Ook al heefthij een HBO-diploma....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Met geluid is het ook vrij moeilijk hoor.
Klopt, my bad, het was er al sinds 1994........ ik had de sluiting wel meegekregen maar kennelijk niet dat het omstreden was vanwege de eigenaren, niet vanwege het conceptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Teasers Damrak was er al in 2002
Ik heb me rot lopen haasten om op tijd te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Is het inmiddels niet al een half uur geleden toen ze hoorden dan ze over een kwartier op de bank moesten zitten?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zal d'r kinderen vandaag voor de 3e dag op rij gaan vergeten.
Bless those childrenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kinderen?? Welke kinderen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat is dan wel weer eerlijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef Sporti het volgende:
Bart": ik laat je van te voren weten als ik je een mes in de rug steek
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Sporti het volgende:
Brian heeft al zoveel scenarios verzonnen dat het niet anders kan dan para rondlopen, ze mogen achter wel zorgen voor familieverpakking Valium
Ze bouwt het langzaam op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die heeft al jaren belangrijkere dingen aan haar hoofd. Kids moeten het doen met een ipod als goedmakerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Klinkt als d'r zusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een 'slimme' vriendin van Amanda...
soort zoekt soortquote:
Klinkt als een kloon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |