Dumb and Dumber......Ze zijn weer terug op de buis !!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Doet hij alles wat hij van jou verwacht.
Amanda: Dan zegt hij, jij bent niet gereserveerd genoeg.
Brian: Leg uit.
Amanda: Alleen het woord al.
Er is nu verwarring over de dubbele betekenis van gereserveerd.![]()
Hij had toch seks gehad met Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah, dat haalde ik er ook uit toen ze zei over geen sex ; 'dat is 'm eerder ook al een keer 4 jaar gelukt' oh nee dat kan ik hier niet zeggen zei ze eerst nog maar het floept er toch uit.
Brian zegt overigens dat hij 141 dagen al geen sex heeft gehad
Huh? Leg uit...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef yvonne het volgende:
Dat gesprek over "gereserveerd"
Zijn er nou echt mensen die zo dom zijn?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Villalux het volgende:
Heeerlijk zo een volwassen gesprek tussen 2 mensen weekdieren?!
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat die Eric echt een flop gaat worden lol.. hij word zo aangeprezen op de goudenkooi site
Toch maar even het geluid van 'er kwam een man bij de dokter' uit zetten en de streams aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
grrrrr het grote ergeren aan de streams gaat beginnen![]()
Ik heb gelukkig nog geen problemen .... Laten we hopen dat het zo blijft de rest van de avond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Charmian het volgende:
grrrrr het grote ergeren aan de streams gaat beginnen![]()
Dat zou wel leuk zijn, maar hij kan beter eerst wat support regelen in het huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. óf ze bereiden de kijkers een beetje voor op een heleboel herrie in de tent? .... ( ik mag toch hopen dat ie meteen tegen BBNA tekeer gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |