quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien is ze ook net zo lang (en vruchteloos) met haar haar bezig geweest als Amanda.
Goed zo. Rot ze misschien op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef pronkjewail het volgende:
lekker opbeurend bericht voor amanda
"ik ben heel eenzaam eigenlijk"
Die kinderen kijken zelf al een paar maand niet meer om 7 uur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zal d'r kinderen vandaag voor de 3e dag op rij gaan vergeten.
Variatie op ....Geeeeeesoesssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia: Oh my goedness
Edit: * Leandra zei wat raarsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
Goed zo. Rot ze misschien op.![]()
Mijn God het zit in de familie![]()
Ow nee ... help .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag DGK in als gezelschap voor Amanda![]()
ja tuurlijk omdattie een veer in z'n reet kreegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Brian vond het wel diep... de boodschap ehehee... logisch
raar he?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Ik begrijp het niet"
Pleeeease, wis dit bericht! Straks breng je de redactie op een idee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag DGK in als gezelschap voor Amanda![]()
Sorry, ik had ge-enterd voor ik t doorhad, slip of the fingers zeg maar. Mijn excusesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef Ashrak het volgende:
Ow nee ... help .....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Heathen het volgende:
"ik belde maar je nam niet op"
Ook weer zo'n helder licht.
Volgens mij is dat haar andere zusje...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
Voor we gaan schelden over de zus, heeft die meid geen hersenbloeding gehad? Dat kan verklaren waarom ze wat apart praat.
Dacht ik ook opeens aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
Voor we gaan schelden over de zus, heeft die meid geen hersenbloeding gehad? Dat kan verklaren waarom ze wat apart praat.
Moeten jullie m in de quote ook ff wissenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef noa84 het volgende:
Pleeeease, wis dit bericht! Straks breng je de redactie op een idee!
Amanda ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een rare boodschap ... wil zus nou dat ze naar huis komt ofzo? .... ik snap er niet veel van, weet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |