Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia vindt Sylvia maar 'een vage chick'
ja WTF is dat nu weer?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nu vaker de sauna ingaat dan een tijdje terug. Je zult ook maar o-ver-al iets achter moeten zoeken...En dan Brian: 'Ja, een gogo-gadget'...
![]()
Godallemachtig, wat IS die gozer toch eng !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
Hij was het woord "graaier" zeker weer even kwijt......quote:
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeurenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Kut Ik had op 21.00 gehoopt.
Maar over AmanDEL (quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
N zat weer te roddelen over Syl. Dat ze nooit onder sauna zat.
Denk dat erik het niet haaltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
op de site van talpa staat volg de streams vanaf 21.00 uur. vaag misschien gaat er nog meer gebeuren
Ach, gewoon een lijmpoging...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
O IK snap Huub niet. Laat dat domme wijf met haar grote bek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een Nena shout topic geopend maar die is weer geslotenquote:
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Sporti het volgende:
en hoppa de afgetrainde cal. zitten er alweer 2 keer bij.
Het is toch veel leuker als Amanda denkt dat Huub haar serieus neemt..... veel lachwekkender iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef itsme het volgende:
Wil ik niet. Wil dat hij dat wijf een grote bek geeft.
En ze hoopt dat ze daar uiteindelijk Natasiaatje van wordt???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.![]()
OK maar niet zich gaan excuseren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker als Amanda denkt dat Huub haar serieus neemt..... veel lachwekkender iig.
Laat haar dan iets bedenken waarvoor ze er dan in zit??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
Jahaa, dan moet je wel heeeeeel veel chinese thee drinken om dat schuldgevoel weer kwijt te rakenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er komen vanavond nog wel wat pringeltjes en chipjes (altijd met verklein-woorden praten svp) bij.![]()
Amanda vindt complimentjes echt hééél prettig.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
OK maar niet zich gaan excuseren.
Lol nu slijmt hij weer.![]()
Leuk toen ze weg liep., syl en huub lachen
Ja, hoe minder je het wast, hoe beter het in model blijft zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen? Of gaat ze er ennieways maar weer eens met een stijltang doorheen?
Waarom denk je dat ze deze:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen?
En niet zo zuinig ook .... ze bewegen geloof ik niet eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
Ze wil niet dat ze er vanwege haar silecone vulling zit! En als je het hebt over haar inhoud voelt ze zich negatief aangesproken op haar tietenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat haar dan iets bedenken waarvoor ze er dan in zit??
Oh, te moeilijk, en gelijk het antwoord: de vrouwelijke tegenhanger van Brian...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, ik moet natasia gelijk geven, dat bloemstuk lijkt iid op een grafstuk.... *sla me maar*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |