit degene met de hersenbloeding is (vooral aangezien je terecht zegt dat dat niets met intelligentie te maken heeft)?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haar zus, heeft een hersenbloeding gehad. Dat heeft niets met intelligentie van doen.
Wat ik ook zei: even niet zo snel oordelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar zus, heeft een hersenbloeding gehad. Dat heeft niets met intelligentie van doen.
Clueless, aflevering 826quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda : Konden jullie meekijken ????
Stel dat ze het wel is, dan is het toch ook heel lullig als ze als dom en sloom wordt neergezet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:10 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ze heeft twee zussen. Hoe weet je zeker dat dit degene met de hersenbloeding is (vooral aangezien je terecht zegt dat dat niets met intelligentie te maken heeft)?
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ze het wel is, dan is het toch ook heel lullig als ze als dom en sloom wordt neergezet?
Die opmerking over Brian dat Amanda daar zoveel steun en liefde van krijgt...was echt zo van go ahead en dat is natuurlijk ook iets wat de redactie leuk zal vinden...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Goede zet van de redactie. Ze realiseren zelf ook wel dat Amanda een miscast was, dus ze grijpen nu alle mogelijkheden aan om Amanda het duwtje over de drempel terug te geven.
Hoe bedoel je? Immoreel om deze video boodschap nu te laten zien? Geweldig timing van de redactie juist! Hulde!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:10 schreef Sporti het volgende:
voor mij ligt hier de grens dat ze mensen tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, de boodschap, de boodschapper en de ontvanger tis echt afgrijselijk om te zien
Stond in het script.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef GoldenGuy het volgende:
Amanda's zus geeft Brian een vrijbrief...
Omdat haar gedrag (moeilijk praten etc) overeenkomt met de gevolgen van een hersenbloeding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:10 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ze heeft twee zussen. Hoe weet je zeker dat dit degene met de hersenbloeding is (vooral aangezien je terecht zegt dat dat niets met intelligentie te maken heeft)?
Ik hoorde haar niet moeilijker praten dan Amandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat haar gedrag (moeilijk praten etc) overeenkomt met de gevolgen van een hersenbloeding.
Dacht ik ook. Ze ging het nog net niet opbiechten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia denkt ook dat die zus iets met Rogier heeft![]()
![]()
![]()
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:14 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik hoorde haar niet moeilijker praten dan Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |