Precies. Waarom Sylvia de hele tijd die shit krijgt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
Er zijn nu ook echt 2 televisiemakers te zien op de streams...NOT!
Aangenaam. welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef amandamientje het volgende:
ik heb mezelf toch maar eens aangemeld. Ik volg de gouden kooi al vanaf november en dan vooral op dit forum. Leuk om alles te lezen. Zelfs een beetje verslavend![]()
Dus nu gaat uiteindelijk toch die eric of is het natrasha de kooi aanvullen! Ik hoop dat hij natasia en brain eens goed aanpakt! En dat hij natuurlijk niet TE nichterig gaat doenIk las dat jullie het een aantal cossen terug ook over een jeroen hadden! Maar dat klopte toch niet? heb even zijn profiel bekeken. best wel jammie jammie manneke.
aangenaam kennis te mogen maken,![]()
Waarschijnlijk anders niet genoeg fooi bij Teasersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach het kind zal er spiegologisch onder geleden hebben![]()
wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat iemand homo en/of travestiet is zegt niet dat het hem aan intelligentie ontbreekt.
Wat te denken van dat geval dat ze iedere nacht tot nu toe heeft gedragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:29 schreef snetje het volgende:
[..]
plus dat er vanmiddag tijdens het sporten nog een flinke laag zweet van het gezicht door is gesmeerd![]()
Blijft ook steeds beter in model staan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat te denken van dat geval dat ze iedere nacht tot nu toe heeft gedragen.
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarschijnlijk anders niet genoeg fooi bij Teasers
Kind werkte daar al vanaf d'r 14-e wat voor moeder zal ze hebben ik had dat kind in een gesticht gestopt![]()
dát lees je dan wel goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij noemt het al een trieste cast....
Haar moeder was vast blij dat ze van de straat was net als nuquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef GoldenGuy het volgende:
ik heb het idee dat de regie aan het avondeten zit of een overleg heeft.
Natuurlijk niet, de kijkcijfers beginnen net te stijgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef s0k het volgende:
ehh. stream 1+2 zijn werkelijk waardeloos. 3+4 is ook niet echt spraakmakend....stopt het programma dan toch echt?
Sommigen zijn gewoon sowieso niet te redden, ongeacht de opvoeding die ze krijgen... moet ik wel zeggen dat het cadeau krijgen van een C-cup (op je 15de) niet echt bevorderlijk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Sporti het volgende:
Haar moeder was vast blij dat ze van de straat was net als nu![]()
Ik vraag me trouwens serieus af wat voor moeder je hebt als je je zo presenteerd op je negentiende
wil jij de de 40 e stylingpartij van vandaag van Amanda?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:37 schreef Ashrak het volgende:
Waarom moet dat nou ...
Inzoomen op de foto.
Amen !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd.
als hij die slabek en dorpsgek maar aanpakt.![]()
oh ja, natuurlijk. Even het draaiboek doornemenquote:
Yep, ze doen miljonairskleding aan. Ben benieuwd wat er zo staat te gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Moeten ze de nette kleding aantrekken?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
Moeten ze de nette kleding aantrekken?
Populariteitspoll? Is alweer een tijdje geleden natuurlijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, ze doen miljonairskleding aan. Ben benieuwd wat er zo staat te gebeuren.
is het zover? gaan we sms-en?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Populariteitspoll? Is alweer een tijdje geleden natuurlijk....
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft een heel nare brief gekregen van een streamer. Uit medelijden gaat hij haar terugschrijven....
Teasers Damrak was er al in 2002quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 19 en teasers bestond 5 jaar geleden nog niet.
Lekker bij Brianquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef bunnyma het volgende:
Bij wie zou Eric moeten slapen?
Klopt, kennelijk heeft zij weer een brief geschreven. Huub en Natasia kregen er ook koude rillingen van....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?
Nee hoor, ik heb nog nooit een brief naar Huub geschreven...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is dat die streamer die 16 uur/dag voor de streams zit en realiteit en tv niet uit elkaar kan houden? Daar had ie toch al eens eerder een brief van gekregen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Inge ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft een heel nare brief gekregen van een streamer. Uit medelijden gaat hij haar terugschrijven....
Het zusje van Nena was toch ook achter geweest? Misschien.......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
ik gok een filmpje voor iemand.
Amanda of zo...
En om 18:42 verlaat ze de kapsalon weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:15 schreef SIRA het volgende:
en geklokt.. 18.14 op de kappersstoel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |