Tuurlijk, steiltang op kookpunt en alle bacteriën gaan dood, heel hygiënisch.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef Lieve het volgende:
Heeft Amoebe nu haar haar inmiddels al eens gewassen? Of gaat ze er ennieways maar weer eens met een stijltang doorheen?
wie de fok is Eric?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef beco het volgende:
Eric ?? !!
Het is wel duidelijk welke kant de Talpa maffia op wil met het programma...............![]()
Desondanks zal iemand er liever in zitten voor het totaalplaatjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
geeeeeedverdegedverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef bunnyma het volgende:
Zou het in de kapsalon nu ruiken naar frituurvet?![]()
Damn, dr tieten zijn de enige positieve punten die ze heeft, en het zijn verdomd slechte tieten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef Lieve het volgende:
Ze wil niet dat ze er vanwege haar silecone vulling zit! En als je het hebt over haar inhoud voelt ze zich negatief aangesproken op haar tietendenk ik
![]()
Welkom! (het forum is 9 van de 10 keer interessanter dan de streamsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef amandamientje het volgende:
ik heb mezelf toch maar eens aangemeld.
Ik las dat jullie het een aantal cossen terug ook over een jeroen hadden!
Travestietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef beco het volgende:
[..]
de nieuwe bewoner; homo en bi en transexueel
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef beco het volgende:
[..]
de nieuwe bewoner; homo en bi en transexueel
typisch vrouw en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wil niet dat ze in de villa zit vanwege haar tieten.... maar vond haar tieten zelf wel zo enorm belangrijk dat ze in haar tienerjaren al siliconen heeft genomen
Je hoorde het goed.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef noa84 het volgende:
Hoorde ik het nou goed? Natasia: 'over een kwartiertje moeten we op de bank. Het is nu tien voor half, dus om kwart voor moet je op de bank zitten'.
Nee toch he, dat heb ik toch echt niet goed gehoord, he?
Geloof niet dat deze persoon weet waar deze begrippen precies voor staan.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?
Transseksueel is hij trouwens niet. Travestiet wel.
De plastisch chirurg was ook slecht anders had hij haar niet geopereerd toen ze pas 15 wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dr tieten zijn de enige positieve punten die ze heeft, en het zijn verdomd slechte tieten.
zwarte stukken, da's racistisch jah!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:23 schreef Ashrak het volgende:
Over een kwartier op de bank.
Ik hoop toch echt een sanctie ....
Brainless: Grof taalgebruik en poging lezen zwarte stukken
Liegebeest: poging lezen zwarte stukken
Natasia ons rekenwonder..... die rekent ook dat ze 32 kilo afvalt als ze er eerst 16 afvalt, vervolgens die kilo's er in no-time weer bijvreet en ze dmv hard trainen weer alle 16 kwijtraakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef noa84 het volgende:
Hoorde ik het nou goed? Natasia: 'over een kwartiertje moeten we op de bank. Het is nu tien voor half, dus om kwart voor moet je op de bank zitten'.
Nee toch he, dat heb ik toch echt niet goed gehoord, he?
Oh ja, da's waar. Creatief met cijfers, zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia ons rekenwonder..... die rekent ook dat ze 32 kilo afvalt als ze er eerst 16 afvalt, vervolgens die kilo's er in no-time weer bijvreet en ze dmv hard trainen weer alle 16 kwijtraakt.
Ach het kind zal er spiegologisch onder geleden hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De plastisch chirurg was ook slecht anders had hij haar niet geopereerd toen ze pas 15 was
Je moet niet proberen alles uit zijn verband te halen hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zwarte stukken, da's racistisch jah!![]()
Voor mij is hij nu al gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BI? Dus hij heeft ook wel eens seks met vrouwen?
Transseksueel is hij trouwens niet. Travestiet wel.
Yo.. we komen binnen vallen en beginnen gewoon te roepen in de COS.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
ok, lekker dan - moet dat nou weer. en moeten we deze Eric(a) al ergens van kennen of iets?
Daar proef ik wat vooroordelen. Ik wacht gewoon even af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
Voor mij is hij nu al gediskwalificeerd.
Als we op deze manier de kijkcijfers moeten gaan opkrikken.![]()
![]()
dan ga ik wat anders doen![]()
Dag! dan maar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
![]()
Alles is geoorloofd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef beco het volgende:
[..]
![]()
Juistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:25 schreef noa84 het volgende:
Oh ja, da's waar. Creatief met cijfers, zullen we maar zeggen...
Ja. En waarschijnlijk ook hoe Brian aan dat HBO-diploma is gekomen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist![]()
Dat verklaart gelijk hoe ze een inkomen op bijstandsniveau kan hebben maar wel riant op vakantie kan gaan en kennelijk ook nog eens ¤ 10.000,= kan lenen.
Geeft nix, ze kan toch niemand uitnodigen: ze willen niet eens komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geldt die regel nog dat de bewoners contactpunten moeten inleveren voor ieder scheldwoord want zoals Amanda gisteren heeft gescholden denk dat ze tijdens haar verblijf nooit zoveel punten bij elkaar kan krijgen![]()
zo doe ik dat Gert, maar gertverdemme (!), wat een een trieste cast. jammer. prop er liever een gewoon, liefst redelijk intelligent figuur in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo.. we komen binnen vallen en beginnen gewoon te roepen in de COS.
Edoch, het forum is groter dan deze topicreeks.
Allemaal info over de nieuwe bewoner: [De bewoners] Eric
plus dat er vanmiddag tijdens het sporten nog een flinke laag zweet van het gezicht door is gesmeerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:15 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, hoe minder je het wast, hoe beter het in model blijft zitten.
Het feit dat iemand homo en/of travestiet is zegt niet dat het hem aan intelligentie ontbreekt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
zo doe ik dat Gert, maar gertverdemme (!), wat een een trieste cast. jammer. prop er liever een gewoon, liefst redelijk intelligent figuur in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |