En de moraal van dit verhaal is........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef Sporti het volgende:
Brian verteld sprookje nu
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef vzzzzzbx het volgende:
Dit gesprek moet op YouTube, vereeuwigd op het web. Ik hoop dat iemand het opneemt
minder streams aanzetten kan helpen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
Weten jullie of er iets aan de bufferende streams te doen is?
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
Je moet wel je benen over elkaar houden de hele dag, moet iik ook volgens zdngmw, kijk ff naar het verschil in figuurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
Syl met ene heel sexy jurkje
PM me anders evenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
compilatie misschien danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?
Moet het eerst maar even terugluisteren dan. (luister nl nu even niet)
wees blijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem alles op, maar of het uploadwaardig is?
Moet het eerst maar even terugluisteren dan. (luister nl nu even niet)
Word nog erger zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef farceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |